کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخ‌جون دعوا؛ حالا بگيم مرگ بر فرانسه!/ طنز

خبرپراكني , 19 آبان 1392 ساعت 8:23


حامد اسحاقی


گروه طنز و كاريكاتور: در پی مواضع لوران فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه، در مورد مذاکرات هسته‌اي ایران و پنج+یک در ژنو و سنگ اندازی‌هاي او در مسیر مذاکرات، تشکل جوانان علاقه مند به موضع گیری‌هاي هسته‌اي و غیره، طی بیانیه‌اي علاوه بر اعلام وجود، خواستار جایگزینی شعار «مرگ بر فرانسه» به جای «مرگ بر آمریکا» شد. به گزارش سرویس بیان مواضع خبرپراکنی بندهایی از این بیانیه در ادامه مي‌آید:

1- عموم دارندگان اتومبیل‌هاي پژو، رنو، تندر 90 و سایر اتومبیل‌هاي فرانسوی (حتی به صورت اسمی)، هر چه سریع تر ماشین خود را ترک کرده و به صورت پیاده به مقصد مورد نظر بروند. همچنین سایرین در صورت مشاهده فردی که از این بند تخطی کرده است، ماشین وی را منفجر کرده و از هیچ بابت به دل خود بد راه ندهند؛ به هر کسی که بگویید ماشین خود به خود منفجر شد، قبول مي‌کند.

2- عموم مردم همیشه در صحنه، در کلیه تجمعات پیش رو و پشت رو شعار «مرگ بر فرانسه» را جایگزین «مرگ بر آمریکا» کنند. حتی پیشنهاد مي‌شود که زمان به عقب برگشته و مراسم سیزده آبان، جلوی سفارت فرانسه و با شعار «مرگ بر فرانسه» برگزار شود.

3- به زین الدین زیدان، تیری آنری، فرانک ریبری، کریم بنزما، لیلیان تورام و سایر بازیکنان فعلی و سابق تیم ملی فرانسه، حداکثر بیست و چهار ساعت فرصت داده شود تا جهت نشان دادن حمایت خود از برنامه صلح آمیز هسته‌اي کشورمان، در اقدامی نمادین، تبعه ایران شوند. در غیر این صورت عکس‌هاي آن‌ها در مراسمی که در بند قبل توضیح داده شد، سوزانده شود.

4- کلیه جوانان عزب به محض مشاهده عکس استقبال و روبوسی کاترین اشتون و لوران فابیوس، آه کشیده و حتما در هنگام کشیدن آه متذکر شوند که آهشان دامن لوران فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه را بگیرد؛ برای گرفتن دامن اشتون فعلا وقت هست. گفتنی است جهت رفاه حال این جوانان، عکس این استقبال و روبوسی بالای این خبر درج شده است.

5- شخص محمدجواد ظریف، در جهت محکومیت صحبت‌هاي وزیر امورخارجه فرانسه، یک کشیده محکم به گوش جان کری بزند. بعد جان کری بپرسد «چرا مي‌زنی؟» بعد جواد ظریف بگوید «آخه فابیوس دوره، دستم بهش نمی رسه». بعد کری بپرسد «چرا پس اون طرفیت رو نمی‌زنی؟» بعد جواد ظریف بگوید: «آخه خوبیت نداشت رو همشیره دست بلند کنم.» بعد جان کری قانع شود و یک کشیده به ویلیام هیگ بزند و از او بخواهد که رد کند. ویلیام هیگ هم به سرگئی لاوروف یک کشیده بزند و بعد هم... آخ جون دعوا...!


کد مطلب: 20710

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/article/20710/آخ-جون-دعوا-حالا-بگيم-مرگ-فرانسه-طنز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir