به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۹۹۱۶۴
استراتژي افراطيون داخلي؛

مي‌خواهند مردم پاي صندوق نيايند

نگذاریم دوباره معجزه های هزاره بیرون بیایند
یادمان باشد دکتر ظریف‌ها نتیجه انتخاب درست ما در خرداد92 است و احمدی‌نژاد و جلیلی هم خروجی انتخاب‌های خود ما هستند. در باد غرور و سرمستی برجام نخوابیم و با چشمانی باز از دستاوردهای دولت خود حفاظت نماییم.
مي‌خواهند مردم پاي صندوق نيايند
فرهاد ترابي

گروه سياسي: تحریم ها به پایان رسید. دو سال و اندی از وقت دولت روحانی و پتانسیل دستگاه دیپلماسی ،صرف برداشتن دیواری شد که مي‌شد نباشد؛ ولی بود. چرا که تدبیر و کیاست جایش را به عناد و لجاجت داده بود اما دراین وانفسای مرگ و مهاجرت و آوارگی و داعش و چه و چه، این عقلانیت، بود که توانست کشور را در این دریای طوفان زده، به ساحل امن صلاح و نجات و رستگاری هدایت کند.

برجام افتخار ملی است؛ چرا که دل‌هاي فسرده یک ملت را گرم کرد و به هم نزدیک نمود. وفاق ملی یعنی همین. وحدتی که شعارش را مي‌دهیم همین حالاست، پس خدشه دارش نکنیم. روحانی با صبر و مدارا توانست گره کور تحریم ها را باز کند. حال بگذار تیتر بزنند و بگویند وقت اجرای وعده هاست. وعده ای مهم اول تحریم بود که انجام شد. تحریم و برجام یک آزمون سخت بود. حال وقت انتخاب است. مردم باید انتخاب کنند؛ آنانی را که با لجاجت و حفظ منافع باندی و جناحی منافع ملی را به ثمن بخس فروختند و آنان که برای ایرانی آباد و آزاد از جان مایه گذاشتند.

برای همراه شدن با حرکت پرشتاب توسعه کشور، باید مردان و زناني را به بهارستان فرستاد که در کلامشان بویی از لجاجت و داغ و درفش نیست. آنان که سالهاست لبخند بر لبانشان ننشسته، شایسته حضور در بهارستان نیستند. مردانی که از به ثمر نشستن برجام و شادی مردم بغض نمی‌کنند و سری هم به تأسف تکان مي‌دهند، نباید نمایندگان دوران خوش پسا برجام باشند. روزگارشان سپری شده است. هر دورانی آدم‌هاي خودش را طلب مي‌کند.

آنان که حسرت دوران پاک‌دستان را می‌خورند و چشم‌ها را بر واقعیت‌هاي موجود جامعه بسته اند، به درد این زمانه نمی خورند. نگذاریم دستاوردهای دولت تدبیر و امید را عده ای بی خبر و مغرض به چالش بکشند و هر روز ساز جدیدی علیه دولت کوک کنند. روحانی به يكي از وعده‌‌هاي مهمش عمل کرد؛ اکنون نوبت ماست. به احترام بی خوابی‌هاي  عراقچی و تخت‌روانچی در طول مذاکرات و به حرمت بزرگی و ایرانیت ناب دکتر ظریف،انتخاباتی را رقم بزنیم که شایسته ایران ماست.

نيك بايد بدانيم استراتژي افراطيون داخلي اين است: مردم پاي صندوق نيايند تا ما مثل همين مجلس فعلي با 5‌درصد آراي شهرهايمان به محلس راه يابيم! لذا نبايد گذاشت اين خواب آنها جامه عمل بپوشد و دوباره مجلس نهم تكرار شود. و یادمان باشد دکتر ظریف‌ها نتیجه انتخاب درست ما در خرداد92 است و احمدی‌نژاد و جلیلی هم خروجی انتخاب‌های خود ما هستند. در باد غرور و سرمستی برجام نخوابیم و با چشمانی باز از دستاوردهای دولت خود حفاظت نماییم. چشم تاریخ به انتخاب‌هاي ماست. نگذاریم دوباره از دل اصلاحات معجزه‌هاي هزاره بیرون بیایند. ما پایمان روی زمین است، این معجزه ها را به موزه تاریخ بسپاریم...

گردآفريد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۰:۰۸
بهار مي دوني نااميد شدن يعني چي؟......بهار ما مردم خسته شديم... حس مي كنيم بازيچه هستيم... احمق فرضمون مي كنن... به روحاني راي داديم كه حصر تموم بشه. زندانيان سياسي آزاد بشن. مگه قول نداده بود؟! پس چي شد؟! مگه خبرنگاران رو حتي نگرفتن در همين مدت اخير؟! ..... (329467)
یه نظریه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۳:۳۶
بعضی مواقع تخریب بیش ازحدطرف مقابل نتیجه عکس میده وباعث محبوبیت اون شخص میشه.کاری که داره برای احمدی نژادپیش میاد.
نبایدازاین شخص تورسانه هاچیزی گفته بشه.به نظرمیادباسکوتش داره خیلی عالی عمل میکنه. (329500)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۰:۴۵
پس اون کدوم شورای نگهبان بودآقای روحانی روتاییدصلاحیت کرد؟!!!
داداش این شورای نگهبان بود؟!!
راستی اگه آقای رسایی ردصلاحیت بشه میریزیم توخیابون.سطل آشغال آتیش میزنیم.!!!منظورموگرفتین دیگه!!!!! (329589)
ایرانی
Ukraine
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۱:۲۹
دوست عزیز خبر امروز بهار را نخوندی؟ اینهاش: یک مداح که در تهران به دخالت در امور سیاسی و تعیین تکلیف برای مسئولین معروف است، در مراسم بزرگداشت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در قم گفت: «سه هزار مداح در تهران ساماندهی کرده‌ایم تا در انتخابات، تلخکامی برجام را جبران کنند.» اینها برای هر چیزی برنامه تخریبی دارند و فکر میکنند فنا لله هستند. نمیزارند این مردم نفس راحت بکشند. (329595)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۶:۴۸
شور و نشاط خوبی در مردم ایجاد شده بود و ملت ایران یکپارچه آماده حضور و حماسه سازی اسفند 94 بودند تا مجلس را هم از نیروهای مفید و موثر و کاردان پر کنند اما واقعا رد صلاحیت های گسترده کام مردم را دقیقا در روز جشن برجام تلخ کرد و آبی بود روی آتش شور مردمی . البته ما مردم همچنان امیدواریم .. امیدواریم تا در رد صلاحیت ها.......تجدیدی شود تا انشاالله نیروهای مردمی و مفید وارد مجلس شوند (329545)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۱:۵۷
در ناامیدی بسی امید است - پایان شب سیه سپید است (329602)
امید
United States
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۰:۱۴
این حرف شما در راستای همان سیاست نا امید کردن مردم است که برادر! (329586)
آزین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۰:۱۰
تصور تکرار آن هشت سال و عقب ماندن در همه زمینه ها از دنیا باعث میشه (من که نه می خوام و نه توان مهاجرت دارم ) تمام تلاشمو برای بهتر شدن وضعیت موجود بکنم (329468)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۱:۳۲
متاسفانه آنها با وجود اقلیت بودنشان همه ی امکانات را دردست دارند از صدا وسیمایی که 24 ساعت علیه دولت تبلیغ میکند ........... آنها وقتی آیت الله هاشمی را ردصلاحیت کردند در خواب هم نمیدیدند جریان اصلاحات در24 ساعت خود رابازسازی کند وبخشی از مردم که نا امید شدند رادوباره به عرصه ی انتخابات برگرداند . 19 میلیون نفر رای دادند و 18 میلیون نفر شرکت نکردند .چون به انتخابات بدبین بودند . آن چیزی که از سال 76 تا به امروز همواره با اصلاحات بوده پایه رای 14میلیونی آن است....... (329477)
امیرازقم2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۱:۳۸
مسلما این 14 میلیون نفر به اعتراف خود اصولگراها از دانشجویان و تحصیل کرده ها و نخبگان جامعه تشکیل شده اند . آنها همواره برای اینکه در محیط های عمومی با اقبال کمی مواجه شدند از این واژه ها استفاده میکنند . ((یک مشت دانشجو و یک مشت هوسران و یکمشت روشن فکر یک مشت غربزده )) ...........متاسفانه تیم ضعیف رسانه ای دولت و کم کاری سایت های خبری باعث شد پوپولیست ها قدرت (329479)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۱:۴۵
عقلای اصولگرا هم میدانند که کشور تحمل تکرار آن سالها را ندارد ولی آیا کسی حریف افراط و تنگ نظری عده ای که پشتشون به حمایتهای پشت پرده هست خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (329480)
امیرازقم3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۱:۴۵
قدرت هوچی گری و شارلاتانیزم پیدا کنند و دائم افکار عمومی را سم پاشی کنند . آنها که با درامد 960 میلیارد دلاری جز رانت و فساد و رکود وحشتناک و تورم افسارگسیخته و نابودی منابع زیست محیطی چیزی برای گفتن نداشتند . درحالی که بی ثباتی از مدیریتشان موج میزند این دولت را با سطحی ترین تحلیل ها و مزخرف ترین تحلیل ها به سو مدیریت متهم میکنند ! صداوسیما نقش بوقچی و چرند پراکنی رابرعهده دارد .شاید بارها و بارها نظرات اقتصادی مخالفان دولت دراین سایت منعکس شده و دوستان شاهد پاسخ های قاطع اینجانب بوده اند . (329481)
امیرازقم 4
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۱:۴۹
به راستی چراهیچ یک از اقتصادانان برتر مخالف این دولت نیستند ؟ چراهمه ی اقتصادانان بر مسیر صحیح این دولت مهر تایید میزنند ؟ خیلی ساده است چون عقلانیت در مسیر کلان اقتصادی این دولت وجود دارد! دوستان به وصیت امام گوش کنید و عمل کنید
((حواستان جمع باشد روزی نرسد که این حجتیه ها همه چیزتان راگرفته باند ))در92 آنها را پس زدید در 96 هم پس خواهیم زد (329482)
ياسين
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۱:۵۶
من كه راي نميدم (329486)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۴:۱۶
من دوست دارم رای بدم اما به کی رای بدم؟ باز زاکانی هست و قدوسی و کوچک زاده ..و امثالهم. (329509)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۸:۰۶
به هر کی غیر از این افراد دلواپس (329557)
محمدرضا
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۰:۱۵
نگران نباشید شاید بزرگان اصلاحات رد صلاحیت شوند ولی مطمن باشید اصلاحاحات اونقدر جوانان آگاه دارند که حتی برای شورای نگهبان هم مشخص شده نیستند فقط کافیه لیستی رو که رهبر اصلاحات تایید می کنه بهش رای بدیم فقط باید تو شهرستان هام فعال بود ... (329588)
یکی
Ukraine
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۱:۲۴
لازم نیست به گوچک زاده ها رای بدی ..عزیز ..اینها خودشون دایم المجلسند. (329593)
التماس نمیکنم منتشرکنی!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۳:۰۳
دکترزیباکلام درنامه ای به آقای روحانی:بااین وضعیت منتظرآمدن احمدی نژادی دیگردرسال96باشید.
عالیه.بهترازاین نمیشه.شخصاتمام تلاشم میکنم.چون ازآقای روحانی تعریف کردن یعنی ریختن رای به سبداصولگرایان.
همین طورادامه بدین رکوردرای به 30 میلیون به نفع اصولگرایان میرسه!!! (329492)
گردآفريد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۰:۱۲
خفه خون بگيريم و نفهميم تا بتونيم..... زندگي كنيم؟!!
اين مردم روز به روز دارن از هم دورتر ميشن... روز به روز بي احساس تر ميشن....
خسته ايم بهار... مي فهمي... خسته ايم... داغونيم... بريديم.....
از اين همه وعده ي عملي نشده... از اين همه بي اخلاقي كه بزرگانمون دارن رواج ميدن... . يه نفر از نسل سوخته ي دهه ي شصتي اين نامه رو نوشته (329470)
شعبانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۰:۴۲
دقیقاًدرست است وحذف غالب تحولخواهان همین پیام راداردکه مردم رامنفعل ساخته وبیم آن میرودهاشمی وحسن آقاوروحانی و...درخبرگان رای نیاورند.بدخواهان نظام وافراطیون هدفمندمقبولین ومحبوبان راحذف تامردم راازحضوربازدارندودرسال 96پروژه راتکمیل نمایند!شکی نیست اگرروحانی درمقابل زیاده خواهی بدخوهان وعاملان اصلی فتنه هاعقب بنشینندخودقربانی خواهندشدوکسی به وعده هایش باورنمیکند! (329472)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۱:۰۳
من خواستم بگم اگه از مشهد بخوان همون نفرات قبلی باشن (کریمی قدوسی و رفقا) در انتخابات شرکت نمیکنم چون اولا من این نفرات رو قبول ندارم ثانیا این انتخابات نیست انتصابات میشه. اگرم مجبور شم بخاطر برخی مسائل شرکت کنم برگه رو خط خطی میکنم (329474)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۱:۱۸
سلام، اینرو می خواستم در طنزهای مردم درباره رد صلاحیت ها بنویسم که گفته بودند در هیچ جای دنیا هر کسی رو راه نمیدن در انتخابات شرکت کنه! یاد فیلم مایکل مور افتادم که خود ایران نشان داد که یک درخت رو رفت برای انتخاب مجلس ثبت نام کرد! البته در نهایت نگذاشتن رای بهش بدن ولی قانون اینقدر بازه که حتی درخت هم اگر یک تعداد رای برای ثبت نام جمع کنه می تونه کاندید بشه! (329476)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۱:۵۰
آقای روحانی تا اکنون انفعال زیادی نشون داده!! ولی تا کی؟؟؟!! وقتی کسی نباشد که مورد قبول من باشد و از نظر من ویژگی های نماینده موردنظر من را نداشته باشد چرا باید رای بدهم؟؟؟ (329483)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۱:۵۱
حتما اما از دست ما چه كار بر مي آيد با اين رد صلاحيت هاااااااااااااااااااااا (329484)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۲:۰۶
بهار جان
وقتی کسی جز همین جناح حق ورود ندارد چه کنیم؟! (329487)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۲:۱۶
مردم بايد ترفندهاي افراطي هاي داعش مسلك را همچون انتخابات ٩٢ خنثي كنند ونگذارند بار ديگر مجلس را جولانگاه ندانم كاري هاي خودشان قرار دهند (329488)
ناصر هشترودی
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۵:۱۶
بسیار موافقم (329518)
آزین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۱:۰۰
کاملا موافقم (329591)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۲:۴۵
مردم تهران باید با شرکت در انتخابات از ورود گروهی که مهمترین هدفشون چوب گذاشتن لای چرخ دولت تدبیر وامید و تضعیف تیم دیپلماسی است جلوگیری کنند.مردم تهران جمعیت کثیری از کشور هستنددر لیست30نفره نفر آخر می تواند حداقل1میلیون رای داشته باشد (329489)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۳:۰۲
قطعآ اگر به تذکرات دکتر روحانی که خواست اکثریت قریب به اتفاق ملت است توجه نشود، مسیر انقلاب به سراشیبی منجر خواهد شد که امیدواریم به خاطر عده ای محدود.........!!، کشور را در این منطقه شعله ور از آتش، دچار سرنوشتی بسیار خطرناک نکنند. جدی باشیم (329491)
همیشه اصلاح طلب بودم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۳:۰۹
بااجازه دوستان یک مقدارازرای دادن به آقای ....پشیمونم. (329494)
مسخره بازی شده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۳:۱۸
به عنوان یه جوون 26 ساله ازاین وضعیت ناراضیم.2 سال پیش برای بهترشدن اوضاع رای دادم به....
این رسمش نبود. (329496)
ناصر هشترودی
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۵:۱۹
کلنگ بدبختیهای کشور سال 84 زمین زده شد الن صداش ور میاد با نفت147 دلار چیکار برای شما انجام دادند که حالا این دولت با نفت 20 دلتری نمیتواند انجام دهد.؟ (329520)
خوشحالم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۳:۲۶
من که دارم میرم ستادانتخاباتی آقای ....یک اصولگرای واقعی
کل شهرستان صحبت درموردایشونه.حتی چهره های مطرح اصلاح طلب هم درستادشون هستن.
