به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۱۰۰۱۱۸
در این دیدار تنها یک اشتباه داشتیم

فان خال: پیروزی روحیه بخشی بود

گروه ورزشی: سرمربی هلندی منچستریونایتد تاکید کرد شاگردانش با این پیروزی، اعتماد به نفس از دست رفته‌شان را پیدا کردند.
فان خال: پیروزی روحیه بخشی بود
در ادامه جام حذفی انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچستریونایتد به مصاف دربی کانتی رفت و در نهایت موفق شد با برتری سه بر یک به مرحله بعد جام حذفی انگلیس صعود کند. لوییس فان خالدر نشست خبری بعد از بازی درباره عملکرد شاگردانش گفت: بسیار خوشحال هستم. در هر دو نیمه، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و شایسته این پیروزی بودیم. در این دیدار تنها یک اشتباه داشتیم که آن هم باعث شد حریف گلزنی کند. این پیروزی باعث شد اعتماد به نفس‌مان را به دست آوریم. این مهمترین دستاورد ماست. در نیمه اول خوب ظاهر شدیم اما در نیمه دوم بهتر بودیم. در این نیمه فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می توانستیم پیروزی پرگل‌تری را هم به دست آوریم.

 

او در ادامه درباره عملکرد آنتونی مارسیال در این دیدار گفت: مارسیال شروع خوبی در این دیدار نداشت تا جایی که تا 20 دقیقه نخست، از فضای بازی به دور بود و به همین خاطر با او صحبت کردم و خوشبختانه به بازی برگشت و توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. بر این باور هستم او می تواند به بازیکنی بزرگ و تاثیرگذار برای منچستریونایتد تبدیل شود. شکست برابر ساوتهپتون باعث شد تا اعتماد به نفس‌مان را از دست بدهیم اما با پیروزی در این دیدار، یک بار دیگر به شرایط عادی برگشتیم.

 

سرمربی یونایتد در پایان سخنانش به ستایش از هواداران پرداخت و گفت: هرچند منچستریونایتد در فصل جاری حال و روزی خوبی ندارد اما هواداران هنوز به دیدن بازی های تیم محبوب‌شان می آیند و این برایم بسیار جالب است. بر این باورم که حمایت آنها از تیم بی نظیر است.

مرجع : ایسنا