به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۱۲۶۳۵۷

محض رضای خدا به داد جوانان برسید

گروه جامعه: یکی از کاربران بهار در ایمیلی برای سایت نوشته است: مسئولین محترم نظام، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری؛ محض رضای خدا بخاطر انسانیت به داد جوانان برسید. توزیع گسترده متادون و ترامادول به راحتی آب خوردن توسط عطاری‌های فردیس – مارلیک و سرآسیاب، هر ورق یا به قول جوانان خشابی 7 هزار تومان عرضه می‌شود. فلکه پنجم فردیس – پارک تندرسی پارک شهدا در فردیس و ده ها جای دیگر محل توزیع هروئین به راحتی آب خوردن شده است. مسئولین محض رضای خدا به خاطر انسانیت به خاطر خدا فکری کنید. نگذارید جوانان این مرز و بوم گرفتار این سودجویان از خدا بی خبر بشوند. بخدا حقیقت محض را خدمتتان عرض می کنم. این سودجویان از خدا بی خبر از یک سو به وفور ترامادول و متادون بین جوانان کم سن و سال توزیع می‌کنند بعد از مدتی که این جوانان معصوم دچار اعتیاد شدند برای درمان به آنها قرص‌های b2و دراگون می‌دهند. پارک شهدای فردیس و تندرستی محل هرز گشتن دختران بدکاره و جوانان بزهکار شده است. محل قرار و تجمع آنها بیشتر پارکهاست و هرویین -سیگاری (حشیش) به شکل زیاد در میان آنها توزیع می‌شود. خواهشا خواهشا محض رضای خدا به خاطر خدا کمک کنید. متشکر خداوند به هر انسانی که در این خصوص قدم بر می دارد اجر و ثواب عنایت کند.

روح اله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ ۲۱:۳۴
بلوار آرادی زنجان شب ها ساعت نه به بعد پاتوق معتادان و مواد فروشها است ولی متاسفانه هیچ عکس و العملی از مسولین دیده نمیشه. واقعا متاسفم. (349236)
محسن حضرتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ ۰۰:۰۸
جوان اگه کار داشته باشه و بتونه هزینه زندگی،ازدواج و مسکن رو تامین کنه،بهانه بوجود آمدن چنین مفسادی و توسط نهاد های مربوطه قابل کنترل میشه. دولت سرگرم هزار مصیبته، مجلس سرگرم قانون های دست و پاگیر، بانکهاو... سرگرم اختلاص ها، تولید دچار ورشکستی و مردم هم گرفتار تامین مخارج زندگی. این وسط کی به جوان فکر میکنه؟اگه ریشه درخت بپوسه،زمینه هجوم انواع فساد به تنه و برگ ها فراهم میشه.دراینصورت سم پاشی و مبارزه با آفت و فساد هیچ فایده ای برای درخت نداره (349243)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ ۱۳:۴۵
محض رضای خدا به فکر اشتغال جوانان ما باشید
تا کار درست نشود مشکلی حل نمی شود؟؟؟؟؟ (349283)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۲ ۲۰:۵۶
مگر مادرایران روانشناس وجامعه شناس و......نداریم که علت این مفاسد رابه دولت اعلام کنند ودولت چاره ای به بیکاری جوانان بیندیشد .البته سیاسیون ما بجای دعواهای سیاسی می توانستند فکری به بیکاری جوانان بکنند.بخاطر خدا فکری به این بیکاری جوانان بکنید . (349338)