به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۹
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۰۵۲۸۵

تیتر زنجیره‌ای روزنامه‌های دلواپس!

گروه سیاسی: روزنامه های دلواپس در تیتر اول خود به شکل هماهنگ‌شده، با عنوان «تقریبا هیچ» سیاست‌های برجامی دولت روحانی را به چالش کشیدند. جالب اینکه همین روزنامه ها، همواره و برای حمله به نشریات اصلاح‌طلب، آنها را زنجیره‌ای خطاب می‌کنند!

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۱۵:۴۳
من ماندم راستی ما کلا چرا برای عزای هم شادمانی می کنیم و بلعکس....برای شادمانی ...عزا...راستی در این میان خدا گم نشده است...یعنی می توان باور داشت که شریعتمداری و کیهان و این بقیه به قیامتی هم اعتقاد دارند که این چنین به ریب و ریا و نیرنگ آراسته اند...وکشور را فدای امیال سرکش خویش می کنند (334779)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۱۵:۵۸
تقریبا هیچ مردم در انتخابات تهران به این دل وا پسون دادن (334780)
ابوذر از قوچان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۱۵:۵۸
اين روزي نامه ها به هيچ اصولي پايبند نبوده و آزادي ، رفاه و شادي مردم براي آنها مهم نيست و فقط به دنبال جنگ طلبي و منافع جناحي خود هستند. (334781)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۱۵:۵۹
حالا حسین شریعتمداری بگه روزنامه های زنجیره ای که از یک اتاق فکر طراحی و سیاست گذاری میشن واقعا کدوما هستن!!! همیشه مدعی بود روزنامه های اصلاح طلب زنجیره ای هستن حالا با این دم خروس میخواد چیکار کنه. (334782)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۱۶:۳۳
سيف، اساسا" خودش از نظر علمي محل مناقشه است! زماني که رئيس بانک مرکزي را ميخواستند معرفي کنند، بشخصه هرکشسي رو احتمال ميدادم بجز اين بابا رو، ايشون همون کسي است که چندين بار گفته، هرچقدر هم دستاورد اقتصادي داشته باشيم، من نميگذارم دلار از 30000 ريال پائين تر بياد (يعني حتي اگه همه عوامل دست بدست هم بدن که مثلا" دلار بشه 20000 ريال، شخص ايشون ممانعت ميکنه و تازه بالاتر هم ميبره!!) (334783)
نقطه چین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۱۶:۵۵
بله برای دلواپسان توافق و تفاهم هیچه و بیشتر تنش و درگیری و قطعنامه (كاغذ پاره)رو میپسندن
دولت مهرورز اقایون سنگی توی چاه انداخت كه صدتا عاقل نمیتونم از چاه در بیارن و حالا بجای عذر خواهی از مردم طلبكارم شدن
الحق كه سنگ پای قزوینه... (334784)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۲۱:۲۰
میخوان روحانی رو چهار ساله کنند با این هماهنگی در روزنامه ها و تخریب هماهنگ شده در صدا سیا و تخریب گران تریبونیشان (334792)
محسن
United States
۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۲۱:۵۱
هیچ ،هماهنگی بین این روزنامه های نجیره ای نبوده است!!!!! (334794)
نخود همه آش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۲۲:۰۷
یعنی همه از یک اتاق فکر دستور می گیرند. (334795)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۲۲:۴۸
مردم تهران در دور اوّل انتخابات جواب این دلواپسان رادادند انشا الله شهرستانی های عزیز در روز دهم اردیبهشت با رای به نامزدهای مورد حمایت اصلاحات جواب قاطع تری به دلواپسان خواهند داد ؛ به امید آن روز ؛ درود براصلاحات (334797)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۲۲:۵۰
جالبه که اینها به روزنامه های اصلاح طلب میگویند زنجیره ای ؛ پر روئی تا چه حد (334798)
پرویز
United States
۱۳۹۵/۰۱/۳۰ ۰۱:۲۹
اگه ایرادی هم باشه از جانب رئیس بانک مرکزی هستش. من سخنرانی انگلیسی رو گوش دادم خودشون میگه almost nothing. ایشان نباید آتو میداد و این عبارت رو استعمال میکرد. (334802)
هوراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۰ ۰۴:۳۷
خداییش من اصلا از وجود این روزنامه ها ( غیر از کیهان نرم و لطیف ) خبر نداشتم 😃
تیراژشون چند تاست ؟ (334804)
سردار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۰ ۰۷:۳۳
.... تیزهوشا لااقل یه ذره تیتراتون با هم فرق میکرد! جمود فکری نمیذاره بفهمن که گفتن این سخن در امریکا برای امتیاز گرفتنه!!! وگرنه سیف که تا دو روز پیشش در داخل چیز دیگه ای گفته بود! (334806)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۰ ۰۷:۵۲
ضمنا" نه آقا، خيلي هم شبيه نيستند! براي مثال سياست روز بعد از کلمه (هيچ) علامت تعجب نذاشته، خودتون نگاه کنيد. خب، حالا ديديد که تيتراشون خيلي هم شبيه نيستند، شماها داريد بيخود شانتاژ بازي درمياريد. (334807)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۰ ۰۷:۵۳
اونا عینا نظرات جناب سیف رو انعکاس دادن . حضور و وجود چند نفر در کابینه (زنگنه ، نعمت زاده و سیف ) واقعا باعث شرمندگیه . مدیرانی در این سطح باید خیلی مواظب گفتار و رفتار خودشان باشند . (334808)