به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۱۰۰۶۱۳
کنگره آمریکا از روی مجلس ششم کپی‌برداری کرده!

كشف تازه: انتخابات هم روزنه نفوذ است!

گروه سياسي: مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه «انتخابات» یکی از روزنه‌های نفوذ دشمن است، عنوان کرد: انگار کنگره آمریکا را از روی مجلس ششم کپی‌برداری کرده‌اند که هر روز یک مصوبه علیه نظام ایران اسلامی دارد!!
كشف تازه: انتخابات هم روزنه نفوذ است!
به گزارش فارس، حسین شریعتمداری در همدان، دف اصلی دشمن را «نفوذ در کانون‌های تصمیم‎گیر و تصمیم‌ساز» خواند و خاطرنشان کرد: دشمن از این طریق از امکانات و توانمندی‌های داخل کشور علیه خود نظام استفاده می‌کند بدون اینکه هزینه زیادی را بپردازد. شریعتمداری «انتخابات» را یکی از روزنه‌های نفوذ دشمن عنوان کرد و با هشدار به ملت ایران در این زمینه، ضمن اینکه از آنها خواست در انتخاب افراد اصلح نهایت دقت را داشته باشند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی معیارهای اصلی انتخاب اصلح را مشخص کرده‌اند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به احصاء 18 مورد از مصادیق بیرونی نفوذ، به تبیین چند مورد مهم از آن پرداخت و «استفاده از میانجی و واسطه‌ها» را یکی از آنها برشمرد. وی در تشریح این مطلب گفت: دشمن برای بهره‌گیری از این بخش به دنبال افرادی است که در نظام سابقه مسئولیتی مثبت داشته باشند و این سابقه نیز برای مردم شناخته شده باشد، اما از آرمان‎های انقلاب فاصله گرفته باشند.

شریعتمداری با بیان اینکه چنین شخصی آماده شکار شدن از سوی دشمن است، خاطرنشان کرد: این افراد وقتی شکار شدند، سابقه مثبت خود را در جامعه نشان می‌دهند در صورتی که مواضع آنها همسو با دشمن است، پس باید مراقب این گونه شخصیت‌ها بود. وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «دشمن نظرات خود را از زبان افراد موجه مطرح می‌کند پس باید هوشیار بود»، گفت: این افراد با تابلوی خودی در بین مردم ظاهر می‌شوند اما در واقع زبان دشمن هستند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه شناخت این افراد نیاز به بصیرت دارد، خاطرنشان کرد: از آن جا که این شخصیت‌ها برای نفوذ در کانون‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‎ساز تلاش می‌کنند بنابراین مجبور هستند بخش‌هایی از منویات خود را بروز دهند. وی با بیان اینکه باید مواضع افراد را با مبانی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه مقایسه کرد، افزود: در صورتی که زاویه‌ای با این مواضع مشاهده شود، این افراد قابل اعتماد نبوده و باید به صداقت آنها به دیده تردید نگریست.

شریعتمداری ادامه داد: اگر افراد بدسابقه تابلوی جدیدی را بلند کردند باید به آنها نیز شک کرد، البته قضیه کسی که توبه کرده جداست، هرچند این نکته نیز باید مد نظر باشد که این افراد هم نباید وارد کانون‎های تصمیم‎ساز و تصمیم‎گیر شوند زیرا حساسیت کار در این حوزه‎ها بالاست.

آن آقایی که نامه بدون بسم‎الله نوشت و تهدید کرد، نمیدانست حزب‌الله آتش‌نشان است
شریعتمداری در ادامه تأکید کرد: آن آقایی (منظورش هاشمي رفسنجاني است) که نامه بدون بسم‎الله نوشت و تهدید به آتشفشان کرد، نمیدانست حزب‌الله آتش‌نشان است و علاوه بر این که آتش را خاموش می‌کند آتش‌افروز را هم تنبیه کرده است. وی یکی دیگر از راهکارهای نفوذ را ارائه الگوی تقلبی و یا غیر واقعی دانست و افزود: در این شیوه عامل نفوذی از دور وارد ساختار می‌شود که به اصطلاح به آن «نفوذ فاصله‌دار» می‌گویند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه این رویه بیشتر در مورد قراردادها و توافق‌نامه‎هاست، تأکید کرد: اگر حریف بتواند در این توافق‌نامه منافع بیشتری را به سوی خود هدایت کند در این راه موفق بوده است. وی با اشاره به موضوع برجام، از هزینه سنگینی که برای آن داده شده سخن به میان آورد و ادامه داد: برخی مدام از برجام به عنوان یک الگوی مناسب برای حل و فصل مسائل یاد می‌کنند به طوری که بعضی از آنها نیز آرزوی اجرایی شدن برجام 2 را می‌کنند.

برجام فتح‌الفتوح نیست
شریعتمداری با بیان اینکه در این مجال به دنبال بحث بر سر خوب و یا بد بودن برجام نیستم، گفت: عمده بحث من این است که نباید از آن به عنوان فتح‌الفتوح و یا مواردی از این دست یاد کرد چون چنین خبری نیست. وی با بیان اینکه زمانی می‌توانستیم از برجام به عنوان یک الگوی خوب بهره بگیریم که بیشترین دستاورد را نصیب کشور کرده باشد ولی به واقع چنین نیست، تصریح کرد: کسانی که واقعیت‌های برجام را برای مردم نمی‌گویند، با مردم صادقانه برخورد نمی‌کنند و چنین جلوه می‌کنند که برجام تمام مشکلات کشور را حل کرده، می‌خواهند برای خود رأی بخرند! شریعتمداری در پایان سخنانش از خطر ابعاد نفوذ سخن راند.

امرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۱:۰۳
ای کاش می شد در مورد محبوبترین و منفور ترین افراد از مردم نظر خواهی کرد الته بدون سانسور و دستکاری !! (330461)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۸:۱۳
شنیده ام مارشال تیتر رهبر فقید یوگسلاوی سابق معاونی داشت که معلوم شد 20 سال جاسوس غرب بوده، در محاکمه ازو پرسیدند چه اطلاعاتی به دشمن دادی، گفت هیچ ، ماموریت من فقط این بود که نگذارم افراد لایق در این مملکت ارتقا یابند و جز این هیچ خیانت دیگری را انجام ندادم (330541)
اسفند 94
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۱:۱۸
اگه اون 13 میلیونی که ریاست جمهوری رای ندادن بیان رای بدن چی میشه اینا دیگه دهنشون بسته میشه و اینقدر از مردم مایه نمیزارن برای منافعشون !! (330465)
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۱:۲۹
شریعتمداری حرف زیاد میزنه (330468)
امیدوار به آینده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۱:۳۴
برادر شریعتمداری اگر برجام فتح الفتوح نیست پس چرا مردم را اینقدر به آینده امیدوار کرد مطمئن باشید مردم از درک و فهم بالائی برخوردارند و صلاح خود و مملکتشان را هم خوب تشخیص می دهند نیاز به .... نیست . (330470)
ناشناس
United States
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۱:۴۲
بابا اینا چقدرنفوذ نفوذ میکنن والا اینطور حرف میزنند حتما خودشون ریگی به کفششونه درکل بگم تفرقه افکنی از نفوذ هم بدتره (330473)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۱:۴۲
آقای شریعتمداری و دوستانش برای رسیدن به هدف هر کاری را نوجیه میکنند. (330474)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۲:۰۴
خوب آقای شریعتمداری به نیابت از نیروهای خود سر دستور بفرمایند انتخابات راتعطیل کنند (330479)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۲:۱۳
مردم از این گونه بحث کردن (شریعتمداری ) دیگر سر گیجه وسرسام گرفتند
-
حسین اقا ، انچه فهمش خیلی اسان است اینکه ، انتخابات باید پرشور وبا مشارکت بالا باشد
با این حساب افرادی که به هر طریق به این موضوع اسیب میرسانند خطر ناکترین نفوذی میباشند
حسین اقاق ، شیر فهم شد (330480)
شهروند
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۲:۴۱
مردم به هوش باشند وجلوی نفوذ تندروها و افراطی ها به مجلس را بگیرند .شاید آرامش وآبادانی به کشور برگردد. (330489)
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۲:۵۳
حاج حسین چرا خود را در معرض انتخابات قرار نمی دهی ؟ راستی توجه کردی در خرداد 92 هم همین توهین ها را ردیف می کردی ؟ ولی نتیجه شکست تندروها بود ! (330491)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۴:۲۷
آقای محترم مردم سال 58 آگاه تر بودند یا مردم 94 ؟ چطور بعد ازقریب چهل سال هنوز به این رشد نرسیده اند که خیر و شر خود را تشخیص دهند . البته شما از همان جناحی هستید که اصلا جمهوریت نظام را قبول ندارید و به حکومت اسلامی معتقد هستید. و انتخابات و دموکراسی را سوغات غرب مستکبر می دانید.یقین بدانید که مردم شما را نخواهند بخشید و این قدر بر خلاف مصالح مردم قلم فرسایی نکنید. (330513)
محمد...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۵:۰۷
اگر انتخاباتی بدون حذف نامزدهای لایق وکاردان وشناخته شده انجام می گرفت معلوم می شد مردم چه می خواهند ...اما حیف که امکانش نیست ،به نام فتنه گر و... جلوی حضور افراد مؤثر را می گیرند،در غیاب آنها افراد خودشان باهر تعدادرأی که البته آن هم برایشان مهم نیست انتخاب می شوند آن وقت ادعای پیروزی کرده،خود را نمایندگان مردم می شمارند و هر چه می خواهند انجام می دهند وهر چه می خواهند می گویتد وکسی جلو دارشان نیست .... (330522)
ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۷:۴۵
یعنی این بشر دنبال چی هست من نمیدونم
اقای شریعتمداری چقد بدبین هستی
میخواهید از فردا شما رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را تعیین کنید
گویا شما از کل مردم ایران داناتر و آگاه تر هستید (330535)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۸:۰۰
من در اصل بحث نفوذ با این آقا موافقم اما عوامل نفوذی رو افراطیونی میدانم که بر خلاف مصالح ،منافع و خواست ملی موضع می گیرند و حتی حاضرند برای رسیدن به اهداف شوم خود چپاول حقوق انتخاباتی مردم رو توجیه کنند.این نفوذی ها نه از طریق انتخابات بلکه با لطایف الحیل خود رو در صف نظام جا زدند.و چون انتخابات زمینه ای فراهم میکنه که مردم بساط افراطیون نفوذی رو برچینند لذا آنان به کارشکنی در بحث انتخابات،از رد صلاحیت ها گرفته تا معرفی آن بعنوان محملی برای نفوذ دشمنان، مشغولند. (330539)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۸:۰۵
دوما روسیه هم از مجالس هفتم و هشتم و نهم الگو برداری می کند!می بینی حاج حسین ما هم بلدیم مثل تو چرت و پرت بگیم فکر نکن خیلی هنرمندی!ظاهرا مجلس ششم جلو بخور بخور بعضیها را گرفته بود که هنوز اینقدر ازش کینه دارند و میسوزند!اشکال نداره آبو بریز... (330540)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۸:۴۷
این اقای شریعتمداری از بس حرص میخوره که چرا مردم به من رای نمیدن ..... (330542)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۱۹:۴۰
بهار نیوز عزیز - اگر ما می خواستیم حرفهای این شخص را بشنویم کیهان و ... را می خواندیم . لطفأ این...... ها را منتشر نکنید (330547)
رضا درودگر
United States
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ ۲۰:۵۷
تا دیروز میگفت هرکسی رای نده مزدور اجانب هست و امروز میگه کاندید و رای دهنده نفوذین!
کلا دنبال قاتل بروسلی میگرده
اقای شریعتمداری انقدر آی دزد آی دزد نکن (330562)