به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۱۰۰۸۰۷
شک نکنید اصولگراها برنده‌اند! چون هیات‌ها بسیج شده‌اند

مداح‌معروف برنده انتخابات را معرفی کرد!

گروه سیاسی: حاج منصور ارضی در دعای کمیل شانزدهم بهمن در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، گفت که به نظرش پیروزی اصولگراها قطعی است چون هیات ها برای حمایت از کاندیداهای آنها بسیج شده‌اند!
مداح‌معروف برنده انتخابات را معرفی کرد!
به گزارش انصاف نیوز، وی درباره ی «استفاده از ظرفیت هیات ها در حمایت از نیروی جوان، تحصیل کرده و مومن»، گفت: “وَ اِذَا اسْتَغَثْتُ بِهِ عِنْدَ النَّوائِبِ اَغاثَنى” در هر سختی که دیگر کسی به فریادم نمی‌رسد و بدی‌ها به سمت من آمده تو پناهم می‌دهی . “وَ اِذَاسْتَنْصَرْتُ بِهِ عَلى عَدُوّى نَصَرَنى وَ اَعانَنى” و زمانى که براى پیروزى بر دشمنم از او یارى جویم یاری ام دهد و کمکم کند. یکی از مداحان به من گفت شما فکر می‌کنید اصولگرایان می‌توانند رای بیاورند؟ گفتم بله، شک نکنید، این بار هیئت‌ها بسیج شده‌اند تا از این ظرفیت استفاده کنند و همه به میدان بیایند و سعی بر این بوده که نیروی جوان، تحصیل کرده و مومن وارد شود. به خدا می‌گویی تو من را نصرت می‌دهی در پیروزی بر دشمن. ما آنقدر که نیروی اراذل صهیونیست و آمریکایی را قبول داریم به نیروی خدا اعتقاد نداریم. گاهی در خلوت گناه می‌کنی که این فردی است، اما گاهی در جمعی صحبتی می‌کنی که این گناه اجتماعی است. می‌گویند رهبر معظم انقلاب نظرشان این است اما به شکل دیگری عمل می‌کنند و کارهایشان را توجیه می‌کنند. چه می‌شود که بعضی‌ها یک مرتبه تغییر جهت می‌دهند؟ یکی از دلایلش حرف نزدن با خداست و وقتشان را صرف غیر خدا می‌کنند و اصلا کاری به خدا ندارند. در انتخابات گذشته نیز حاج منصور ارضی و همسوهای او تلاش زیادی برای رای آوری جریان سیاسی اصولگرایان می کردند اما در آخرین انتخابات سعید جلیلی با ۴ میلیون رای از حدود ۳۶ میلیون رای در انتخابات ریاست جمهوری مواجه شد.

حقوقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۱۸:۳۵
با شعار رای میدهیم تا برجام به سرانجام برسد . نتیجه را آنموقع خواهیم دید (330600)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۲۱:۲۵
سال هاست که برادران همه رو به تقوا دعوت میکنن! من موندم یه ذره از خدا نمیترسن؟!! غصب حق دیگران به زور چه معنی داره؟!!! (330620)
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۱۸:۳۶
مملکتی که مداحش همه کارس و تو همه چی نظر میده، دیگه اخرشو بخونید (330601)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۱۸:۴۶
هه د کسی از اصلاح طلبا مونده ک اصول گراها رای نیارن😂😂 (330602)
طاهر
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۱۹:۰۹
اين كه پيش بيني لازم ندارد. رأست گفته فقط أصول گراها در صحنه هستند پس رأي مي اورند. (330604)
بنده ي خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۱۹:۲۶
اين آقا چشم بسته غيب گفته ! وقتي كه بزرگان اصلاح طلب اينگونه قلع وقمع شده اند،ديگر چه رقابتي مي ماند.ولي مردم اين دفعه انشاالله با اتكا به ياري خدا همانند انتخابات سال 92 به صحنه مي آيند و نمي گذارند اين طيفي كه تقريبا همه تاييد شده اند!!! با 5 درصد يا نهايتا10درصد!!!به مجلس بروند. راستي اينها اگر خود را ذيحق مي دانند!!!چرا ازرقابت با جناح مقابل خود مي ترسند ؟!والله اينها مي دانند در نزد مردم صبور ايران اسلامي جايي ندارند.مردم در نظر اينها همان 4 ميليون نفر!هستند.به اميد حق بايد حماسه مي آفرينيم (330606)
یک ایرانی
Netherlands
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۱۹:۳۷
جرا همیشه یه عده که در اقلیت هستن سعی میکن برای تمام مردم تعیین تکلیف کنن؟!
اگه به حمایت شما بود که کاندیدای مورد حمایتتون توی انتخابات 92 با کلی حمایت های همه جانبه 4 میلیون رای نمیاورد (330607)
هموطن
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۲۱:۰۷
برای اینکه واسه شون مشتبه شده که دلسوز نظام و انقلاب و کشور فقط اینها هستند و لا غیر. البته سیاهی لشکر که بخوان اونوقت مردم مردم میکنند فقط. (330618)
مهتاب
United States
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۱۹:۴۲
آقای ارضی شما الان دقیقا اشاره کنید که ببینیم در نبرد با چه طیفی قراره برنده انتخابات باشید . اصولگرا با اصولگرا مگه رقابت میکنه . مگه اصلاح طلبی باقی گذاشتید که بخواین رقابت کنیثد . اگه راست میگید بزارید نیروهای شاخص اصلاح طلب هم شرکت کنند و اون موقع اگه شما برنده شدید حاضرم هرچی شما میگید رو قبول کنم . البته خودتون هم میدونید آحاد ملت نظر و رایشون با کیاست اما متاسفانه در تفکر شما میزان رای ملت نیست (330609)
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۱۹:۵۸
ای وای احمدی نژادیسم لنتظارمان را میکشد (330610)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۱۹:۵۸
اینو که هرکسی میتونه پیشبینی کنه. 30 اصلاح طلب در برابر 6000 اصولگرا معلومه در این رقابت نابرابر پیروزی با اصولگرایانه. (330611)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۲۰:۰۴
چه گويم كه نا گفتنم بهتر است زبان در دهان پاسبان سر است (330612)
بیدل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۲۰:۲۹
شیره را خورد و گفت شیرین است . با این رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان اگر مش قلی شمشیر آبادی هم کاندید بشه رای میاره؟ (330613)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۲۰:۳۶
اگه اون موقع 4 میلیون بوده الان 2 میلیونم جمع نمیکنن (330615)
شب
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۲۰:۴۶
همه انسانهایی که با دین و علم مانوسند و اندک بهره ای از آنها اندوخته اند رویکرد مردمی دارند. و در طول تاریخ بارها اثبات شده که هیئت ها و نهادهای مذهبی شانه به شانه نهادهای علمی و مدنی در مقابل زیاده خواهی ها ایستادند و بر رعایت حقوق ملت تاکید ورزیدند.البته ابزارهای زیاده خواهی همیشه در همه این نهادها نفوذ داشته ولی مردم هیچ وقت به آنها ارزشی قائل نبوده اند. (330616)
سید علیرضا.ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۲۰:۵۵
جناب حاج منصور ارضی کدام اصولگرا؟!...ملت شهید پرور و خداجو همیشه معادله پیشگوها را تغییر داده و آن چیزی که به نفع خط امام و رهبری بوده برگزیده نه جناح به ظاهر اصولگرااا..پیشگوها در انتخابات بدون رقیب پیشگویی میکنند.. (330617)
رضا تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۲۱:۵۷
جالبه که از شیر زنجیر شده هم هراس دارند ...
با وجود قلع و قمع کاندیداهای اصلاح طلب بازم می ترسن رای نیارن .... (330621)
عباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۲۲:۴۰
درسته تقریبا نامزدهای ما را قلع و قمع کرده اند اما ما اگر جزیره ای عمل نکنیم دوباره میتونیم مثل سال 92 تودهنی محکمی به اونها بزنیم. (330622)
قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ۲۳:۳۱
اون چار میلیون رای هم به زور تبلیقات مهندسی شد و گرنه 1 میلیون هم نمی اورد (330624)