به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۱۸۶۴۹
آن مدیریت جهانی که مطرح مي‌کردید شد اين...!

آقایان،رهبري فقط به‌شما4‌ميليوني‌ها تعلق ندارد

گروه سياسي: يكي از كلام‌هاي تاريخي امام خمینی اين جمله كوتاه است: "میزان رای ملت است " و رهبر انقلاب نیز در آستانه انتخاب ریاست‌جمهوری یازدهم با صراحت بیان داشتند که "رای مردم امانت پیش مجریان انتخابات است" و در بیانی دیگر گفتند: "بنده فقط یک رای دارم و آن راحتی نزدیکانم نمي‌دانند".
آقایان،رهبري فقط به‌شما4‌ميليوني‌ها تعلق ندارد
حسن فاتحی

بااینحال جناب علم الهدی نقل قولی را از رهبر انقلاب بدین مضمون بیان نموده که ایشان به جلیلی گفته اند "این چهار ميلیون نشان دهنده وجود یک جوهره در جامعه است " و......اگر جنگی بین ایران و آمریکا بگیرد این چهارميلیون درخط مقدم و عقبه آن خدمت خواهند کرد.

بنده به روال افراط گرایان و فرصت طلبان که عطف نقل قولی درسایت آیت اله..هاشمی رفسنجانی ازامام راحل، با موج سواری و جنگ روانی ایشان را متهم به تحریف کلام امام کردند و به این انقلابی زمان شناس جسارتهای آشکاری نمودند، نمی‌خواهم جناب علم الهدی را متهم به دروغ گویی و یا تحریف و تغییر کلام رهبر انقلاب بکنم، ولی به دلایل زیرچنین نقل قولی را تضییع پیام آراء مردم به دکتر روحانی تحلیل مي‌نمایم که عطف شکست اردوگاه افراط و تحجر، انگار جماعتی فرقه گرا مي‌خواهند بین مردم و نظام فاصله دوباره بیندازند تا همچنان در فضای گل آلود ماهیانی صید کرده باشند.

الف- آقای علم الهدی ایران اسلامی ما بیش از75 ملیون نفرجمعیت دارد، اکثریت قریب به اتفاق این مردم مسلمان ولایت مدار مي‌باشند، بنابراین بیان اینکه "این چهارملیون جوهره جامعه هستند"، تداعی بقیه مردم به غیرجوهره بودن و زاید بودن مي‌نماید و هیچ رهبر مذهبی و سیاسی محبان و دوستان خود را تحقیر نمي‌نماید و یا آنها را شهروند درجه 2 و3 و...خطاب نمي‌نماید، بنابراین به فرض هم این گفته شما در راستای جریان سازی برای انتخابات پیش رو مجلس در دو سال بعد صورت گرفته باشد، بازهم ظلم به رهبری و ولایت است، چرا که ایده جذب اکثریت و دفع حداقل را نفی نموده و بلکه عامدا " شما رهبری نظام را به نفع اقلیت خود مصادره مي‌فرمایید.

ب- آقای علم الهدی، نه تنها اکثریت مردم ایران، بلکه شیعیان اقصی نقاط جهان چشم امیدشان به ایران است که الگوی مدیریت اسلامی در ایران جاذبه‌هاي برای جهانیان داشته باشد تا برای آنها نیز به عنوان مسلمان الگوی مدیریت اسلامی قابل افتخار و دفاع بوده باشد، نقل قول شما نه تنها به طرفداران ايران و انقلاب و شيعه در جهان، کمک نمي‌کند، بلکه در درون جامعه ایران هم تفرقه براه می‌اندازد، چطور ممکن است رهبر سیاسی مذهبی یک جامعه، متوجه آسیب‌های چنین کلامی نشده باشد؟!

عقل مردم حکم مي‌کند که شما چون شکست خورده افراط خود هستید، تلاش مي‌نمائید با هزینه از رهبری اقلیت فوق العاده محدود خود را خودی و اکثریت مردم را غیرخودی القاء نمایید و این یعنی اینکه انحصارگرایان هنوز بیدارنشده اند و تا ستون خیمه انقلاب را فرو نریزند دست بردار نخواهند بود.

ج- جناب علم الهدی نقل قول آیت اله هاشمی رفسنجانی ازامام خمینی (ره) بانقل قول شما از رهبری قیاسی مع الفارق می باشد چرا که امام خمینی (ره) به ملکوت اعلی پیوسته اند و این وظیفه فقها و کارشناسان امانت‌دار امام است که مي‌بایست همچنان فقه هوشمندانه و زمان شناس امام را به افکار عمومی داخلی و جهان معرفی نمایند، ولی رهبر انقلاب زنده می باشند و خودشان توان این را دارند که رویکردهای خویش را بیان فرمایند، نقل قول شما دراصل رهبرانقلاب را دربرابر اکثریت قرار می‌دهد درحالیکه فرمایشات موکد رهبری دررابطه بالزوم امانت داری در رابطه با آراء مردم ناقض کلام شما می باشد. اگر این چهارملیون جوهره باشند بقیه یعنی ضد ولایت و ضدانقلاب هستند؟ البته با تحلیل و آنالیز گفتمان خودشما مي‌توان چنین نتیجه‌اي را گرفت ولی قطعا "و یقینا" رویه رهبر معظم انقلاب مردم سالاری دینی مي‌باشد و ایشان رهبر 75 ملیون ایرانی هستند و نه 4 ملیون مدنظر شما.

د-آقای علم الهدی نقل قول شما به مصادره رهبری حتی درداخل یک سرزمین جغرافیای به نام ایران منجر مي‌شود ولی نقل قول آیت اله هاشمی رفسنجانی نه تنها حافظ منافع کلان ملت مسلمان ایران است و یاران رهبری را اکثریت مي‌نماید بلکه بسترهای صدور انقلاب به جهانیان را نیز مهیا مي‌سازد،یعنی فقه امام خمینی درجا نمي‌زند و مطابق بامصالح و منافع کلان امت اسلامی حرکت مي‌نماید ولی نقل شما تنها درخوشبینانه ترین شرایط 4 ملیون هوادار دارد و این درحالی است که حقیقتا " 75 ملیون هوادار نظام و ایران هستند، و این همه ی مردم بودند که در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها کردند ونه این چهارملیون.

ه- برادر علم‌الهدی آن مدیریت جهانی که مطرح مي‌کردید، سرانجامش این شد در داخل تفرقه بوجود آمد و در خارج هم خودتان مستحضرید بواسطه همین فرقه گرائی‌ها استکبار غرب و شرق حلقه محاصره خودرا برمردم ما با صدور قطعنامه های متعدد تکمیل نمودند، بجای اینکه با پشتوانه 75 ملیون نفرسیاست خارجی مقتدری را رقم زده باشیم، باهمین فرمایشات شما افراطیون و متحجرها تصمیم ساز شدند و این شد که خودیها دشمن و برانداز و فرصت طلبان دوست خطاب شدند.

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۰:۳۷
حرف حق یعنی این (152398)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۶:۴۴
با سلام
بنده یکی از این چهار میلیون هستم، ولی الان با تمام توان از رئیس جمهور قانونی دکتر روحانی حمایت می کنم.
پیروز انتخابات تمام ملت بزرگ ایران هست.
انقلاب، رهبری، رئیس جمهور منتخب متعلق به تمام ایرانه.
باتشکر (152664)
افراز
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۰:۴۰
جناب علم الهدی شما برین با این چهار میلیون کباب غاز بخورین (152399)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۰:۴۸
افرین بر شما نویسنده ی گل.......حرف دلمو زدی......تا چند سال دیگه میگن همه کافرن فقط 4ملیون مسلمان هست (152410)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۱۶
هیچ کس نظیر افرادی چون علم الهدی نمیتونه به تفرقه کمک کنه،دشمنانمون رایاری بده.تاچندسال پیش چقدر از مردم این آقارامییشناختند؟خودشون رو مطرح می کنن .ضربه ای که از افراطیون وهموطن میخوریم ازآمریکاو.....نخوردیم.چرا؟چون تاریخ نشون داده هیچکه حریف ایرانیها نیست مگر بینشون تفرقه بیفته.پس دست مریزاد برادران ک به اصطلاح خودتان آب درآسیاب دشمن می ریزید. (152426)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۱۷
فقط میتونم بگم احسنت خداخیر دنیا وآخرت به آقای فاتحی بده (152427)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۱۹
واقعا همین طوره 4میلیون نفر قرار نیست برای 75 میلیون نفر تصمیم بگیرند و رهبر رهبر تمام کشور هستند نه فقط 4 میلیون نفر (152429)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۲۰
حالا شاید درصد کسانی که از 4 میلیون میرن بیشتر باشه ولی جنگ سخته و مرد عمل وقت جنگ مشخص میشه
نمیشه گفت کی میره شاید از رای نده ها هم خیلی ها برن
به قول امام حسین خیلی از مردم ما اگر هم دین نداشته باشن آزاده ان و به خاطر ایران جونشون رو میدن (152431)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۲۱
آقای علم الهدی آخه اینها دارن برای ما دینداری و تبلیغ دین اسلام می کنند وا مصیبتا آخه برادر علم الهدی ببین روزهای جمعه چند نفر پشت سر شما نماز جمعه می خوانند از چه فرهنگ و از چه سنی ایند ...واقعا متاسفم همین (152433)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۲۲
افراد بي نام نشاني مثل اين اقا كه هيچ سابقه سياسي ومبارزاتي ندارند بيشترين ضربه را به اسلام ودين مي زنند اينها باعث گريزان شدن جوانان از دين شده اند..واي بحال فردايشان... (152434)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۲۴
اینا فکر کردند حامیان روحانی و خاتمی و هاشمی با رهبری مخلفند!!!!!

واقعا نمیدونم چرا؟؟؟

کی گفته؟؟؟
چون تفکراتمان فرق میکنه باید لزوما مخالف رهبری باشیم؟؟؟؟

بار ها دیده ایم رهبر از احمدی نژاد انتقاد کرده(مثل دعوایش با لاریجانی) ولی از خاتمی تعریف(بعد از مذاکات با 3کشور اروپایی که فرمودند:امروز توطئه ی امریکا شکسته شد.) (152437)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۵:۱۴
بي خيال برادر ،بي خيال،زياد إز حد ساده لوحي كه اين جمله اخر رو نوشتي (152603)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۲۷
از کسی که مردم رو بزغاله نامید انتظار بیشتری نمیره (152439)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۳۳
چرا اشکنه و پیاز را تجویز نمیکنه (152444)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۴۸
این آقای علم الهدی روز عید فطر مردم را خیلی اذیت کرد .توجه دارید نماز درحرم مطهر امام هشتم شرایط خاصی دارد بلحاظ شلوغی (وضو داشتن ونظافت بهداشتی چقدر مشکل است برای همه علی الخصوص پیرمردها ایشان بعنوان امام جماعت وقتی به این نکات توجه نداشته نماز با یکساعت شاید بیشتربرگزارشد(خودش بااسکورت میآید)میخواهید مسائل ومشکل مردم را درک کند (152458)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۰:۳۳
من هم همینها رو به عینه در مشهد دیده ام ، ایشون حداقل هفت اسکورت داره ! (152814)
خون به جگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۱:۵۴
از معظم اله تقاضا دارم با افراطيون برخورد فرمايند زيرا ما مردم نيازمند ارامش هستيم (152464)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۰۳
اقاى علم الهدى شما به اين نظام ضربه زديد محمودرا شما حمايت كرديد (152473)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۰۴
اینا که تحمل دیدن قیافه چهار تا مخالف خودی رو ندارن احتمالا اگه یک وقتی قدرت دنیا دستشون بیفته معلوم نیست چه بلایی سر ابنای بشرمیارن! (152475)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۰۴
اقاى علم الهدى به اقاى هاشمى بسيار حسادت ميكنن (152476)
مخمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۰۵
واقعا این انسان های تندرو آفت این دین مبینند (152477)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۰۷
نه! خصوصا بندهای الف و ب نچسبید! (152479)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۵:۱۶
صد در صد درست نوشتي (152605)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۰۸
ما می خوایم زندگی کنیم!
خسته شدیم از این بازی های سیاسی آقایون!
آقای علم الهدی کیفش کوکه نفسش از جای گرم بلند میشه نمی خواد بفهمه مردم چی می کشن!
ول کنین این بازی های آرمانگرایی رو مملکت رو فساد و دزدی و بیکاری و اعتیاد برداشته! (152480)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۰۹
درود و صد سلام بر جناب فاتحی با تحلیل بسیار درستشان (152481)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۱۰
ما هم امیدواریم این 4 میلیون نفر در خط مقدم نبرد با آمریکا باشند و انشا ئ الله به آرزوشون هم که شهادت هست برسند ! البته امیدوارم این اقاین پایداری چی ها در صف مقدمشون برن نه در عقبه و برای تقسیم غنایم (152482)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۱۰
من کاملا با این استدلالات موافقم. مشتی فرصت طلب از عظیم ترین سرمایه های ملت و انقلاب یعنی انقلاب اسلامی و رهبری معظم خرج میکنند که به ایده های افراطی و طالبانی خود مشروعیت ببخشند. (152483)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۱۶
اتفاقا اگر جنگي سر بگيرد اين ٤ ميليون اولين كساني هستند كه از رفتن به جنگ شانه خالي مي كنند، چون قلبشان براي ايران نمي تپد. (152487)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۲۲
اگر جنگ میخواهید تشریف ببرید بیرون مرزهای این ملک عزیز و آنجا با دشمنان خیالی و واقعی خود آنقدر بجنگید ، تا ..... در بیاید ! حضرت استاد ، لطفا ما و مملکت ما رو به حال خودمان بگذارید ، تا با درد بی پولی و تورم و بیکاری سر کنیم ! خود شماها هم میدانید که این بار اگر جنگی علیه ایران راه بیفتد ، کار همه یکسره میشود ، حتی شما ! چون نه مردم توان سالهای اول انقلاب را دارند و نه جوانها حاضرند به خاطر هوسهای سر پیری یک عده خود و تمامیت ارضی خود را به خطر بیاندازند ، از خدای حضرت رضا (ع) برای افراطیون شفا ، و برای ملت ایران صبر طلب میکنم . (152493)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۲۳
دوست عزیز جناب فاتحی اینها اصلا رهبری قبول ندارند. وقتی رهبری از مر قانون صحبت می کند اینها عربده زنان ملت را گوساله و بزغاله فرض می کنند آیا نسبتی با رهبری دارند! یا وقتی رهبری از جذب حداکثری صحبت می کنند اینها از تصفیه هر 10 سال یکبار نظام سخن می رانند چطور نسبت دارند؟ (152494)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۳۹
من مدتهاست حرفهای اقای علم الهدی را از همه جهات رصد میکردم میخواستم ببینم ایشان بعنوان امام جمعه یکی از بزرگترین شهرهای مذهبی چی تو چنته دارن به این نتیجه رسیدم ایشان فقط عمر گذراندند. با توجه سن و سالشان ایشان که مروج دین اسلام تشیعی هستند در جذب افکار مردم خودش در استان خراسان عاجز است (البته بغیر از بادمجان دور قاب چینان اطرافشان ) چه رسد به اثر گذاری در کل جامعه . متاءسفانه ایشان بار فرهنگی مذهبی-سیاسی-و اجتمایی ضعیفی دارند و پیشنهادم اینست که ایشان کمتر صحبت کنند .ایشان در طول این چند سال گذشته بسیار به مردم توهین کرده اند و بایستی بخاطر اینکارشان از خداوند طلب مغفرت کنند شاید خداوند ایشان را ببخشد؟ (152508)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۰:۴۰
درود بر شما ، گل گفتی ، کاش مرجعی باشد تا به افعال و گفتار این حضرات نظارت کند . (152823)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۲:۴۷
رای مردم در انتخابات میزان مقبولیت افراد و گروه ها را کاملا مشخص کرد. (152511)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۳:۰۴
جناب فاتحی .جانا سخن از زبان ما می گوئی (152524)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۳:۰۸
يعني تعداد شيعيان به 4 ميليون رسيده اند كه 2 ميلونشون زن و بقيه مرد هستند. از 2 ميليون مرد هم كمتر از 1 ميليون بين سن 18 تا 40 قرار دارن . با اين تعداد بايد به جنگ آمريكا بريم . (152525)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۳:۱۵
این آقا همونی نیست که سیزده میلیون رای دهنده به موسوی رو گاو و گوساله خطاب کرد؟ (152531)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۶:۳۵
چرا تحریف می کنی؟ گفت بزغاله و گوساله (152657)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۳:۲۲
هم اون آقا اشتباه گفته هم این آقا .
قرار نیستش هر کسی گفت این حرف اشتباهه خودش درست بگه. (152536)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۳:۲۷
احسنت (152539)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۳:۳۰
اینها سر دسته اون کسایی هستند که خودشان را به خواب زده اند ، بذارید به روندشون ادامه بدن. . . . (152541)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۳:۳۱
يکي منو روشن کنه، اين علم الهدي تا 3 سال قبل، کجا بوده؟ کي بوده؟ چه ميکرده؟ چه وزني داشته؟ بنده از خويشاوندان نزديک شهيد علم الهدي هستم، اين علم الهدي خدا را هزاران بار شکر با ما هيچ نسبتي ندارد. خواهشمندم هموطنان گرامي به اين موضوع توجه داشته باشند. (152544)
بهروز
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۳:۴۵
من نه به احمدینژاد رای دادم نه به جلیلی ونه به مثل اینها رای میدم ولی کسی به وطنم چپ نیگا کنه تمام هستیمو جونمم میدم ولی به بعضی ها که های و هویشون همه جا رو برداشته شک دارم . (152554)
مير حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۳:۵۷
اين 4 ميليون مي توانند داوطلبانه در جبه هاي نبرد سوريه و لبنان حضور يابند ما مي خواهيم ايران اسلامي قدرتمند و عاري از جنگ و خونريزي بسازيم (152559)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۵:۲۴
افرین گل پسر . گل گفتی (152609)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۴:۰۷
مواظب باشید تفریط نکنید تا دوباره افراط جان نگیرد... (152563)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۴:۱۴
برادر من اقای علم الهدی رهبر و این کشور ماله همه مردمه فقط ماله یه عده نیست ! (152569)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۴:۲۴
کسی که مردم را بزغاله بنامد مگه ازش توقعی داری ؟ (152582)
محمد حسین
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۵:۰۶
خداوند همه را به راه راست هدایت کند..... همه ی ما با هم هستیم و در راه اسلام عزیز مان و کشورمان ایران جان خود را نیز فدا می کنیم......چه فرقی می کنه به چه کسی رای داده ایم...... خداوند مملکت امام زمان را از کسانی که می خواهند تفرقه ایجاد کنند مصون نگه دارد.... همه ی ما فردا در برابر رسوا الله (ص) باید جوابگوی اعمال خود باشیم.... چه جوابی داریم وقتی در لباس بهترین خلق خدا در حال ایجاد تفرقه هستیم.... (152595)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۵:۱۱
کی این آقامیخوادبره؟؟؟؟ (152602)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۸:۵۳
زیادبه حرف این آقا نگران نشوید . بگذارید برای خودش حرف بزند .اومی خواهددیپلماسی یادبگیرد (152742)
حالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۶:۰۱
کسی که به کوروش میگه حروم زاده تفرقه که چیز خاصی نیست دیگه... (152634)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۶:۰۱
آقای علم الهدی بصیرت داشته باشید و شرایط جامعه و مردم را ببینید و بسنجید (152635)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۹:۵۲
حتما بصیربت رو از روزنامه بهار یاد می گیرند.
با این تحلیل های بچه گانه!!! یا واقعا مسائل رو درک نمی کنید یا اینکه خودتونو زدید به کوچه علی چپ... (152785)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۷:۱۱
اینام دنبال حرف میگردند ول کنید به سر اصل قضیه (152679)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۷:۴۲
این آقا چند سال قبل مردم را بز خطاب کرد ،چه توقعی از ایشان دارید (152698)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۹:۲۳
اقاي فاتح بايد جواب امثال اعلم الهدي وروز نامه كيهان رامحكمتر بدهد ٨سال از مردي حمايت كردن كه مملكت را به اين روز انداخت. . . .وبه جاي معذرت خواهي طلب كارند (152762)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۹:۲۸
همون 8 سالی که جناب مصباح بزرگوار جبهه بودند برامون بسه... (152767)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۱۹:۲۹
آقایان اصلاح طلب یا اعتدال طلب یا ف.. یادوم.. زیادی مغرور نشوید آن هم با رای ناپلیونی شکست خو را در 84و88 آنهم با فاصله بسیار فراموش نکنید مردم با هیچ کس عقد اخوت نبسته اند اگر میخواهید محبوب مردم باشید فقط با کار و تلاش برای بهبود زندگی مردم امکان پذیر است بدون توهین به مقدسات آنها نکند دوباره با ندانم کاری به سرنوشت 84و88 گرفتار شوید. (152770)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۰:۲۷
رای دهندگان به شش کاندید همه با هم خواهروبرادر وافتخار ایرانند این اقا و امثال او دشمن وحدت وابادانی ایرانند (152809)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۰:۳۸
اگه مملکت رو کلا بدست اینها بدید تا قیامت باید بادنیا در حال جنگ باشیم نه خبری از شکوفایی اقتصاد خواهد بود ونه آبادانی و پیشرفت و رفاه اجتماعی بیچاره مردم که در این اوضاع باید هرروز اظهار فضل این جماعت را باید بشنوند و بخوانند. (152820)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۲:۴۰
لابد بقیه که در انتخابات شرکت کردند جوهر ه آمریکائی یا بیگانگان را دارند و اگر آمریکا روزی حمله کند آنها به حمایت امریکا قیام میکنند . این چه استدلال و منطقی است که بعضی دارند (152883)