به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۱۵۹۸۵۶

چند عكس قابل تامل از جلسه امروز مجمع

گروه سیاسی: در تصاویری كه خبرگزاری‌های مختلف داخلی از جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر كرده‌اند، نحوه نشستن یكی از اعضای مجمع (شبستری) در كنار محمود احمدی‌نژاد قابل تامل است. عكس‌های زیر از چند عكاس خبرگزاری‌های داخلی انتخاب شده است. گفتنی اینكه، جلسه امروز مجمع به ریاست آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی و در غیاب آیت الله هاشمی شاهرودی (رییس مجمع) برگزار شد.

حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۶:۲۸
واقعا زشت است. مرد حسابی در یك جلسه رسمی كشوری كه با كناری خود اینطوری برخورد نمی‌كنند. تازه، قبلا كه عزیزدردانه‌تان بود همین فرد! (361172)
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۲۱:۳۵
در خیلی از جسلات که چه عرض کنم در تلویزین بد اخلاقی های این اقا رو دیدیم. (361182)
یك بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۶:۳۳
خداوكیلی احمدی‌نژاد از نظر پاكی (اقتصادی) در بین همه این آقایون تكه. خدا شاهده من در هر دو دوره هم بهش رای ندادم. سال 84 به معین (در دور اول) و هاشمی‌رفسنجانی (در دور دوم) و در انتخابات سال 88 هم به میرحسین عزیز رای دادم. اما باید حق را گفت: احمدی‌نژاد شخصا از نظر مالی كمترین آلودگی را ندارد. همین امر او را در بین طبقات پایین جامعه محبوب كرده است. حالا پشتتونو بكنید بهش! (361173)
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۸:۴۰
من هم در هیچ دوره ای بهش رای ندادم اما یکی یه دونه است (361176)
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۹:۰۶
احمدی نژاد از استانداری اردبیل تا شهرداری تهران و تا ریاست دولت پرونده تخلف و فساد داره!
به نقل از قدیری ابیانه احمدی نژاد چند هزار میلیارد تومن رو که باید به وزارت ارشاد می داده، داده به مشایی که رییس دفترش بود و اونهم برای تیم رسانه ای احمدی نژاد هزینه کرده!
هزینه کرد احمدی نژاد از اموال شهرداری تهران برای انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ مسلمه و افرادی مثل کوشکی که از اعضای بسیج بود و الان عضو هیات علمی دانشگاه تهران هست هم به اون اذعان داره!
این آدم با کلی حیف و میل بیت المال و سو استفاده پاکه؟؟؟ (361178)
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۲۱:۳۳
دروغ حرامه (361181)
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۲۳:۱۴
متاسفم برای این نگاه
ملت ایران درمان نمیپذیرد. امیدوارم دور بعدی همچین شخصی نصیبتون بشه تا وقتی بگی چرا دلار گرونه بگه بیا از صرافی در خونه ما بخر. فرق روحانی و احمدی نژاد در بحران ها در اینه که روحای میگه حل میشه دوام بیارید.
احمدی نژاد میگفت اصلا بحرانی در کار نیست.
به هر حال امیدوارم روزی همه مردم بر یک عقیده بمانند و دایم تغییر نکنند (361186)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۰۹:۳۳
نظر هر کس محترمه، اما احمدی نژاد یک لومپن پوپولیسته و همین خصیصه ش باعث فریب اذهان میشه که پاک و صادق ببیننش... ایکاش خورنده و دزد بود اما دوستی ی خاله خرسه نداشت
دزد مال آدمو میگیره و در میره
اما توی داستان، اون خرس با سنگ زد سر مرد رو متلاشی کرد (361204)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۱۶:۰۰
هر کسی که منطقش مثل تو باشه، حقش هم احمدی نژاده ، آدم حسابی هر قطعنامه ای که احمدی نژاد برا ایران درست کرد 100 میلیارد خسارت داشت برا ایران (361211)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۱۸:۴۰
خودت هم فهمیدی چی گفتی؟!!!! احمدی نژاد خوب است و از همه بهتر است و البته تو به کسان دیگر رای دادی!!!!!!!!!! همین نشون می ده که تکلیفت با خودت هم معلوم نیست. از پاکدستی ایشون هم همین بس که همه اطرافیانش را گرفتند و یا دارند می گیرند . اونهم به جرم های سنگین!!!!! (361212)
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۲۰:۲۶
بله منم موافق هستم که اقای احمدی مشکل مالی ندارد. (361179)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۲۲:۳۹
باسلام روزگاراست انکه گه عزت دهد گه خوار دارد .چرخ بازیگر ازاین بازیچه ها بسیار دارد ...روزی برایش سجده شکرمیکردند روزیهم اینچنین (361185)
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۲۳:۱۵
ای گاش از این نوع روحانیون شجاع زیاد داشتیم. (361187)