به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۴
 
۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۱۰۰۹۰۰
پیش‌بینی احمدی‌نژاد از شکست سنگین اصولگرایان؟

واکنش تمدن به خبر منتشره از احمدی‌نژاد

گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد در تازه ترین موضع گیری سیاسی خود پیش‌بینی کرد اصولگرایان در انتخابات مجلس شکست سنگینی خواهند خورد.
واکنش تمدن به خبر منتشره از احمدی‌نژاد
به گزارش سایت «پایش»، محمود احمدی‌نژاد به تازگی در جمع همفکرانش از ائتلاف اصولگرایان انتقاد کرده و گفت: عده‌ای به اسم اصولگرا دور هم نشسته اند و به خودشان سهمیه می‌دهند و انتظار دارند مردم هم به آنها رای دهند در حالی که حداکثر از این فهرست ۳۰ نفره، ۷ تا ۸ نفر بیشتر به مجلس راه پیدا نخواهند کرد. احمدی نژاد افزود: با اینکه اصلاح طلب ها و اغلب رقبای جدی اصولگرایان رد صلاحیت شده و از گردونه انتخابات حذف شده اند، اما همین افراد درجه سه اصلاح طلب و طرفدار دولت هم، اصولگرایان را کاملا شکست خواهند داد.

رئیس جمهور سابق خاطرنشان کرد: ائتلاف اصولگرایان فاقد چهره های کاریزماتیک در انتخابات است و برخی از نامزدهای آنها نیز امتحان خود را قبلا داده و مردود شده اند. وی با کنایه افزود: دور هم می نشینند و فهرست می بندند و فکر می کنند مردم به آنها رای خواهند داد. احمدی نژاد با بیان اینکه اینها اصولگرایی را خراب کرده اند، گفت: آنها نه شعار دارند و نه برنامه. وی گفت: از نظر من اصولگرایی مرده است و باید خون تازه ای در جریان حامی انقلاب دمیده شود.

ائتلاف اصولگرایان پس از هفته ها رایزنی فشرده، در روزهای گذشته فهرست ۳۰ نفره خود برای انتخابات مجلس در تهران را به تصویب رسانده و آماده حضور در انتخابات شده است. بجز احمدی نژاد که به این ائتلاف دعوت نشده، علی لاریجانی تنها چهره مشهور اصولگرا است که حاضر به پیوستن به این ائتلاف نشده است.

واکنش تمدن به خبر منتشر شده از احمدی‌نژاد
 استاندار سابق تهران در واکنش به خبر منتشر شده به نقل از احمدی نژاد در مورد شکست اصولگرایان گفت: به نظر می رسد اطاق فرمانی پشت سر این خبر پراکنی ها وجود دارد که این دروغ ها را ساخته و نسبت به انتشار آنها اقدام می کنند و برنامه ریزی خاصی را پیگیری می کنند

مرتضی تمدن استاندار سابق تهران در گفتگو با «نسیم آنلاین» خبر منتشر شده به نقل از احمدی نژاد را کاری غیر اخلاقی و حاصل یک یک جریان شیطانی دانست و گفت: آنها تلاش دارند با آلوده کردن فضای کشور و انتخابات و به خصوص با ایجاد شایعات دروغ و کذب به اهداف شوم خود دست یابد. وی در ادامه تأکید کرد: احمدی نژاد طی چند اطلاعیه اعلام کرده است که در جریان انتخابات نظر و مواضع و جانب داری از هیچ جریانی نخواهد داشت و این مورد را هم دفتر ایشان مکرر بیان کرده است و این سخنانی که امروز در رسانه ها به نقل از آقای احمدی نژاد بیان شده سراسر کذب و دروغ است و ایشان هرگز همچین سخنانی را بیان نکرده است.

تمدن تصریح کرد: دفتر آقای احمدی نژاد از طریق مبادی قانونی این شایعه پراکنی و دروغ پراکنی را پیگیری خواهد کرد. استاندار سابق تهران اظهار داشت: به نظر می رسد اطاق فرمانی پشت سر این خبر پراکنی ها وجود دارد که این دروغ ها را ساخته و نسبت به انتشار آنها اقدام می کنند و برنامه ریزی خاصی را پیگیری می کنند.

هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۷:۳۱
این ادم پیش بینی هم بلده بکنه؟ جل الخالق. (330676)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۷:۳۳
آقای احمدی نژاد شما همون تحلیلات برای فروپاشی آمریکا و دستمال کاغذی شدن دلار بس بود
ما گوشمون به این حرفها پره !
شما دنبال بوجود آوردن جریان سومی هستید که هم اصولگرا باشد هم اصلاح طلب ولی نمیتونی ! چون اصولا کسی نبودی (330677)
ایرانی
United States
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۹:۳۸
8 سال نه فقط خون تازه ایی در رگ حامیان انقلاب ندمیدی که اقتصاد را ویران و تحریم باران شدیم ، اگر این خون تازه است پیشکش خودت و مشایی و رسایی و کوچک اف و رحیمی و بقایی، زندان به ملاقاتشون میری یا نه ؟ (330704)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۷:۳۷
ایول به هر چی مرد مثل احمدی نژاده . اگه همه باهاش مخالف باشن باز هم به قول زیبا کلام بدنه اجتماعی 20 ملیونی
داره . (330680)
آزین
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۸:۴۸
مرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعدش هم زیر بنا مهمه. اون بدنه ای که با دروغ و فریب با کمک رسانه میلی پی ریزی شده باشه زود از هم میپاشه (330697)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۰:۰۰
احمدی نژاد محبوب محبوب است محبوبیت را باید در خدمت و مردمی بودن جستجو کرد نه در قدرت و ثروت و پپولیست بودن وانگهی امروز تمامی رسانه های جمعی از بصری تا شنیداری از خارج به داخل همه بر علیه دکتر ما هستند ولی باز محبوب محبوب اگر نبود نقل دروغ از زبان او رواج نمیدادن (330711)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۷:۳۸
اميدواريم كساني به مجلس وارد شوند كه همراه وهمگام با دولت بتوانند خرابي هاي هشت سال دولت ايشان را سر وسامان دهند وكشور را از ركود ونابساماني كه حاصل ودستاورد ايشان مي باشد، نجات دهند انشاء الله (330681)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۷:۵۰
آری، اصول گرایی مرده ،چون شعارهایش ضد مردم سالارانه است.جریانی که سقف نگاهش رسیدن به اقتدار مطلقه باشد خود را با هر شعار عوام فریبانه ای باز تولید کند محکوم به شکست است.این جریان برای رهایی از شکست مفتضحانه و بدنامی تاریخی باید تغییرات راهبردی در مواضع و شعارهایش ایجاد کند و از تحریف آرمانهای نظام از رویکرد مردمی به رویکرد اقتدار گرایانه دست بردارد.و این اتفاق بعید بنظر می رسد زیرا هویت اغلب طیف های اصولگرایی چیزی جز اقتدار گرایی نیست. (330682)
محبوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۷:۵۲
با اینکه بر خلاف وجهه منفی که داری این یه تیکه رو خوب اومدی و خیلی زیرکانه خواسته به اصولی ها و هواداراشون بفهمونی که من همون کاریزما ئه هستم !
ای شلوغ !!!!! (330683)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۷:۵۵
عمو جان تو برو كشكتو بساب! به مردم چيكار داري آخه؟؟
تو آرداتو بيختي و كشور رو به باد دادي و الكتم آويختي ديگه! (330684)
محند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۷:۵۵
این احمدی نژاد و اصول گراها هم ماجرا دارنا!!!با کمک اونا اومد حالا داره اینطوری میگه!!!گمونم شاهد ی دسته جدید باشیم (330685)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۸:۰۵
فعلا که همه مردن... اصولگرا، اصلاح طلب... چپ ،راست... (330688)
ساجد
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۸:۰۸
آفررررررررین...چه عجب یه حرف منطقی و صحیح از دهنت بیرون اومد... (330690)
-------
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۸:۲۴
این حرف ریس جمهورسابق درست است (330693)
بی بضاعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۸:۳۹
اقای احمدینژاد چه گفته باشند یا نه یکی از حرفهایش کاملا صحیح است وان مرگ جریان موسوم به اصولگرایی است که در حال حاضر مشغول احیای ان با تنفس مصنویی ودوپینگ سیاسی اند.... (330695)
ناشناس
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۹:۱۰
واقعیت را بیان کرده (330699)
انتخاب
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۹:۱۸
مردم بیان رای بدون به اونایی که ما انتخاب کردیم !!! (330700)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۹:۲۴
شاید تنها حرف درستی باشه که تو این سالها ازش شنیدم (330701)
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۹:۳۳
این خبر از طرف دفتر دکتر احمدی نژاد تکذیب شده است. لطفا خبر تکذیب را پوشش دهید. (330703)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۱۹:۵۶
احمدی نژاد هر کی بود بیست و چهار میلیون رای اورد. وبرنده بزرگ ترین انتخابات تاریخ ایران بو.د وتقلب در انتخابات هم دروغی بود که تاریخ ایران ماند بعدشم پروژه های که احمدی نژاد اجرا کرده با پروژه های روحانیتون. مقایسه کنید شما کجا احمدی نژاد کجا تازه هنوز روحانی داره پروژهای احمدی نژاد رو افتتاح میکنه (330709)
امیر
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۰:۰۵
از سایت بهار نیوز انتظار می رود اخبار صحیح را منتشر نماید . خبر فوق تکذیب شده است . آقای تمدن و چندین نفر دیکه و همچنین دفتر اقای احمدی نژاد تکذیب کردن (330712)
عليرضا
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ۲۰:۱۵
آش وصولگراها(اصطلاحا اصولگراها) چقدر شور شده كه محصول مطبخشون هم دو رياليش افتاده (330715)