به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۰
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۰۳:۰۸
کد مطلب : ۲۰۲۲۴
برادران «پايداري» منتظرند روحاني انتظارشان را 100 روزه برآورده سازد!

ظاهرا «روحاني» و «مردم» به افراطيون بدهكار هم شدند!

گروه سياسي: درهشت سال مدیریت مدعیان عدالت و مبارزه با فساد که جیبشان همواره پر بود از اسامی فاسدان دانه درشت!، ولی درنهایت زیپ جیبشان هم بازنشد تا مردم بفهمند که مباره با فساد چه طعمی دارد!، درنهایت پرونده اختلاس بزرگ مطرح شد و انبوهی از نقابداران در مظان اتهام قرار گرفتند و آخرسرهم معلوم نشد که جناب خاوری چگونه و با کمک چه کسانی از کشور خارج شد تا دانه درشتهای واقعی جزء اسرار و رموز باقی بمانند.
ظاهرا «روحاني» و «مردم» به افراطيون بدهكار هم شدند!
حسن فاتحی

حالا برادر بزرگوار روح الله حسینیان که از حامیان سرسخت مدعیان عدالت آقاي احمدي‌نژاد و در انتخابات اخير حامي سعيد جليلي بودند، امروز بجای پاسخگویی به افکارعمومی در مورد آنهمه فضاحت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دولت کریمه خویش، در مقام طلبکار ظاهرشده و با فرافکنی سوء مدیریت و ویرانگریهای جریانی خودشان مطرح مي‌نمایند که: آقای روحانی انتظارات مارا برآورده نکرده است! (در مصاحبه‌اي با خبرگزاري همسو و هم مرامشان، فارس)

بي مقدمه بايد از اين آقا پرسيد: مگر قراربود روحانی انتظارات جریان افراط را برآورده سازد؟ آیا هشت سال ویرانگری که به انشقاق جبهه درونی و سوء مدیریتهای ملموس بین المللی همراه گردید، انتظارات شما را برآورده نکرد؟ یکی ازیاران نزدیک دکتر احمدی‌نژاد که مکتب ایرانی وی در اواخر دولت وی جایگزین مکتب عدالت شده بود، عبارت جالبی دارد، ایشان مي‌گوید: بهترین دفاع حمله است و ما در این ماههای اخیر تا مي‌توانیم حمله مي‌کنیم و.....

حالا یاردیگر احمدی نژاد هم که ظاهرا " منتقد مکتب مشائیسم بود، تازه به یادش افتاده است که برای در امان ماندن از پرسشهای افکار عمومی در مورد سوء مدیریتها، بهترین راهبرد حمله و فرافکنی است. مدیران دلسوز وشایسته انقلاب اسلامی که مردم غالب آنها را با نام امام خمینی (ره) مي‌شناسند، دیروز از برکت افراط گرائیها و فرصت طلبیها یا در کنج زندانها افتادند و یا اینکه چنان تحقیر و فراری داده شدند که تا عمر دارند خانه نشین شده، اقتصاد مملکت ویران، نه تنها بیکاری مهار نشده و حتی پایین نیامده، بلکه تورم کمرشکن هم بدان افزوده شده است، عملا " تفکر فرقه ای در جامعه  رواج یافته و غالب مردم به بهانه های مختلف خس و خاشاک، بزغاله، فتنه گر، بی بصیرت و....خطاب شدند، حالا جناب حسینیان که لباس روحانیت هم بر قامت خویش دارد، بجای تفکر و عذرخواهی بخاطر حمایتهای متعصبانه خویش از مدعیان عدالت، تازه برای روحانی رجز تهدید مي‌سراید و از برآورده نشدن انتظاراتش مي‌گوید!!

مگر
روحانی قرار است انتظارات شما را برآورده کند یا ویران‌گری‌های شما را ترمیم؟
آقای روحانی نگفتند که افراط گرایان در دولت تدبیر و امید جایی نخواهند داشت؟ مگر مردم بخاطر همین گفته روحانی به وی رای ندادند تا ازفرصت طلبی افراطیون نفس راحتی کشیده باشند؟
حالا روحانی موظف به ترمیم عقب افتادگیها و ویرانگریهای شما مي‌باشد و یا اینکه هنوز هم باید تحت مدیریت و نظارت شماها رفتار نماید؟ اتفاقا " خواسته مردمانی که به روحانی رای داده اند این است که چرا در برابر افراطیون ایستادگی نمي‌ كنيد؟

آقای حسینیان، شما نمي‌خواهد برای دولت تدبیر و امید از روشهای بر آورده شدن انتظارات و علل استیضاح احتمالی برخی وزرا بگویید، مردم خویش به چشم دیدند که چگون وزرای کارآمد وشایسته ای کنار گذاشته شدند، مردم دیدند و می‌بینند که شما افراطیون چون شکست خورده‌اید، در زمان باقی مانده مي‌خواهید با کنترل وزراء و اخلال در روند دولت تدبیر و امید، مطالبات واقعی مردم را هنوز هم ندیده بگیرید.

آقایان، مشکل شما این است که پیام رای ملت را نگرفته اید و اگرهم گرفته اید بجای پذیرش سوء مدیریتها تلاش مي‌نمایید دوباره ابراز وجود نمایید، ولی مطمئن باشید به یاری خدا و اراده ملت در مجلس بعدی اثری از شما افراطیون نخواهد بود.

مردم دیگر از التهاب آفرینی و تهمت وبرچسب زدن به مومنان به ستوه آمده اند، مردم دیگر نمي‌خواهند در حرم امام خمینی (ره) دوباره بلوا شود، مردم نمي‌خواهند خانه های مراجع ویران شود، مردم دیگر نمي‌خواهند به نام عدالت در فقر خانمانسوز نفس بکشند، مردم دیگر اسیر عوام‌فریبی‌ها نخواهند شد و البته این را هم مردم مي‌دانند که جریان افراط و انحصار تا جان دارد، ایجاد التهاب و هیاهو خواهند نمود، ولی پایداری یاران مردمی روحانی نه بر صراط فرقه گرائیها بلکه برطریق جوانمردی‌ها و آزاد اندیشی‌ها خواهد بود و شما مطمئن باشید حامیان روحانی اهل تملق نیستند و از هزاره سوم هم سخن به میان نیاورده‌اند، مسیر درست یاران مردمی و حامیان روحانی منافع کلان ملت خواهد بود و یاران روحانی مثل افراطیون، رهبری را متعلق به چهار ميلیون هم نمي‌دانند، شما هم برادران ما هستید ولی دیگر حق ویرانگری نخواهید داشت. آن سبو بشكست و آن پيمانه ريخت...!

N@VID
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۵:۲۷
واقعا دکتر روحانی با مجلس عجیب و غریبی باید سر کند. به قول خود شما مجلس به روحانی گفته مشکلات اقتصادی که تو این هشت سال درست کردیم رو شما حل کنید ولی مشکلات جوانان با ما . . . (163973)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۴۷
آقای افراطی روحانی هیچوقت نگفت 100 روز میشه 8 سال گند کاریهای شما رو درست میکنه چون خراب کردن راحته ولی ساختن سخته در یک ثانیه میشه یه برجو منفجر کرد ولی 4-5 سال وقت میخواد ساخته بشه فهمیدی ، واقعا لیاقت امثال شما همون محمود یا دلار 3900 تومانی و صندلیها ی خالی سازمان ملل و زنجیره ای از به قول خودش ورق پاره های تحریمه که 5 تاش دلاروکرد 3900 تومان و محمود میگفت که آنقدر قطعنامه بدهید که بشه هفت هزار تا واقعا حق امثال تو همون 7000 تا ست محمود خوب دارو دسته شو می‌شناخت (164128)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۳:۳۱
ما که نگفتیم روحانی تو 100 روز درستش کنه.خودش تو تبلیغات انتخابات میگفت بلدم بلدم....100 روزه درستش میکنم. (164594)
rezaipoor
Sweden
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۳:۳۰
صحبت از استیضاح آقای زنگنه وظریف کرده اند.اگر امثال زنگنه نبودند جناح شما هشت سال یکبار هوس نمیکرد قدرت را قبضه کنه وهر بلایی میخواد سر اقتصاد وسیاست خارجی بیاره.دلتون به امثال زنگنه گرمه وپیش خودتون میگید کار که خیلی خراب شد دولت را میدیم به امثال زنگنه وظریف تا اوضاع را تا چند به حالت اول برگردونن تا ما دوباره قدرت را بگیریم.اگریکروز بهتون بگن دیگه از مدیرانی مثل زنگنه وظریف خبری نیست شبا خوابتون نمیبره (164160)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۴:۳۱
درسته آقا، افراطیون خواسته نا بجایی دارند قبول، اما من هم طبق اظهارات روحانی و سایر مردان سیاسی و اقتصادی ایشان ،اولا انتظار رابطه با غرب و برداشتن تحریم ها و بهبود فضای کسب و کار و تجارت را دارم و ثانیا انتظار داریم ظرف چند هفته آینده ماشین و خونه و همه چیز به نصف تقلیل یابد. (164229)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۱:۳۰
خواسته دومتون در همه جای دنیا عجیبه! (164524)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۶:۰۸
جالب بود (163974)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۰:۱۵
جالب تر از همه سر و صدایی بود که مدتی پیش گویا با شکایت خانمی از جناب حسینیان به وجود آمد که در آخر هم ملت نفهمیدند نتیجه آن چی شد.

این حسینیان واقعا بی نظیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (164469)
حاجی پور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۷:۳۷
این نماینده یادش رفته که دولت اکثریت بر سرکار است همان اکثریتی که قاطعانه به نماینده اقای حسینیان نه گفتنداین نماینده که دم از استیضاح وزرای نفت وخارجه می زندبرای استدلالهای وی هیج گونه منطقی وجود ندارددرهشت سال کذشته اشتباهاتی وجود داشت که مجلس هم با مهرتاییدش درانها شریک است این فرد ناراحت شفافیت وصداقتی است که دردووزارت مذکور درپیش گرفته شده چون با این روش دست افرادی مثل حسینیان ودارودسته اش رومی شودومردم می فهمند دولت جدید وارث ویرانه ای خالی از سرمایه است ودرطی این هشت سال دروغ تحویل مردم داده اند وحالا که خلع ید شدند دست از توطئه برنمی دارند سه ماه نگذشته اعتراض می کنندغافل از اینکه برای همیشه دولت مهرورز وعدالت برچیده شده .حیف از واژه های پاکی مانند عدالت ومهر که دستمایه تظاهر شده.اقای حسینیان به خود زحمت نده روغن ریخته فاسد بوده ومصرف ندارد. (163987)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۷:۴۰
تا وقتی ایران عزیز فرزندانی چون اقای نویسنده این مطلب دارد که از خطر متعصبان بی خرد مردم را اگاه کند انشالله ایران سرفراز خواهد ماند (163988)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۷:۵۰
ملت همیشه بدهکار افراطیون هستند
مگر بعاز کوی دانشگاه بدهکار نشدیم؟
مگر بعداز ترور حجاریان بدهکار نشدیم؟
مگر بعد از قضایای سعید امامی بهکار نشدیم؟
مگر بعد از حمله به سفارت انگلیس بهکار نشدیم؟
مگر بعد از انتخابات 88 بدهکار نشدیم؟
مگر بعد از کهریزک بدهکار نشدیم؟
مگر بعد از جریانات مرتضوی بدهکار نشدیم؟
این را هم بگذارند به حساب بدهی ملت به افراطیون فعلا که وضع اقتصادی خوب نیست سر خرمن حساب میکنیم (163991)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۳:۳۱
مشاالله مشتی (164162)
jalal
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۷:۵۳
مثل اینکه رگ مسلمانی این آقایان فقط هر چند سالی بلند می شود. (163993)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۸:۰۷
خدایا 30 سال از عمرم گذشت. تو رو انبیای پاکت ما رُ از شر این افراطیون نجات بده. من ایمان دارم به جاءالحق و ذهق الباطل. ب امید خدا. (163996)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۸:۲۳
این نیز بگذرد