به امیدپیروزی (329497)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۳:۳۲
مردم پاي صندوق ها بيايند حتي اگر شده آدمهاي معتدلتر به خبرگان و مجلس شوراي اسلامي راه يابند بهتر از افراطيون است. (329499)
ساجد
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۳:۵۳
باید رای بدیم....هیچ وقت مردم ما نباید این حق رای دادنو از خودشون سلب کنن...نزارین مجلس نهم تکرار شه...نزارین احمدی نژاد دیگری ظهور کنه...آقا نهایتش بین بد و بدتره بد رو انتخاب کنید...درود بر اصلاحات و اعتدال (329505)
سید
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۴:۱۲
هی ما بگیم چه فایده ای داره .به قول یه کارشناس تو برنامه شبکه چهار گفت اوایل انقلاب همه گروه ها ازاد بودن شرکت کنن و پاسخ گو بودن برا پرسش هاشون وقتی نتونستن جوابشون بدن شروع کردن به حذف گروه های از قبیل لیبرال ها و بعدشم ملی-مذهبی ها بعدم شروع کردن به حذف خود روحانیون این حذف رقیب باب شده به خودمونم رحم نمیکنیم ............... (329508)
خدایا عشقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۴:۲۳
زنده باداحمدی نژاد
زنده باددولت بهار
منتظرانتخابات ریاست جمهوری 96 هستیم. (329510)
بهاره
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۶:۰۳
زنده باد تحریم
زنده باد فساد
زنده باد ممه ی لولو برده
زندهباد تحریم وفساد محمود احمدی نژاد (329530)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۶:۵۵
آقا یا خانم با اسم خدایا عشقی

مردم ما هر مقدار که فراموشکار باشند هرگز آن هشت سال وحشتناک را فراموش نخواهند کرد . بخاطر همین زیاد منتظر انتخابات 96 نباش (329548)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۰:۰۹
شاید احمدی نژاد 96 انتخای نشه، ولی وضعیت همینطوری باشه، روحانی هم ماندنی نخواهد بود.
تا الان به بهانه تحریم.
از الان به بعد بی هیچ بهانه. (329582)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۴ ۰۴:۲۹
زنده باد خاوری ، زنده باد مرتضوی ، زنده باد بابک زنجانی زنده‏ ‏باد‏ ‏خش‏ ‏و‏ ‏خاشاک‏ ‏‏ ‏،زنده‏ ‏باد‏ ‏دلار‏ ‏۸۰۰‏ ‏تومانی‏ ‏۴۰۰۰‏ ‏تومانی‏ ‏شده‏ ‏،‏ ‏زنده‏ ‏باد‏ ‏نفت‏ ‏۸‏ ‏دلاری‏ ‏۱۴۷‏ ‏دلاری‏ ‏شده‏ ‏،‏ ‏زنده‏ ‏باد‏ ‏پراید‏ ‏۴۰۰۰/۰۰۰‏ ‏.‏ ‏۲۵/۰۰۰/۰۰۰‏ ‏شده‏ ‏و...  (329630)
امین ودوله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۴:۴۸
مردم کمپین درست کنند اگه فقط اصولگراها کاندید بودند با رای سفید اعتراض کنند مثلا در تهران اگه هفت میلیون نفر رای بدهند نمیشود نماینده تهران با صد هزار یا نیم میلیون بره مجلس اگرم بره خنده دار است (329512)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۶:۵۰
این کار میتونه قدرت و اتحاد مردم رو نشون بده اما باور کن باز از این اقدام این افراطیون هستند که سود میبرند و کیف می کنند . فعلا که ما همچنان امیدواریم در رد صلاحیت های گسترده و بی سابقه تجدید نظری صورت بگیره . وگرنه هیچ انگیزه و امیدی برای اصلاح بسیاری از امور نیست و وقتی امیدی هم نباشه سطح مشارکت در انتخابات کاهش بسیار چشمگیری خواهد داشت (329546)
سحابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۷:۴۸
اره خیلی یا گریه دار بود اون وقت رسما اسامی اصولگراها پر میشه یا ارای رو باطله اعلام می کنن دوباره برگه جدید صادر میشه و اخرشم هم معلوم نیمشه کی به کی شد!!! (329552)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۵:۱۷
جناب تندروها محترم وبزرگوار
چو به گشتی طبیب از خود میازار
چراغ از بهر تاریکی نگهدار (329519)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۶:۳۵
