به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۸
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۱۰۰۹۷۱

صدور‌قرار‌سنگین برای‌شرور مشهور‌مازندران

گروه حوادث: اوباش مازندرانی که اخیراً در فضای مجازی به قدرت‌نمایی‌های پوشالی دست زده بودند با مجازات‌های سنگینی مواجه خواهند شد.
صدور‌قرار‌سنگین برای‌شرور مشهور‌مازندران
دادستان مرکز مازندران با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی با هرگونه شرارت و ناامنی برخورد جدی خواهد کرد، گفت: برای شروری که در فضای مجازی رجزخوانی کرده بود، قرار سنگینی صادر شده است.حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، دادستان مرکز مازندران با بیان اینکه اشرار تمایل دارند موج روانی در جامعه مطرح و اسطوره‌سازی قلابی درست کنند، افزود: دستگاه قضایی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی با هرگونه شرارت برخورد می‌کند.وی با اشاره به اینکه در 1000 کیلومتر آن طرف‌تر جوانان غیور ما در حال مبارزه با ناامنی‌ها هستند تا امنیت را برای ما به ارمغان آورند، اظهار کرد: در عین حال شاهد آن هستیم که برخی در داخل جامعه در تلاش هستند تا آرامش مردم را سلب و ایجاد ناامنی کنند.

 

جعفری اضافه کرد: هرجا که صحبت از اراذل و اوباش یا افرادی که مخل امنیت جامعه هستند می‌شود، دستگاه قضایی و انتظامی با اولویت با این موارد برخورد می‌کند زیرا حق اولیه و ضروری مردم است که از آرامش برخوردار باشند.

 

وی یادآور شد: ما نه‌تنها جایگاهی برای افراد شرور و اراذل و اوباش در جامعه قائل نیستیم بلکه با این‌گونه رفتارهای مجرمانه در فضای عمومی به‌شدت برخورد می‌کنیم و طبق آمار دستگاه قضایی و عملکردها نشان می‌دهد که شدیداً با عوامل ناامنی در جامعه برخورد خواهیم کرد.دادستان مرکز مازندران درباره پرونده شرور سابقه‌دار که در فضای مجازی اقدام به رجزخوانی کرده و موجب رعب و وحشت در افکار عمومی شده بود، اظهار کرد: دستگاه قضایی و انتظامی بلافاصله برخورد با این افراد را در دستور کار قرار داده است.

 

وی ادامه داد: این فرد شرور در یک اتاق در بسته‌ای اقدام به رجزخوانی کرده و نسبت به انتشار فیلم آن در فضای مجازی اقدام کرده بود و پس از آنکه متوجه شد پلیس و دستگاه قضایی پیگیر پرونده‌اش هستند متواری شد. این مرد در مدت کوتاهی که متواری بود به جاهای مختلفی از جمله بیرون شهر، کوه‌ها و غیره پناه برد و سرانجام در یک روستا دستگیر شد و بلافاصله دستگاه قضایی رسیدگی به پرونده این شرور را در دستور کار قرار داد و قرار سنگینی نیز برای وی صادر شده است.

 

جعفری اضافه کرد: این شرور در مصاحبه‌اش عنوان کرده بود که جوگیر شده و نسبت به عملش پشیمان است اما نتیجه برخوردهای نهایی قضایی با این شرور به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.بر اساس این گزارش، با وجود اظهارنظر دادستان بابل مبنی‌بر اینکه شاه مازندران اتهام محاربه دارد، دادستان مرکز استان مازندران به چنین اتهامی اشاره نکرده است و در گذشته اظهاراتی مبنی بر اینکه وحشت‌آفرینی این شرور در فضای مجازی بود، نه در خیابان و دیدگان مردم، برخورد قضایی شدید را متذکر شده بود.

مرجع : روزنامه ایران