به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۱۰۰۸۱۸

کشف حجاب و اظهارات عجيب بازرس‌ویژه!

شهرزاد میرقلی خان مشاور مديرعامل صدا و سيما كه چندروز پیش از کشور خارج شد!
شهرزاد میرقلی خان مشاور مديرعامل صدا و سيما كه چندروز پیش از کشور خارج شد!
گروه سياسي: بازرس ویژه رئیس صداوسیما كه به خارج رفته ضمن كشف حجاب در مصاحبه‌اي طولاني با بيان برخي مسائل و پشت‌پرده‌هاي عجيب پرونده خود، سخنان و ادعاهايي مطرح كرده و از جمله گفته است: وقتي به جاسوسی و فساد اخلاقی متهم شدم ايران را ناچارا ترك كردم.

شهرزاد میرقلی خان، 38 ساله، سال 2007 در آمریکا به علت تلاش برای صدور تجهیزات غیرقانونی به ایران بازداشت شد. وی پس از 5 سال آزاد شد و از طریق عمان به ایران بازگشت. او در بازگشت به ایران، مسئولیت مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شبکه انگلیسی زبان پرس ‌تی‌وی را بر عهده گرفت و پس از انتصاب سرافراز به‌عنوان رئیس سازمان صدا و سیما، بازرس ویژه این سازمان شد.  شهرزاد میرقلی خان، دراین باره می گوید: .... در پرس تی وی بعد از یک ماه شدم مسوول امور بین الملل پرس تی وی، بعد مدیر آی تی و بخش نرم افزار دپارتمان آی تی و بعد سمت های دیگر.»

گفتني اينكه، محمد سرفراز، رئیس صداوسیما ديروز به روزنامه جام جم که زیر نظر این سازمان منتشر می شود، گفت: یک دستگاه امنیتی از شهرزاد میرقلی خان، بازرس ویژه وی خواسته است ایران را ترک کند و افزود: «ابتدا اتهام مضحک جاسوسی زدند ... مدرک نداشتند، حرف خود را پس گرفتند. اتهامات و برچسب‌هایی که در مورد وی مطرح شده مانند جاسوسی، اختلاس، نفوذی و داشتن روابط نامشروع ناشی از بداخلاقی است، دیگر اتهامی نبود که به ایشان نچسبانده باشند.»