به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۳۱۵۰۳
جایگاه ملت و دولت در رسانه پایدار ملی كجاست؟

از هماهنگي برای مصاحبه با عموقناد تا رييس‌جمهور!

رسانه‌اي که نام پر آوازه ملی و ملت را یدک مي‌کشد، برای انجام مصاحبه با منتخب ملت شرط شروط مي‌گذارد و وجود فلان مجری در این مصاحبه، استقلال این سازمان عریض و طویل را به مخاطره مي‌اندازد، و...
از هماهنگي برای مصاحبه با عموقناد تا رييس‌جمهور!
ليلا واحدي

گروه سياسي: مهمترین وظیفه‌ی رسانه‌ها در عصر حاضر انتقال صحیح و بدون سانسور اتفاقات و رویدادهای جهان است، وظیفه‌اي که متاسفانه رسانه ملی از آن غافل است و گاهی اوقات در جهت خلاف ان هم گام بر مي‌دارد، گزارش تلویزیونی رئیس جمهور و حواشی ایجاد شده برای آن؛ یکی از همین پسرفت‌هایی است که در رسانه ملی شاهد و ناظرش هستیم.

در طول هشت سال گذشته با اینکه صدا و سیما نام ملی داشت اما عملا مردم تریبون و رسانه‌اي مورد اعتماد نداشتند و گواهی این مدعا هم افزایش هفتاد درصدی استفاده از ماهواره در ایران است اما در این شش ماه از عمر دولت منتخب مردم، معجزات! این سازمان هم عظیم تر گشته و دیگر دولت هم رسانه و تریبونی ندارد و عملا ملت و دولت در رسانه ملی جایگاهی ندارند.

رسانه‌اي که نام پر آوازه ملی و ملت را یدک مي‌کشد، برای انجام مصاحبه با منتخب ملت شرط شروط مي‌گذارد و وجود فلان مجری در این مصاحبه، استقلال این سازمان عریض و طویل را به مخاطره مي‌اندازد، و گویی در هشت سال گذشته که رسانه ملی به رسانه احمدی‌نژاد تبدیل شده بود و امتیاز مصاحبت با رئیس جمهوری تنها نصیب مرتضی حیدری مي‌شد که تنها هنرش بله گفتن به دکتر! بود؛ مفهوم استقلال، برای رسانه ملی اهمیت چندانی نداشت.

عملکرد دوگانه مسئولان صدا و سیما موجب تعجب و ناراحتی عمومی شده است. مصاحبه و گزارش، عالی ترین مقام اجرایی کشور یک ساعت با تاخیر همراه مي‌شود تا رسانه به اصطلاح ملی هم به جمع جبهه ضد دولت و ضد ملت شکل گرفته ملحق شود و پایداری در مقابل خواست مردم را به شکل علنی و واضح نشان دهد.

صدا و سیما از یک سو ادعای مردمی بودن و ملی بودن دارد و از سویی دیگر در صدد تخریب و سنگ اندازی در مسیر دولتی است که برخاسته از همین مردم است و قرار است به داد این ملت برسد، سیاست‌هاي این سازمان در تناقضی آشکار با رهنمودهای مقام معظم رهبری که همواره حمایت از دولت‌ها را گوشزد مي‌کنند، در راستای تخریب دولت به هر شکل ممکن گام بر مي‌دارد.

یا در خوشبینانه ترین حالت استراتژی سکوت و بی تفاوتی را در پیش مي‌گیرد و عامدانه از نقاط مثبت دولت عبور مي‌کند، حتي ترجمه مقامات غربي را درباره پرونده هسته‌اي كاملا معكوس و غيرواقع به خورد بيننده خود مي‌دهد، و نقاط منفی دولت شش ماهه‌اي را پر رنگ مي‌کند که هم باید با جان کری برای نجات ایران از تحریم‌ها مذاکره کند و هم باید جوابگوی گروهی در داخل ایران باشد که تفاوت NPT و MPT را نمی دانند و زمانی هم که متهم به بی سوادی مي‌شوند آن را بر نمي‌تابند.

رسانه ملی در این شش ماه نه تنها برای حمایت از دولت و پیشبرد برنامه هایش اقدامی صورت نداده است، بلکه با کارشکنی‌ها در جهت تخریب دولت برامده است و نمونه اخر هم به کارنامه درخشان سازمانی که بودجه اش را از دولت می گیرد و علیه دولت مي‌شورد، درخشش خاصی مي‌دهد و تاسف‌بار است که روحانی به عنوان رئیس‌جمهور ایران از صدا و سیمای ملی به توییتر پناه مي‌برد تا حرف خود را آنجا به مردم بگوید.

هرکس اندک آشنایی با سیستم صدا و سیما داشته باشد مي‌داند که برنامه‌ریزی برای مصاحبه با عمو قناد! هم سه روز قبل انجام مي‌شود چه رسد به مصاحبه با رئیس جمهور مملکت. مجری، عوامل فنی، و حتی در پاره‌اي از مواقع متن مصاحبه هم باید از فیلترهای مشخصی عبور داده شوند، تاقابلیت پخش از آنتن سراسری را پیدا کنند، بنابراین حضور مجری مورد درخواست رئیس جمهور قطعا از قبل مشخص شده بود و اینکه دقایق آخر آقايان به این نتیجه رسیده‌اند که حضور خانم پوریامین که اتقاقا از مجریان توانمند همین سازمان هم هست، استقلال سازمان صدا و سیما را مورد مخاطره قرار مي‌دهد، به هر موردی مي‌تواند ربط داشته باشد جز استقلال سازمان.

اینکه چرا سازمان صدا و سیما در طی یک عملیات انتحاری، آن درصد اندک محبوبیت و مقبولیت خود را میان مردم از بین مي‌برد مسئله بغرنجی است که باید ریشه یابی شود و معلوم شود که چرا روحانی ستیزی که نوعی امیدستیزی هم محسوب مي‌شود از مجلس شورای اسلامی، از روزنامه‌ها و سایت‌هاي کیهانی، از تریبون نماز جمعه به سازمان صدا و سیما هم نفوذ کرده است.

اساسا این همه هجمه علیه شخص دوم مملکت، علیه یک روحانی، علیه مشاور عالی مقام معظم رهبری چرا و چگونه انجام مي‌شود و صدا و سیمایی که پایگاه مردمی اش را به استناد به آمار منتشر شده، روز به روز بیشتر در معرض خطر مي‌بیند، و حتی وظیفه سرگرم کردن مردم را هم با ساخت سریال‌هاي فاقد محتوا به درستی انجام نمي‌دهد، به چه چیزی تکیه کرده است که اینگونه پایدار! شده است. و اساسا این همه ناز برای رسانه‌اي که هنرش در حد آواهای بارانی و صرفا جهت اطلاع و شناسنامه است چقدر موجه است زمانی که این ناز خریدار چندانی هم ندارد.

میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۲:۵۷
آقا چرا اصرار دارین که 8 سال ضرغامی رئیس صداوسیما بوده؟
ایشون 10 سال از خرداد 83 تا امروز رئیس بوده (206046)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۴:۰۰
چرا دولت تلویزیون اینترنتی برای خودش نمی زنه تا کی باید آویزان این ضرغامی باشیم؟ چرا نباید سخنرانی های رییس جمهور کامل پخش بشود؟ایشان مگر کی است؟ (206063)
كوهدشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۱۹
شايد جاي اين كامنت نباشه ولي بهارجان با تيتر درشت بزن كه سيدعزيزخاتمي مردم رو دعوت به راهپيمايي كرده كه مردم تهران برن بخدا من از لرستان ميخوام بيام كه درحد وسعم نذارم به دولت و اصلاحات فحاشي كنن افراطيها....خواهش ميكنم بياييد همه (206161)
تازه آباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۲:۴۸
من هم بچه كوهدشتم تا حالا چند بار در راهپيمايي هاي ٢٢ بهمن تهران شركت كردم نديدم كسي به كسي توهين كنه
الكي جو نساز براله (206223)
صدقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۲۷
واقعا خیلی جالب است که رئیس صدا وسیما منتخب ملت را اینگونه اذیت میکند و برای اوشرط وشروط میگذارد وهیچ پاسخگوئی هم ندارد و انگار نه انگار که اتفاقی افتاده . . . (206092)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۳۶
صدا وسیما تنها اسم ملت را یدک میکشد در حالیکه ملک خصوصی و در جهت امیال عده ای خاص شده که سهم ملت از آن فقط پرداخت هزینه های آن میباشد . (206096)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۴۵
خواهش میکنم ازراه اعتدال خارج نشین خواسته افراطی هاهمینه!مطمئن باشین مردم خودشون اگاهی کامل دارن وبه موقع جواب اونارو میدن! (206100)
ممالک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۸:۲۱
فکر می کنید این بره یکی از این بهتر میاد؟ (206144)
mp
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۱ ۰۳:۳۵
از نزدیکی بیش از حد به گروه تندرو پایداری (206249)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۱ ۰۷:۵۷
موضوع ضرغامي نيست شاكله صدا وسيما اين چنين است (206258)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۳:۰۲
اصلا چرا رسانه تصویری و رادیوئی زیر نظر وزیر ارشاد نیست؟؟؟؟؟؟ مگه دموکراسی نیست؟؟؟؟ باید رسانه خصوصی سازی بشه. (206047)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۴۸
چون دراین رسانه کارفرهنگی صورت نمیگیره که به وزارت خانه وزین ارشاد وابسته بشه.
محمدجان اقای ضرغامی مستقل هست ونمیخاد ازکسی دستوربگیره چون رسانه مال خودش است (206102)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۳:۰۹
زلیخا گفتی و کردی کبابم، بهار جان! (206049)
باب اسفنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۳:۲۰
بابا اصلا چیز مهمی نیست
من نمیدونم چرا روحانی اینجا این حاشیه رو درست کرد و یاد این بازیکنهای خوب فوتبال میفتم که به خاطر چرت و پرت خودشن رو خراب میکنن
حالا یه مجری یا دومجری ، روحانی که خوب جواب میده
در ضمن این مجریها همونطور که دیدید قرار نیست مناظره کنه ، سوال میپرسه میره سوال بعدی رئیس جمهور جواب میده
ول کن آقای روحانی این چیزهای بیخود و حاشیه رو (206051)
ati
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۶:۳۴
بالاخره باید یه جور خودشونو مطح کنن دیگههه .
باید بگه منم هستم .
وگرنه دنبال دو تا مجری درست حسابی میرفت .
کم کم فکر کنم پت و مت بشن مجری ذییس جمهور. اینطوری راحت تره آقای باسواد (206117)
فدای ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۳۱
باب اسفنجی جان شما لطف کن همون کارتونتو نگاه کن چی کار داری به سیاست.خوبه همین رئیس صدا سیمای میلی شما نامه زده شکایت کرده روحانی بنده خدا که هیچ حرفی از مجری نزد. (206167)
استار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۳۹
اصلا مگه طبق اصول مناظره امکان انجام این امر بین مجری و رییس جمهور وجود داره؟ (206169)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۳:۲۲
این عکس کنار مطلبتون از کیه؟؟ خیلی شبیه به خانم خامنه (مجری برنامه های کودک در دهه 60 هست) اخه اینقدر شباهت؟!!!!!
در ضمن بنظرم مطلبتون اصلا جلب نبود ینی چالش برانگیز نبود عین مصاحبه های آقای حیدری و احمدی نژاد بود. (206053)
پریسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۴:۱۱
اینهمه جنجال سر این خانم مجری بود بعد شما تازه میگی ایشون کیه؟؟!!
خانم سونیا پوریامین هستن ایشون. (206070)
متعجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۴۱
فکر کنم بچه بودی چشمات ضعیف بوده، عینک هم نمی زدی ها!!! آخه قشنگ! اینو نمی شناسی عیبی نداره اما خانم خامنه هست این!!!! (206170)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۳:۵۰
من طرفدارآقاي روحاني هستم ولي ايكاش روزي برسد كه مجريان ما بتوانند با سوالاتشان رييس جمهور وعملكردش را به چالش بكشند ورييس جمهور به مفهوم واقعي پاسخگو باشد (206061)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۵۱
این جوری محاله مهدی جان چون دران موقع نان بعضی هااجرمیشه (206104)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۴:۰۱
ضرغامی غصه نخور چند وقت دیگه میری پیش محمود جانت . (206064)
ایمان
Canada
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۴:۰۷
خداوکیلی اگه بابی بی سی یا حتا الجزیره مصاحبه بکنه بشتر وبااطمینان مردم نگاه مکنند.اقای روحانی شما گزارشات رواز طریق رسانه های بیگانه بگو مازودتر وبا اطمینان خیلی بشتر نسبت به صدا وسیما میبینیم. (206067)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۴:۰۸
سلام قطعا روحانی با توکل به خدا پیروز خواهد شد وبه زودی همه آنچه که به عنوان خواست ملت شریف وبزرگوار ایران است اتفاق خواهد افتاد وشاهد سر افرازی ملت خواهیم بود واین گونه بر خوردها قطعا باعث می شود مردم این سرزمین اهورایی همه اشخاصی که دم از خدمت میزنند را بهتر بشناسند ودر انتخابشان بیشتر دقت کنند (206068)
رامین
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۴:۰۹
فارغ از خوبی یا بدی عملکرد رسانه ی ملی مدتی است حملات سازماندهی شده ای علیه این رسانه صورت می گیرد که به نظر من به سود کشور نیست و تنها مغرضان و دشمنان از آن سود می برند. (206069)
ورامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۴۳
ای واااااااااای! چه فاجعه بزرگی!!!!!!!!!!!!!! من تا به حال فکر می کردم این حملات سازماندهی شده علیه دولت دکتر روحانی هست! مچکرم منو از خواب غفلت بیدار کردی برادر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (206171)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۵۴
نکته اول اینکه کدوم سازمان یافته. نکته دوم اینکه اگر عملکرد خوب باشه انتقاد این هم به این میزان زیاد مطرح نمیشه. سوما به صرف اینکه به سود دشمن باشه باید سکوت کرد تا این روند ادامه پیدا کنه ؟؟؟؟ کلاهتون رو قاضی کنید چرا نمیگید عملکرد رو خوب کنند تا دشمن سوئ استفاده نکنه (206175)
یکی از 49.6% مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۴:۳۶
آقای روحانی چرا از مجری و سوالاتش می ترسه مثل احمدی نژاد بیاد و با شجاعت حرفش و بزنه !!! احمدی نژاد که بدون ترس و بدون شرط و شروط و تغییر مجری و .... مصاحبه می کرد. (206076)
یکی از کثریت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۴۵
بدون هیچ شرط و شروطی حیدری انتخاب می شد آن هم در نقش آباژور!
ضمنا تو یکی از اون 10 درصد کذایی هستی آبروی بقیه را نبر. (206172)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۵۵
کلیپش موجوده که مجری قبل از آغاز برنامه داره از احمدی نژاد میپرسه چی ببندیم ؟ مسائل روز جهان و اقصاد بیمار دنیا و ... (206176)
فدای ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۰:۴۳
احمدی نژاد بیاد و با شجاعت حرفش و بزنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منظورت اینه تهمت میزد.یه جور می نویسی آدم شاخ در میاره.
من تا اونجایی که یادمه یارو هی آمار می داد و مجری ها هم تصدیق می کردند. (206192)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۴:۳۹
به نظرم دولت باید به فکر یک شبکه سراسری داشته باشه البته چون . . . باید از طریق شورا نگهبان سوال تایید شود خیلی سخت است جناب آقای روحانی باید مطالبتان را از طریق فیسبوک به جهان ارسال کن این صدا وسیمای ضرغامی اصلا ملی نیست مال 4 را میلیون نفر است اصلا کی نگاهش می کند (206079)
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۷
خانم واحدي گرامي

