به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۱۳۴۴۱۳

سخنی بی‌تکلف با دکتر روحانی

سخنی بی‌تکلف با دکتر روحانی
خدیجه گلین مقدم
سلام جناب رئیس‌جمهور؛
نزدیک است که دلواپسان با نیت شرشان پشت تو را به خاک بمالند و به آرزوی دیرینه خود برسند. اینک فاصله پشت شما تا زمین خوردن و به خاک مالیده شدن فقط چند میلیمتر است. نگذارید این اتفاق بیفتد.
جناب رئیس‌جمهور؛
دلواپسان به دنبال استیضاح و عزل شما هستند. پاشنه آشیل کابینه شما حذف زنان از کابینه دوازدهم است. آنها می‌خواهند به هر‌ترتیبی شما را مجبور کنند که به حضور زنان وزیر در کابینه تن در ندهید. آنگاه شما را متهم به وعده‌های بی پایه کنند و شما را از چشم جامعه بیندازند. شاید زنان را نیز با خود متحد و زمینه ناکارامدی دولت شما را فراهم و زمینه عزل شما را فراهم نمایند.
جناب رئیس‌جمهور؛
با مردم سخن بگویید
بگویید که چه کسی یا کسانی نمی‌گذارند که زنان در کابینه نباشند. ما می‌دانیم چه کسانی هستند. عموم مردم هم می‌دانند. اما تو بر سر آنها فریاد بزن و بگو که تعهد کردی زنان را در کابینه ات داشته باشی.
جناب رئیس‌جمهور؛
قاطع باش و متهور، نترس!
مردم خواهان درخشش تو هستند. تو را دوست دارند. نمی‌خواهند به زمین بخوری. اما دلواپسان خواهان سرنگونی تو هستند. پس با مردم باش و در کابینه ات چندین زن را به عنوان وزیر قرار بده تا درخشش کابینه تو چشم دلواپسان را خیره کند.
جناب رئیس‌جمهور؛
آیا اساسا ما باید با شما یا بالاتر از شما در خصوص حضور زنان در کابینه چانه زنی کنیم؟ وضعیت نابسامان کشور را چه کسانی در کشور رقم زدند؟ زنان یا مردان؟ آیا این را بالاتر از شما نمی‌دانند؟
زنان ایران بسیار توانمندند، کار را به زنان بسپارید تا فروپاشی چهل ساله‌ای که "حلقه مدیریتی بسته رفیق باز" و ناکارامد رقم زده‌اند را جمع و کشور را سامان بخشند.
جناب رئیس‌جمهور؛
با ما سخن بگو
بگو که چه کسی یا کسانی به تو فشار می‌آورند تا زنان را در کابینه ات نادیده بگیری!
آنها را به ملت بسپار
نگذار دولت تو را دولت وعده‌های. . . نامگذاری کنند.
با احترام