به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب : ۷۷۹۱۵

درگیری عمران‌زاده و مکانی بر سر 6

گروه ورزشی: سوشا مکانی و حنیف عمران‌زاده بازیکنان سرخابی پس از پایان داربی 80 با یکدیگر درگیر شدند. مکانی بعد از بازی گفت که فقط عدد 6 را نشان داده و نمی‌داند چرا عمران‌زاده ناراحت شده و به سمت او آمده است.

حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۰۲:۰۴
سقوط اخلاق کل کشور را فرا گرفته! اینم از ورزشکارامون! فقط خدا به این ملت و این کشور رحم کنه! (303724)
ایرانداد
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۰۳:۰۷
اقا جان
6تایی بودین هستید و خواهید بود این مگه اولین باره که این جمله رو میشنوید؟ اتفاقا باید افتخار کنید که 6 گل از پرسپولیس کبیر خوردید. اینطوری از بغل اسم پرسپولیس از شما هم ی اسمی به میان میاد.
قرمز خونم پرسپولیس جونم قرررررررمزتتتتتتتتتتته (303727)
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۲:۴۸
ایرانداد شما که ادعای 6 تا میکیند برید 5 آذر 45 رو ببینید که تاج کبیر آسیا 8 تا بهتون زده بود آره 8-0 ولی چون لنگی ها هنوز اسمشون پرسپولیس نبود تو تاریختون ثبت نشده شما تو اون سالها با خرید بازیکن و مربی و تیم ( شاهین وپیکان ) خانه بدوش بودیید . هه از بغل تیم ما اسمی داشته باشید شما فقط افتخارات آسیایی تو برا ما بشمار کافیه . تازه شما مراقب باشید تو رنکینک جهانی تیم موزابیک بالا سرت نباشه .
بنظر من هر عملی عکس العملی داره منتها ولی حنیف عصبی هست نباید آقای سوشا این کارو بکنه . (303761)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۴:۳۳
پرسپولیس لامبورگینی .پرسپولیس امسال 12 باخت داشت واز این نظر با لامبورگینی در تعداد سیلندر یکی بود و تبریک می گویم به طرفدارانش. (303785)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۰۳:۴۶
یادش رفته 3 تا 3 تا می خوردن می نشست گریه می کرد . (303728)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۰۷:۱۷
یک سری بازیکنهای محدود که فقط پول میگیرند .اینها باید سفیر فرهنگ و نماد ادب در زمین فوتبال باشند کاری به خانه مجردی و قلیون کشیدن آنها و.... ندارم.چیز عیانی که درون زمین و دوربین زنده و مقابل حداقل چهل میلیون بیننده و الفاظ و حرکات آنها غیر قابل تحمل است. (303730)
عبدالله
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۰۷:۲۶
بچه های محد کودک باید از کارا یاد بگیرند
برا آینده شون خوبه.. (303731)
ه.ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۲:۲۴
جنبه برد نداشته باشی اینجوری میشه... (303756)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۴:۳۸
بخدا این فوتبالیستا ارزش توجه ندارن (303786)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۵:۰۴
۱-عصر قلعه نویی ها به سر آمده و فوتبال با زیر توپ زدن دو معقوله جدا از هم است ۲-قلعه نویی بسیاری از بازیکنان را به خاطر بد رفتاری از استقلال فراری داده است ۳- سه تیم برتر این فصل همگی از بازیکنان پایه استفاده می کنند و بخشی از نیازهای خود را از این طریق برطرف می کنند, در حالی استقلال صرفأ متکی به محصولات دیگر باشگاهاست ۴- استقلال بسیار بازیکن محور بوده و با از دست دادن یک بازیکن دچار مشکلات زیادی می شود ۵-دوره نسل طلایی استقلال به سر آمده و عنایتی و بیک زاده ,برهانی ,طالب لو,صادقی و .کارایی ند (303789)
حسين رضائي
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۷:۲۳
سلام : آدمي وقتي بازيهاي جام باشگاههاي اروپا را ميبيند. كه پس از پايان بازي اون بازيكنان چطور با هم دست ميدهند و بازي پازيكنان كشور خودمان را نگاه ميكنيم فقط فقط يك كلمه ( افسوس) (303811)
م الف
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۹:۳۶
با توهين به يكديگركه متاسفانه گاهي ازسوي بعضي مديران تازه به دوران رسيده نيزتكرارمي شوداخلاق جامعه رو به انحطاط ميرود. (303844)
مهدی
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۲۳:۰۷
تاج کبیر!!!!!!!! خخخخخخخخ همتون با نمکید خدایی (303900)