حقيقت اين است كه كار اصلي رسانه پرسشگري است .
مجري در حقيقت به عنوان نماينده افكار عمومي و مردم بايد سياستهاي مجريان و كار گزاران نظام را به چالش بكشد .
درست است كه صداو سيما به واسطه سياسي كاري طي هشت سال گذشته به ماله كشي و توجيه خرابكاريهاي دولت پرداخت ، خرابكاريهايي كه امروز همگي بر خروجي هاي اذعان دارند .
هرچند من اين كار جديد صدا و سيما را هم سياسي و در جهت تضعيف دولت مي دانم اما به درستي اين كار باور دارم .
بگذاريم اين رويه درست پس از سالها به رسانه ملي برگردد و اين باب ... (206085)
110
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۴۷
آخه حمید خان الآن هم صدا و سیما نیتش خیر نیست نمی خواد چالش ایجاد کنه می خواد جنگ قدرت راه بندازه! اونوقت دودش تو چشم کی میره؟ مسلما مردم و کشور. بنابراین نمیشه به این عزت خان اعتماد کرد! (206173)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۱ ۰۱:۰۵
نه عزیز این موضوع در سیستمهایی معنی داره که ازادی سخن و گفتگو باشه. این شانتاژا برا انتخابات اینده است که دوباره جناح حاکم قبلی وارد مجلس بشن و برا دولت کارتای. رنگی بدن (206247)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۹
بنظر من رئیس جمهور و اعضای کابینه مصاحبه با صدا و سیما را تحریم کنند و هر 6 ماه یک مصاحبه مطبوعاتی با شرکت خبرگزاریهای داخلی و خارجی برگزار کنند تا اخبارش از طریق رسانه های مستقل و ماهواره و اینترنت پخش بشه مطمئنا" تاثیر بهتری خواهد داشت. (206086)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۲۱
من موندم چرا رئیس جمهور باید از مجری شدن شخص خاصی بترسه؟ مثلا ترسیدن یه سوال سخت بپرسه؟؟ یا اینکه حالا از صدا و سیما چیزی کم میشد میذاشت رئیس جمهور هرکی رو میخواد انتخاب کنه؟ما هم از رئیس جمهود و هم صدا و سیما انتظار داریم این دعوا های مسخره رو کنار بذارن و آرامش مردم رو بهم نزنن. (206089)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۰:۱۸
مثل اینکه تو هم سوادت در حد همون کسایی که طرفدارشونی یا متن را کامل نخوندی یا خوندی چیزی نفهمیدی بحث اینه که چرا درست همون ساعت مصاحبه باید این اتفاق بی افته و در ضمن حق یه رییس جمهوره که از کسی خوشش نیاد حتی بعضی از بازیکنا هم با بعضی گزارشگر ها مصاحبه نمی کنن در ضمن ادم ابرودار از ادم بی ابرو و بی چاک دهن میترسه همین الان هم فکر کنم احمدی نژاد بتونه با همه دنیا مناظره کنه چون اول اینه که هنوز برای . . .کنتور درست نکردن دوم اینه که هر حرفی که دلش بخواد می تونه بگه مثلا بگه اب بریز اونجات مرتضی (206186)
غلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۲۶
بابا به این ضرقامی کاری نداشته باشید خدا زدتش بسشه دیگه. (206091)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۵۷
کاش خدا (نعوذ بالله) ما رم میزد میرفتیم زیر مجسمه ازادی آمریکا عکس مینداختیم. (206177)
متولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۳۵
با این همه دشمنی که ضرغامی با دولت داره نمیدونم چرا در جلسات هیئت دولت ازش دعوت میشه؟ (206095)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۴۴
عزیزدلم صداوسیمای ملی نه صداوسیمای میلی درست هست .
البته ضرغام تی وی بهتراست چون به این کانالها نگاه میکنی شارز میشی ازبس که چاخان پاخان رارواج میده (206099)
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۱ ۰۰:۲۴
ایشان رئیس سازمان صدا و سیما است و مستقل تحت نظر رئیس دولت نیست که هرجوری خواستند ازش استفاده کنن (206242)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۵:۵۵
بازم افغانستان
نبرد انتخاباتی در یک تلوزیون خصوصی ما از افغانستان بدتریم که یک شبکه خصوصی نداریم (206105)
فهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۶:۰۹
دمت گرم ایرانی راس گفتی اینا باید جم کنند برن انتخابات 24 خرداد دوم خرداد دیگری بود و خواست خدا واز قدیم گفتند چراغی را که ایزد بر فروزد هر انکس پف کند ریشش بسوزد (206109)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۷:۰۲
از سایت بهار خواهش میکنم دیگه از لفظ رسانه ملی استفاده نکنه و به جاش از واژه هایی مثل رسانه جناحی،یا رسانه اصولگراها،یا رسانه پایداری ها استفاده کنه.این باعث میشه بیشتر تحت فشار قرار بگیرن و به تدریج همه مردم نسبت به این صدا و سیما بی اعتماد بشن (206123)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۷:۱۶
برخورد مهندس ضرغامی با دولتها عادلانه نبوده وانشاا... زودتر مدیریت ایشان تمام شود (206129)
مريم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۸:۰۰
من يكي كه به خدا قسم تپش قلب مي گيرم وقتي به كارهاي اين صدا و سيما نگاه مي كنم يكي نيست بگه بابا كله تونو از لاي برفا بيارين بيرون...... اصلا ملت اينور رودخونه اس صدا و سيما اونور رودخونه ساز خودشو مي زنه (206137)
تالب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۸:۱۸
اگه مدیران صداوسیمایی هستن پس چراازاونادردولت داره ریس جمهوراستفاده میکنه.ایوبی-نجفی سولاری-افراسیابی......... (206143)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۱۹:۱۱
اصن مگه رسانه ملی داریم ما..
اسمش عوض شده .....شده رسانه حزب اصولگرا و جبهه مقدس پایداری (206157)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۱:۰۱
گفت ای خواجه مژدگانی بده که بانو بر خانه فرود آمد خواجه گفت ای کاش خانه بر بانو فرود می آمد
ای کاش یک بار صدا سیما بر این مدیران فرود می آمد (206196)
خ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۱:۵۸
اگه صدا و سیما بده پس چرا دولت 1000 میلیارد تومن بودجه بهش داد (206205)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۲:۴۶
رسانه میلی نه رسانه ملی (206222)
چ....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۲:۵۳
رسانه ميلي همينه.




1 (206224)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۲:۵۷
بفرمایید رسانه ی ملی که خبر مهمش بچه دار شدن خاله شادونه است یا بخاک سیاه نشستن اقتصاد اروپا و امریکاست و بیکاری 20 درصدی در اسپانیاست ولی بیکاری صد درصدی فارغ االتحصیلان دانشگاهی خودش را نمیبیند چه انتظاری ازش دارید (206225)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۳:۴۳
با تمام ایراداتی که به صدا و سیما وارده، و بر طبق قوانین انتخاب مجری مناظره باید توسط صدا و سیما باشد.حالا صدا وسیما از دولت قبل حمایت میکرده و یا اینکه رابطه خوبی با دولت فعلی نداره،اون یه بحث دیگه است.
نتیجه:باید طرفدار حق بود.(این بار حق با رسانه بوده) (206236)
فدای ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ ۲۳:۵۴
من نمی دانم این جماعت افراطی می خواهند کجا رو بگیرند.صدا و سیما که دست آنهاست از پول بیت المال که خرج میکنند.مشکل این جاست که خود را مسلمان واقعی می دانند.آخه چقدر دروغ چقدر افترا. . . (206237)
اااا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۱ ۰۰:۰۹
رییس جمهور فرمودن انتصاد ازاده
خب حالا چه فرقی میکنه مجری کی باشه (206240)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۱ ۰۰:۳۸
چقدر خوبه حسن عباسی مجری باشه تا رئیس جمهور محبوبتون مات شه. (206243)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۲۱ ۰۴:۵۶
صدا وسيما ي ضرغامي از شريعتمداري كيهان خط ميكيردوهر دو لبه يك قيجي هستند كه بنا را بر تخريب دولت منتخب مردم وملت شريف ايران كرفته أند ومتاسفانه در مجلس هم يك عده تند رو هر روز يك برنامه براي تضعيف اين دولت در نظر كر فته اند بنا براين مردم بايد با اين دوشمنان قسم خورده دولت كه منتخب أكثريت ملت است هوشيارانه برخورد كند ودر انتخابات بعدي جوابي جانانه ودرخور به أنان بد هد   (206250)