کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استراتژي افراطيون داخلي؛

مي‌خواهند مردم پاي صندوق نيايند

نگذاریم دوباره معجزه های هزاره بیرون بیایند

3 بهمن 1394 ساعت 9:59

یادمان باشد دکتر ظریف‌ها نتیجه انتخاب درست ما در خرداد92 است و احمدی‌نژاد و جلیلی هم خروجی انتخاب‌های خود ما هستند. در باد غرور و سرمستی برجام نخوابیم و با چشمانی باز از دستاوردهای دولت خود حفاظت نماییم.


فرهاد ترابي


گروه سياسي: تحریم ها به پایان رسید. دو سال و اندی از وقت دولت روحانی و پتانسیل دستگاه دیپلماسی ،صرف برداشتن دیواری شد که مي‌شد نباشد؛ ولی بود. چرا که تدبیر و کیاست جایش را به عناد و لجاجت داده بود اما دراین وانفسای مرگ و مهاجرت و آوارگی و داعش و چه و چه، این عقلانیت، بود که توانست کشور را در این دریای طوفان زده، به ساحل امن صلاح و نجات و رستگاری هدایت کند.

برجام افتخار ملی است؛ چرا که دل‌هاي فسرده یک ملت را گرم کرد و به هم نزدیک نمود. وفاق ملی یعنی همین. وحدتی که شعارش را مي‌دهیم همین حالاست، پس خدشه دارش نکنیم. روحانی با صبر و مدارا توانست گره کور تحریم ها را باز کند. حال بگذار تیتر بزنند و بگویند وقت اجرای وعده هاست. وعده ای مهم اول تحریم بود که انجام شد. تحریم و برجام یک آزمون سخت بود. حال وقت انتخاب است. مردم باید انتخاب کنند؛ آنانی را که با لجاجت و حفظ منافع باندی و جناحی منافع ملی را به ثمن بخس فروختند و آنان که برای ایرانی آباد و آزاد از جان مایه گذاشتند.

برای همراه شدن با حرکت پرشتاب توسعه کشور، باید مردان و زناني را به بهارستان فرستاد که در کلامشان بویی از لجاجت و داغ و درفش نیست. آنان که سالهاست لبخند بر لبانشان ننشسته، شایسته حضور در بهارستان نیستند. مردانی که از به ثمر نشستن برجام و شادی مردم بغض نمی‌کنند و سری هم به تأسف تکان مي‌دهند، نباید نمایندگان دوران خوش پسا برجام باشند. روزگارشان سپری شده است. هر دورانی آدم‌هاي خودش را طلب مي‌کند.

آنان که حسرت دوران پاک‌دستان را می‌خورند و چشم‌ها را بر واقعیت‌هاي موجود جامعه بسته اند، به درد این زمانه نمی خورند. نگذاریم دستاوردهای دولت تدبیر و امید را عده ای بی خبر و مغرض به چالش بکشند و هر روز ساز جدیدی علیه دولت کوک کنند. روحانی به يكي از وعده‌‌هاي مهمش عمل کرد؛ اکنون نوبت ماست. به احترام بی خوابی‌هاي  عراقچی و تخت‌روانچی در طول مذاکرات و به حرمت بزرگی و ایرانیت ناب دکتر ظریف،انتخاباتی را رقم بزنیم که شایسته ایران ماست.

نيك بايد بدانيم استراتژي افراطيون داخلي اين است: مردم پاي صندوق نيايند تا ما مثل همين مجلس فعلي با 5‌درصد آراي شهرهايمان به محلس راه يابيم! لذا نبايد گذاشت اين خواب آنها جامه عمل بپوشد و دوباره مجلس نهم تكرار شود. و یادمان باشد دکتر ظریف‌ها نتیجه انتخاب درست ما در خرداد92 است و احمدی‌نژاد و جلیلی هم خروجی انتخاب‌های خود ما هستند. در باد غرور و سرمستی برجام نخوابیم و با چشمانی باز از دستاوردهای دولت خود حفاظت نماییم. چشم تاریخ به انتخاب‌هاي ماست. نگذاریم دوباره از دل اصلاحات معجزه‌هاي هزاره بیرون بیایند. ما پایمان روی زمین است، این معجزه ها را به موزه تاریخ بسپاریم...


کد مطلب: 99164

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/article/99164/مي-خواهند-مردم-پاي-صندوق-نيايند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir