کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نیمار اعلام کرده بود ممکن است هر اتفاقی بیفتد

پیشنهاد 190 میلیون یوریی منچستریونایتد به نیمار

ایسنا , 16 بهمن 1394 ساعت 16:53

گروه ورزشی: پدر نیمار در دادگاه اعلام کرده که منچستریونایتد حاضر شده بود برای خرید نیمار 190 میلیون یورو هزینه کند که در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت تا برای بارسلونا بازی کند.


موضوع انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا همواره با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو است که در این میان اکنون پای منچستریونایتد نیز به این پرونده باز شد. پدر نیمار ادعا کرده است که این تیم انگلیسی حاضر بود برای به خدمت گرفت نیمار جوان از سانتوس 190 میلیون یورو هزینه کند. این در حالی است که منابع معتبر در اسپانیا همچنان ادعا می‌کنند که نیمار به زودی قرارداد جدیدی با بارسا امضا می‌کند و او فقط از نام یونایتد استفاده می‌کند. با این حال پدر این بازیکن برزیلی در دادگاه اعلام کرد که منچستریونایتد با 190 میلیون یورو خواستار به خدمت گرفتن نیمار بوده است.

در همین ارتباط روزنامه اسپورت نوشت منچستریونایتد که سخت به دنبال خرید نیمار برزیلی بود، حاضر بوده است 190 میلیون یورو به تیم کاتالانی پرداخت کند و این پیشنهاد را رسما ارائه کرد. روزنامه گاردین انگلیس نیز نوشت این رقم معادل شرط جدایی نیمار از بارسلونا است. در همین حال مسئولان بارسا در تلاش هستند با تمدید قرارداد نیمار تا ژوئن 2020 شرط جدایی قرارداد او را تا 250 میلیون یورو افزایش دهند. به نظر نمی‌رسد بارسلونا حاضر به فروش این ستاره بزرگ شود، آن هم در شرایطی که فیفا این باشگاه را از خرید بازیکن تا ماه ژانویه منع کرده بود.

البته خود نیمار نیز چندی پیش با اعلام اینکه هر اتفاقی می‌تواند در آینده برای تیم آینده او رخ دهد اعلام کرد که ممکن است از بارسلونا جدا شود؛ صحبتی که بار دیگر زمزمه پیوستن او به تیم های دیگر از جمله رئال مادرید و منچستریونایتد را بر سر زبان‌ها انداخت.

مدیر ورزشی بارسلونا رابرت فرناندس پس از بازی با اتلتیکو بیلبائو گفت: هر ادعایی مبنی بر فروش بازیکن دیگری از تیم اصلی بارسلونا شایعه‌ای بیش نیست! البته باید به این نکته اشاره کرد که نیمار تا 30 ژوئن سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد و باشگاه در حال مذاکره با او برای تمدید قراردادش تا 2020 و افزایش بند خروج او به شرط پرداخت 250 میلیون یورو و همچنین افزایش دستمزدش است.


کد مطلب: 100688

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/100688/پیشنهاد-190-میلیون-یوریی-منچستریونایتد-نیمار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir