به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۱۰۰۸۵۴
دبیرکل سازمان عدالت و آزادی: ناامیدشان می‌کنیم

هدفشان ناامید کردن اصلاح طلبان است

گروه سیاسی: دبیرکل سازمان عدالت و آزادی اظهار داشت: عقلانیتِ حاکم در جناح اصلاحات سبب اتحاد و ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان شده است و بر مبنای این وحدت کلمه، آنهایی که برای ناامید کردن ما نقشه می‌کشند را ناامید خواهیم ساخت.
هدفشان ناامید کردن اصلاح طلبان است
مهدی مقدری با بیان اینکه مجموعه رفتارهای جناح راست به منظور ناامید کردن اصلاح طلبان و بدنه اجتماعی گسترده آنهاست افزود: مجموعه نهادهای رقیب اعم از احزاب، طیف‌های متعدد داخلی و پشتیبانان آنها بر اساس نظرسنجی‌های اخیر دریافتند که شکستشان در انتخابات پیشِ رو حتمی است؛ از این روز به دنبال دوپینگ سیاسی‌اند. او افزود: شرایط راهبردهای‌مان در جبهه اصلاحات بنا بر این موضوع تعریف شده بود که اصلاح‌طلبان رد صلاحیت خواهند شد.

رییس دفتر سیاسی سازمان ادامه داد: عقلانیتِ حاکم در جناح اصلاحات سبب اتحاد و ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان شده است و بر مبنای این وحدت کلمه، آنهایی که برای ناامید کردن ما نقشه می‌کشند را ناامید خواهیم ساخت. مقدری در پایان با بیان اینکه ردصلاحیت ها کار ما دشوار کرده است، اما همچنان امیدوار در صحنه انتخابات حضور داریم، گفت: بدنه گسترده اطلاح طلبان در کشور و مشارکت ملت سرمایه اجتماعی ماست و بر مبنای این سرمایه، برای پیروزی در «گام دوم» از تمام توان خود برای تغییر در وضعیت مجلس آینده بهره خواهیم گرفت و به رای مردم به فهرست نهایی «ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان» امیدواریم.
مرجع : ایلنا