به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۳
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۱۲۵۴۹۱

تجمع اعتراضی در اهواز

گروه عکس: مردم اهواز در اعتراض به قطعی برق، آب و مخابرات روبروی استانداری خوزستان تجمع کردند و خواستار بررسی وضعیت قطعی برق، آب و مخابرات در استان خوزستان شدند. شرکت کنندگان در این تجمع با پلاکاردها و سردادن شعارهایی چون مسئولین شهر حمایت، حمایت وهوای پاک حق ماست اعتراض خود را نسبت به قطعی آب و برق اعلام کردند. براثر قطعی آب و برق مناطقی از اهواز و 5 شهر دیگر شامل امیدیه، هندیجان، بهبهان، اندیمشک و باغملک مدارس نوبت صبح امروز تعطیل اعلام شد.

نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۱:۵۶
سلام کلاه خود را بالاتر بگذارید (348462)
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۲:۰۱
خوزستان یادگار افتخار افرینی های همه جوانان و وطن پرستان ایرانی هست. نباید اینجوری باشه. چطور بیابان های پر از مار و عقرب امارات میتونه بشه بهشت و مرکز توجه جهانیان اما جلگه حاصل خیز خوزستان نشه؟؟ (348463)
مازیار
Russian Federation
۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۳:۵۷
مردم مظلوم اهواز دقت کنند که خدایی نکرده جریان ضد دولت از این تجمع آنها سوء استفاده نکنه و از آب گل آلود ماهی نگیره . البته مردم خودشون هوشیار هستند و خوب و بد را از هم بخوبی تشخیص میدهند (348474)
یه دوست
United Kingdom
۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۴:۴۶
سوریه برای ما از خوزستان مهمتر است (348478)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۴:۳۵
حرفهای تودیع آقای مقتدایی داره تعبیر میشه. واقعا با رفتن ایشون لیاقت هم از استانداری رخت بربست. (348476)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۷:۳۹
ملت ایران مسئولین وظیفه شناس عیدامسال برای تعطیلات به شهرهای خوزستان مانندآبادان خرمشهرسفر کنیدمظلومیت مردم راباتمام وجود حس می کنیدوبهشون حق میدیدکه اعتراض کنند (348489)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۷ ۰۱:۲۴
به جای اینکه به فکر بازسازی سوریه باشن به فکر اهواز عزیزمان باشن.....مسئولین فکر کنن که اهواز هم جزیی از سوریس!!!!! (348502)