به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۱۰۰۹۶۰
کاندیداهای اصلاح طلب فردا اعلام می‌شوند

ردصلاحیت‌شده‌‌ها با گذشت در صحنه بمانند

گروه سیاسی: سخنگوی حزب کارگزان با بیان اینکه در حال حاضر افرادی بدون مستندات قانونی قانع کننده رد صلاحیت شده‌اند، گفت: اغلب این افراد از شخصیت‌های شناخته شده و مورد احترام مردم در مناطق مختلف هستند.
ردصلاحیت‌شده‌‌ها با گذشت در صحنه بمانند
حسین مرعشی با اشاره به بررسی صلاحیت‌ها گفت: تاسف عمیق خود را از رفتار نامناسب با شخصیت‌های سیاسی معتدل اعلام می‌کنم و فکر می‌کنم توسعه و آبادانی کشور نیازمند سعه‌صدر بیشتری است. او با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از اصلاح‌طلبان ردصلاحیت شده‌اند، گفت: اغلب این افراد از شخصیت‌های شناخته شده و مورد احترام مردم در مناطق مختلف هستند. مرعشی تاکید کرد: از دوستانمان که رد صلاحیت شده‌اند می‌خواهیم برای مصالح عالی کشور و نظام با گذشت و ایثار در صحنه بمانند و تاثیرگذاری خود را داشته باشند تا بتوانیم هر آنچه که در توان داریم برای کمک به پیشرفت و حمایت از پروژه مهم برجام که آینده کشور را رقم می‌زند بکار گیریم و علیرغم نامهربانی‌ها و کم لطفی‌ها از مسیر خدمت به مردم منصرف نشویم.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه جریان اصلاحات در تهران لیست کامل خواهد داد و از این بابت مشکلی نداریم، گفت: لیست ما هم برای انتخابات خبرگان و هم برای انتخابات مجلس در تهران کامل خواهد بود. در تعدادی از استان‌ها نیز امکان معرفی کاندیداهای دولت و اصلاح‌طلبان وجود دارد در برخی از حوزه‌های انتخابیه نیز بنا بر این است که از کاندیدای اصولگرای میانه‌رو حمایت کنیم تا از ورود افراطیون به مجلس جلوگیری کرده باشیم. مرعشی با اشاره به اینکه ناچاریم در تعدادی از حوزه‌های انتخابیه سکوت کنیم، گفت: در این حوزه انتخاب را برعهده خود اصلاح طلبان خواهیم گذاشت، چون اساسا امکان معرفی و حمایت از کاندیدای خاصی وجود ندارد این وضعیت در حوزه‌هایی همچون سیرجان، کرمان و قزوین وجود دارد که جزییات مربوط به چگونگی معرفی کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان در حوزه‌های مختلف تا روز سه‌شنبه نهایی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این عضو ارشد حزب کارگزاران درخصوص اینکه برخی جریان‌ها از وضعیت رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان خوشحال شده‌اند، به ایلنا گفت: ملت ایران تاکنون اجازه و فرصت این را نداده‌اند به کسانی که از رد صلاحیت رسمی شخصیت‌های مقتدر خوشحال می‌شوند به هدف خود برسند. ملت ایران از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان میانه‌رویی حمایت خواهند کرد که مردانه رقابت می‌کنند و کسانی را که صحنه را خالی از رقیب می‌خواهند ناکام خواهند گذاشت و شیرینی ردصلاحیت‌ها را بر کامشان تلخ خواهد کرد.
مرجع : ایلنا