هرچند مردم ایران بیشترین زیان و خسارات رو می بینند ولی پی به اشتباهات خود برده اند و تاریخ بزرگترین معلم انسان است (164000)
هشدار به آقای روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۸:۲۶
تنهاراه درست محکم ایستادن جلوی اصول گرایان است

هر گونه امتیاز دهی و مماشات

نتیجه ایی جز شکست در پی نخواهد داشت! (164001)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۱:۳۲
بگیم افراطیون نگیم اصول گراها. چرا که کم نیستند اصول گرایان منتقد منصف (164526)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۸:۲۹
خدایا کی انتخابات نمایندگان مجلس برگزار میشه که ما نمایندگان افراطی را از مجلس کنار بگذاریم و دیگر جایی برای آنها نباشد تا دولت و مردم بتوانند نفس راحتی از دست آنها بکشند.انشاءالله . تا کی باید امثال کوچک زاده و حسینییان و ... را تحمل کنیم. (164002)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۸:۳۵
آقای حسینیان ای کاش کمی هم درباره پاکترین!!!!!! دولت تاریخ ایران با عینک واقع بینی نگاه کنند و ببینند درآمدهای بی سابقه نفتی چگونه با سیساستهای عوام فریبانه دولت به اصطلاح عدالت محور و سوء مدیریت چیزی جز گرانی، بیکاری، افزایش فساد افتصادی، اجتماعی و .... در بر نداشت. سوال اساسی این است این آقایان که مجلس را به دستگاه مهر زنی تبدیل کرده بودند و هر طرح یا لایحه ای را که دولت احمدی نژاد به مجلس می آورد را بدون هیچ گونه تحقیق و بررسی تائید می کردند چرا امروز یادشان افتاده که مجلس هم می تواند استیضاح کند هم می تواند تحقیق و بررسی کند و هم.... آقای حسینیان این هزینه سنگسنی که بر جامعه تحمیل شده است نتیجه عملکرد دولت نبود بلکه نتیجه بی مسئولیتی مجلسی هست که تمام قد اتز تمام برنامه های دولت احمدی نژاد حمایت کرد به جز اندک خاصی که آبروی مجلس را می خریدند و اگرلازم می دیدند به سیاستهای دولت اعتراض می کردند ولی رای، رای اکثریتی بود که منافع خویش را دنبال می کردند و وای به حال این ملت با ......... (164005)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۸:۴۰
كوچكف چه كيفي داره ميكنه با عكس خودش!! (164008)
mehran
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۸:۵۵
جاي تعجب و تأمل است؛ چرا مسئول اين فاجعه اي كه براي كشور اتفاق افتاده محاكمه نمي شود؟؟؟ چرا كسي پاسخگو نيست؟؟ بانيان اين انحراف و سوء مديريت و حاميان آنها چرا پاسخگو نيستند؟ چرا نمايندگان مجلس كه ناظر بر اعمال دولت بودند 8 سال سكوت كردند و به وظايف قانوني خود عمل نكردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا در اين كشور براي يك دله دزد محاكمه و قانون و مجازات هست ولي دزدان دانه درشت ميلياردي مشمول حفظ آبرو و رأفت اسلامي واقع مي شوند؟ چرا؟؟؟ (164012)
حسین سلامی زواره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۹:۱۶
مردم از افراط وتفریط خسته شده اند .اقای حسینیان وامثالهم بدانند حنایشان دیگر رنگ ندارد.ومردم تحت تاثیرفرافکنی آنان قرار نمیگیرند. (164015)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۹:۵۱
مغزهای شستشو شده

انسان باش (164018)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۹:۵۹
امیوارم همینطور که تحلیل کردین روحانی عمل کند. (164022)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۰:۰۵
گیرم حرف حسینیان سیاسی . ولی ماهایی که به روحانی رای دادیم بیشترش به خاطر همین وعده های اقتصادی از جمله بهبود تورم در 100 روز اول بود درضمن حرف یه نماینده مجلس این همه عصبانیت نداره آقای فاتحی تندروی نکن اینطوری اصلاح طلبی رو خدشه دار میکنی (164024)
میلاد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۶:۱۱
چرا حرف بیخود میزنی؟
خاتمی گفت 4 سال باید کار بشه تا برسیم به 84
این حرفو کسی گفت که 8 سال وزیر بوده
8 سال رئیس جمهور بوده
بعد چطور ممکنه کسی که سابقه اجرایی نداشته بیاد بگه 100 روزه مشکلات رفع میشه؟
حرف تو دهن روحانی نذارید لطفاً (164306)
اعتدال واقعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۳:۵۴
خاتمی واسه خودش گفته
روحانی فیلمش هست که گفت تو 100 روز بهبود شرایط بازار با جمع آوری نقدینگی رو انجام میدم و به خدا من فقط به خاطر همین بهش رای دادم

والا بازار آزادی ها ناراحت هستن از دست روحانی

خاتمی چیکاره است که این حرف رو زده؟؟؟؟ از چی خبر داره؟؟؟؟؟ نشسته تو بنیاد باران و راجع مملکت نظر میده؟؟؟؟؟ خاتمی جان وضع ما زمان شما هم همچین خوب نیود

خاتمی هم بعدش محمود میگفت وضع خیلی خرابه مثل الان که روحانی اینطوری میگه بعد روحانی هم میگن وضع خیلی خرابه و این رئیس جمهور قبلی تخریبی ادامه خواهد داشت .... (164606)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۸:۲۲
آقا میثم احمدی نژاد توهشت سال روزگارمونو سیاه کرد،میخای 100 روزه معجزه بشه؟
جوزدن به این فضا خودش بی انصافی درحق دولت مردمی تدبیر وامید است
ازطرف دیگر اقای فاتحی حق مطلبو ادا کرده واتفاقا" یکی ازدلایل مهم حوادث 88 که به خانه نشینی اصلاح طلبان منجرشد همین رویکرد نرمش ومدارای زیاده ازحد اصلاح طلبان بود.
ما نرمش کنیم آنها سوارمی شوند وتازه طلبکارهم می شوند!
یادمان باشد که اصلاح طلبان بدلی بیشترین ضربه را به جریان اصلاح طلبی زده اند وخواهند زد،شترسواری که دولا دولا نمیشه، جواب موشک موشک است چراکه جماعت متحجرنقاب افکن اخلاقیات را باورندارند (164379)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۰:۲۱
امیدوارم روحانی به شعارهایش پایبند باشد. (164027)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۰:۲۸
احتمالا انتظار آقایون اینه که آقای روحانی توی 100 روز بلائی که توی 8 365 روز سر این کشور اومده را دفع کنه و استعفا بده، دوباره احمدی نژاد بیاد و هشت سال دیگه و .... (164031)
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۱:۱۵
بعد از 1000روز را هم خواهیم دید (164509)
sam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۰:۲۹
تو رای اعتماد به وزرا مردم برخی از به اصطلاح نمایندگان رو خوب شناختن ایشون و چند نفر دیگه که نیاز به ذکر نام نیست (164032)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۰:۳۰
احسنت (164033)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۰:۳۷
ترور شخصیت (164037)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۰:۵۱
احسنت به شما حرف دل مردم را زدید (164039)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۰:۵۶
اینهمه لجاجت با مردم برای چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (164041)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۰:۵۷
افراطیون منفور ملتند لااقل اکثریت 85 درصدی ملت. اینان با تمام ابزار می کوشند مردم و دولت در این 4 سال هیچ پیشرفتی نکند. حاضرند کشور زمین بخورد ولی دولت و ملت پشتیبانش موفق نشود. شکم خودشان و هفت پشتشان که سیر است دیگران هم به ... .
اگر شورای نگهبان همسو اجازه دهد (که بعید است) شکست بسیار سنگینی در انتظار افراطیون است به یاری خدا. امیدوارم طالبان و خوارج هر چه زودتر نابود شوند . البته خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر خودشان بخواهند و ... ما میخواهیم!! (164042)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۰۳
جناب حسن فاتحی دست شما را صمیمانه میفشارم و از همین تریبون صمیمانه ترین درود ها را نثارتان میکنم . (164044)
افراطیون به هوش باشن!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۰۶
روحانی هم مثه میرحسینه!اصلاح طلبیه که دغدغه اصول رو داره. آرومه خیلی آروم! اما وای از اون روزی که بداند باید فریاد زد...

بهار نشون بده لطفا (164045)
ساکت المتکلمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۱۷
طالبان برای افغانستان ، القاعده برای جهان اسلام ، سلفی ها برای سوریه و مصر ، اسراییل برای فلسطین ، وهابیت برای اهل تسنن ، جهل برای عقل و امثال ایشان برای ایران و اسلام آفات این روزگارند . (164050)
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۱:۲۳
من از این همه ازاد اندیشی در بعضی از اصلاح طلبان که که تحمل تفکر مخالف را ندارد و سعی مکنند با الفاظ اهانت امیز طرفشان را خفه کنند خیلی؟؟؟؟؟؟؟؟ (164520)
تقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۲۳
بهتر شما هم فرافکنی نکنید
این قولی هست که دولت راستگویان به مردم داده است
حق رو قربانی کارا زرد رسانه ایتون نکنید (164053)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۲۵
این قول رو ولایتی داد نه روحانی (164113)
افسوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۳:۳۲
حق؟!!!لابد شماها مظهر حق و عدالت و...هستید!!! حق ،شرف،ناموس ،وطن اینها واژه های مقدسیه ،در بکار بردنش باید محتاط تر باشی برادر چون مردم اون رو با رفتارها و اعمالتون مقایسه میکنند بعد نتیجش میشه انتخاباتی که گذشت!! (164164)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۲۴
وقتی روحانی در برابر اقلیت تمامت خواه بی منطق از موضع ضعف برخورد می کند چرا اینها طلبکار نباشند ؟ اصلا باید بدانیم که چرا هاشمی رد صلاحیت می شود و درمقابل روحانی که در سیاست ومدیریت رادیکال هاشمی است تایید می شود ؟ برای همین است که اختیاری به ایشان داده نشود ولی هاشمی اینگونه نبود و بلکه با تجربه و شاهد بودن عملکرد هرج ومرج وزورگوئی اقلیت در زمان خاتمی و یکه تازی و هماهنگی آنها در زمان احمدی نژاد در قلع وقمع کردن مردم و نیز تجربه ای که در این سالهای دور از قدرت کسب کرده بود مضاعف هم شده ومی توانست بعنوان یک قدرت بلامنازع در برابر این گروهک قلدر مآب قدعلم کند و به مطالبات حقیقی ملت پاسخ درستی بدهد که به شهادت همه سیاسیون در آن برهه بهترین وتنها گزینه ای که می توانست کشور وملت را از مخمصه داخلی وخارجی نجات دهد هاشمی بود که متأسفانه آنها متوجه شدند و نگذاردندکه ایشان بر مسند قدرت قرارگیرد وحالا ما ماندیم وچهار سالی که باید طی شود و . . . . (164054)
امید اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۲۴
اینها اینقد پررو هستن که نمایندگی فروش سنگ پای قزوین رو بهشون دادن... (رو که نیست...) باید جلوی اینا کوتاه نیومد وگرنه هیچ چی جلودارشون نیست... آقای روحانی باید گربه رو دم حجله بکشی که اگه نکشی می بازیا............ (164055)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۲۸
چگونه این اقا به مجلس راه پیدا کرده ؟واقعا خجالت اوره که در مجلس چنین نمایندگانی داریم (164057)
یه بوشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۲۹
شرمش باد (164058)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۴۰
حسينيان، پناهيان، آقا تهراني، رسايي، کوچک زاده، زاکاني، کريمي قدوسي، فدايي، کوثري و ... لااله الالله! خدايا حتما ذنب لايغفري مرتکب شديم که اينها را بجانمان انداخته اي. (164069)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۴۹
واقعا تو پررويي اين جبهه پايداريها پايدار پايدارند...... ما كه از سرتون نگذشتبم خدا هم از سرتون نگذره..... (164072)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۱:۵۱
خدا ازشون نگذرد ما را به چه روزی گذاشته ملت برای یه لقمه نان شدن ریاکارو دروغگو چاپلوس..... (164073)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۰۲
بس است سیاه بازی (164090)
بلوچستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۰۷
بیشترین نماینده تندرو در مجلس مربوط به تهرانی ها است،دستتون درد نکنه . (164098)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۱۰
درررررررروووووود بر شما كه حرف دلم را گفتي داداش (164102)
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۲:۱۵
نماینده محترم تهران میباشند خوب توجه کنید! (164105)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۴:۰۶
مجلس بعدی رو باید مردم پس بگیرند مجلس باید اصلاح طلب باشه چون مردم اصلاحات رو میخواهند (164201)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۴:۴۳
بلاخره ما مرده شما زنده یک روزی معلوم میشه شخص احمدی نژاد ودوستان چه آتوهایی از این مقامات دارن که هرچه شخم زدنند و برای منافع خودشان درو کردندکسی دم بر نیاوردوهنوز که هنوزه سکوت سکوت (164240)
رضا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۵:۱۵
آقای حسینیان اگر احترامی به شهدا داری ، ترا به خون شهدا بگذارید آقای رییس جمهور کارش را بکند ، و افکارش مخدوش سنگ اندازی و افراط گریها نشود ، جوانها منتظر کارند و ایجاد زندگی ، گرسنگان منتظر نان و رفع گشنگی ، بیماران منتظر دارو
و امید به زندگی ، دختران دم بخت امید به رفع تحریمها و ارزان شدن کالاها بای تهیه
جهیزیه و ........ معلوم است شما هیچکدام از مشکلات فوق وسایر مشکلات عدیده دیگر که مردم با آنها گریبانگیر هستند را ندارید ، پس تا وقت بیش از این نگذشته بیایید خلاف جریان آب شنا نکنید . (164259)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۰:۰۰
دوستان اینهادرحال انتقام گرفتن از جوانان هستند.عدم رای اعتماد یه وزرای ورزش.علوم.اموزش و پرورش (164454)
آذربایجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۷:۰۲
جناب حسن فاتحی درود بیکران بر حضرتعالی
خداوند دنیا و آخرت شما را نیک گرداند. (164346)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۸:۱۰
. . . . این اقایان بخاطر ظلمی که در به قدرت رسیدن احمدی نژاد کردند که بالاترین فتنه و توطئه علیه مردم ایران نیز بود نزدخدا توبه وازمردم نیز غذرخواهی نمایند (164371)
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۸:۳۹
افراطیون نگفتند روحانی باید 100 روزه مشکلاتو حل کنه بلکه خودش گفت با کلیدش 100روزه حل میکنه تا رای امثال من را بدزده (164388)
علی
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۲۰:۱۱
مجلس اصلاح طلب حق مسلم ماست (164467)