به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۶۰۹۱۷

رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم

گروه سیاسی: جلسه بررسی صلاحیت و رای اعتماد به « فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» چهارمین وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری صبح سه شنبه با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری آغاز شد.
مرجع : ایرنا

اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۲:۴۸
واقعا مجلس ما به چه روزی افتاده که اون بالا در هیات رئیسه باید کسی مثل بذرپاش بشینه،انشالله در انتخابات سال94 مجلس ملی که به منافع ملت توجه کنند(برخلاف مجلس فعلی که در پی منافع شخصی و جناحی هستند) با حضور حداکثری خود تشکیل میدهیم و هیچکدام از نمایندگان فعلی در جلس حضور نخواهند داشت (263172)
محبي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۶:۲۲
اي كاش سايت هايي مثل بهار سوابق برادر بسيجي مهرداد بذرپاش(مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شريف در زمان انتخابات 84) كه فرزند شهيد هستند و داماد علي احمدي وزير اموزش و پرورش احمدي نژاد و چگونگي رسيدن به مناصب مهم چون مديريت پارس خودرو و سايپا بدون داشتن تجربه اي در صنعت در سن و سال كم را بازگو مي كرديد تا مردم خود درباره مخالفان محترم دولت در مجلس قضاوت نمايند (263184)
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۶:۲۹
رای اعتماد برخی به هر چیزی هست جز تعهد و تخصص بلاتصدی هم بماند عمری خیالی نیست دم بزن آقا از آسایش در دانشگاه بلاتصدی همه می دانند و می فهمند فقط ریئس جمهور هسته ای رو ببر و تموم بشه (263185)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۲:۵۳
هر دم از این باغ بری می رسد.
موضوع کاملا سیاسی شده، نمایندگان محترم لطفا از روی احساس عمل نکنید. (263173)
مختار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۴:۰۶
دوست دارم ببینم مجلس 94 چند نفر از این 170 نفر مخالف رای میارن!!!! (263175)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۴:۱۳
جناب حجت الاسلام حسینیان برگه رایی که در دست دارید و در آن جلوی عبارت مخالف تیک زده شده در اصل همان برگه رای ملت ایران است به حضرتعالی و همفکرانتان در دوره ی آینده ی انتخابات مجلس شورای اسلامی. خیلی دوست دارم آن روز چهره ی شما را ببینم. (263177)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۵:۱۴
بذر پاش پریشب رسانه میلی بود و در برنامه "بعضی ها ، هی علی ضیا ازش می پرسید چرا شما این یکسال دلواپس شدی و مثلا چرا دوسال قبل احساس دلواپسی نداشتی... و بذرپاش فقط مغلطه میکرد .کلا یاد اون پدیده ای افتادم که زل می زد توی دوربین و به مردم دروغ میگفت (263180)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۵:۵۳
آقای روحانی لطفاً یک نفر ادم بی سواد را معرفی کنید تا به او رأی بدهند. حیف این استاتید نیست که به این جماعت معرفیشون می کنید؟ (263183)
پیام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۶:۵۸
بقرآن حال مردم دیگه از کلمه فتنه بهم میخوره. جمع کنید این مسخره بازیارو. اصلا اینا چطور پاشون به مجلس باز شده؟؟؟ کسی که به نماینده روحانی که خودش نماینده مردمه میگه فتنه گر به هیچ عنوان مورد تایید مردم نبوده و نیست و نخواهد بود. (263186)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۷:۵۷
جناب رسایی انشاالله تاوان این خنده و استهزا را اسفند 94 خواهید گرفت (263197)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۸:۵۲
واقعا . . . با یک وزارت خانه ای که سر نوشت ملت را رقم می زند بازی سیاسی وجناحی می کنید شما هیچگونه محبوبیتی نزد ملت ندارید شما ارای گذشته ی خودرا بخوانید ببینید نماینده ی که هستیدید (263207)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۹:۰۷
باید اقای رسایی به حال خود گریه کرد نه خنده ملت تحمل این خنده هارا ندارد (263209)
aliiiiiiiiiiiii
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۹:۲۹
از آقای روحانی متشکریم که با معرفی این اساتید تکلیف خودمون را برای انتخابات بعدی روشن کرد (263212)
اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۲۲:۱۱
مردم بی اعتنا به حرکت برادران مجلسی رفتن درمراسم ختم ......
خود حدیث مفصلی بخوان از این مجلس ومراسم!!!!!!! (263261)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۲۲:۳۸
مردم دیگه به این مجلسی ها کاری ندارن واسه باد کردن دنیاتون هرکار میتونین بکنین حیفه واقعا این همه پول و ثروت مملک رو زمین مونده منتظر دستان پر مهر شما زحمت کشانه (263271)