به نظر می رسد جناح تند رو از حضور مردم سیلی خورده ومیخواهد که حضور حداکثری نباشد تامیتوانندند ناامیدی و بیتفاوتی را در جامعه نهادینه میکنند. متاسفانه در برخی موارد عوامل دولت و وزارت خانه ها هم همکاری میکنند تا مردم فکر کنند که که هیچ تغییری ممکن نیست. اما مردم میخواهد باشند و نشان میدهند انشا الله که اصلاحات پیروز است وتندروی محکوم است. (329544)
مازیار
United States
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۹:۵۵
فقط باید رئیس جمهور مردمی و دولت پیگیر حق و حقوق مردم باشند . در جامعه همه جا صحبت از بی انصافی در حق نامزدهای مردمی و اصلاح طلب است . امیدوارم شورای نگهبان قانون اساسی فورا تجدید نظر جدی انجام دهند تا زمینه حضور حداکثری مردم و انشاالله حماسه ای دیگر همچون حماسه ملی-مردمی 24 خرداد 92 رقم بخوره (329579)
متين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۸:۱۸
بيايم به كي راي بديم؟ (329561)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۴ ۰۱:۴۹
به کوچک زاده (329624)
اس
United Kingdom
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۸:۳۹
یک پیشنهاد برای مدعیان انتخابات عادلانه :
اونای که رد صلاحیت شدن هم توی لیست روز انتخابات باشند تا مشخص بشه چقدر مردم بهشون رای میدن ( ولی اجازه ورود به مجلس نداشته باشند ) صرفا جهت سنجش محبوبیت انها نزد ملت (329564)
مازیار
United States
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۹:۵۱
خوب اینو خود مدعیان هم میدونند که چه کسانی توسط مردم تایید صلاحیت و مورد قبول هستند و ترسشان هم از این است که چنین قلع و قمع کرده اند (329577)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۰:۰۱
من دیگه حرفی ندارم!!!!
این دیگه چه جورنظریه؟ (329580)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۰:۱۱
شما هم از انگلیس به ایشون رای میدی؟ (329583)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۰:۱۲
یه سوال:
چرا شما اینقدر نظرات خودتون رو به اسم مردم می نویسید.
بنویسید "ما ...." نه اینکه "مردم ....." (329585)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۹:۰۶
92مردم از روحانی حمایت کردند حالا نوبت عارف است.مردم می آیند (329573)
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۱:۱۶
میشه بگین بریم به کی رای بدیم؟! این مجلس هم مثل سه تای قبلی در دست آقایان می ماند با این ردصلاحیت ها. رو هم سی نفر اصلاح طلب مونده بابا!!!! (329592)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۱:۳۱
امروز جناب حسین شریعتمداری انتقاد های زیبایی نسبت به رئیس جمهور داشتند نمیدونم چرا هیچ کس نمیتونه جواب ایشون روبده
دمش گرم
برای جریان به اصطلاح اصلاح طلب ورئیس جمهورمحبوبشون بسیارمتأسفم (329596)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۴ ۰۱:۴۸
صحبتهای ایشان برای کسی اهمیت نداره . ما که نمی تونیم به هر اظهار نظری پاسخ بدیم . این آقا از اول مشی خودش رو داشته و هرجا که حق با مردم بوده ناراحت شده . اصلا هم مهم نیست . بعدش شما بند به بند حرفاشو هر کدوم رو خواستی بگو من بهت جواب منظقی و قانع کننده بدم (329623)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۲۱:۴۸
فرزندان شهدای شاخص انقلاب.مراجع تقلید شاخص.جانبازان و رزمندگان شاخص ونخبگان سیاسی ومردمی را حذف کردن قابل توجیه نیست (329601)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۴ ۰۱:۱۹
بله
هر کی به شما نزدیک تره میشه "شاخص".
بقیه مراجع ازجمله آیت الله جوادی شاخص نیستند.؟!!! (329621)