کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در چرایی تبری جستن احمدی‌نژاد از رحیمی

8 بهمن 1393 ساعت 11:40


گروه سياسي: حسن فاتحی در وبلاگش نوشت: واکنش تند محمدرضا رحیمی دوست و رفیق قدیمی آقای احمدی نژاد به تبری زود هنگامشان از معاون اول خود حامل چندنكته جالب و عبرت آموز است. البته تعجبم از رحیمی است که رفیق قدیمی خود را چرا و چگونه زودتر نشناخته تا در روز مبادایی ناچار به واکنش تند شود ولی فکر می کنم دلایل زیر باعث شدند تا رفیق محمود فی‌الفور از دوست قدیمی خود دوری جسته و در اصل همه تقصیرات را گردن ایشان بیاندازند.

- برای عوام‌فریبی وفاداری و یا دفاع از مظلوم و باورها و... زیاد ارزشی ندارد، عوام‌فریبان همیشه دنبال قربانیان ضعیفی هستند تا روحیات خود را مدام فرافکنی نموده و اعتماد بنفس کاذب خویش را نگه داشته باشند.
- درحال حاضر چاره ای بچز تبری نداشته است، نه قدرتی در دست دارد و نه تریبونی که حداقل نوار پخش نموده و افرادی را بایکوت نماید، كسی که در دولت آیت اله هاشمی استاندار نمونه شد و حرمتش را نگه نداشت، حرمت نگه داشتن امثال رحیمی قابل تصور نيست.
- من پیش بینی کرده بودم که رفیق محمود حتی حرمت رهبری را نگه نخواهد داشت، چرا؟ برای اینکه هرظرفی ظرفیت خاص خودش را دارد، آنهاییکه رفیق محمود را شیر کرده بودند و ادبیات عوضی! خودرا در روح ایشان یافته بودند، دراصل همین عوضی‌سرایان، رفیق محمود را الینه کرده بودند و قابل پیش بینی بود که حرمت رهبری هم نگه ندارند، هرچند که تا توانستند ازرهبری نظام هزینه کردند و سوء مدیریتهای خودرا به پای نظام نوشته و به قول خودش زدند و در رفتند!


کد مطلب: 67777

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/article/67777/چرایی-تبری-جستن-احمدی-نژاد-رحیمی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir