به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۱۰۰۹۹۸

دستاوردهای این‌ دولت بادکنکی، آن‌ دولت لالیگایی!

گروه سیاسی:‌ مدیرمسئول موسسه کیهان گفت: راه و روش اصولگرایان روشن است و مواضع آن‌ها در برابر ستمگران برای همگان آشکار شده بنا بر این ایجاد گروه‌هایی به عناوین اصولگرایی معتدلانه بی‌معناست.
دستاوردهای این‌ دولت بادکنکی، آن‌ دولت لالیگایی!
حسین شریعتمداری یکشنبه شب در مراسم دهه فجر که به همت مجمع اصولگرایان استان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) فقط در موارد کمی با صراحت و نهیب شدید سخن می‌گفتند که یکی از آن‌ها مسئله احترام به شورای نگهبان بود به همین دلیل ما جمله «صلاحیت خودتان را چه کسی تایید کرده» را حمله به اصول می‌دانیم. وی ارائه دستاورهای بادکنکی را دیگر ابزار این جریان برای ورود به مجلس دانست و گفت: این‌ها با ارائه دستاورهای بادکنکی که شیرینی آدامسی دارد در پی محبوب کردن خود نزد مردم هستند. به عنوان مثال می‌گویند ما سایه شوم جنگ را از سر ملت برداشتیم یا می‌گویند ما به همه وعده‌هایمان عمل کردیم در حالی که اوضاع در واقعیت به‌گونه دیگری است.

مدیر مسئول کیهان افزود: این‌ جریان، با تعریف و تمجید فراوان برخی از کارهایش همچون برجام را به عنوان دستاورد معرفی می‌کند در حالی این دستاوردها همگی پوچ و توخالی هستند. وی تاکید کرد: این‌ها برجام را فتح‌الفتوح، معجزه و بی‌نظیر در تاریخ توصیف می‌کنند و با این کار در تلاش‌ هستند این تلقی را در مردم ایجاد کنند که باز هم به آن‌ها رأی بدهند. وی با اشاره به نامه مقام معظم‌رهبری به رئیس‌جمهور گفت: وقتی ایشان در این نامه می‌فرمایند برجام هزینه سنگینی داشت یعنی فتح‌الفتوحی رخ نداده است. البته ما نمی‌گوییم که برجام هیچ دستاوردی نداشت اما سخن ما اینجاست که دستاورهای آن به اندازه ادعاها و بزرگ‌نمایی‌های دولت نبود.

شریعتمداری با انتقاد از افراطی خواندن نیرو‌های انقلابی گفت: حزب‌اللهی‌ها همیشه در بزنگاه‌ها و روزهای حادثه حضور دارند و شما مدیون آنان هستید پس چرا برچسب تندرو و افراطی به آن‌ها می‌زنید؟ شریعتمداری اصول‌گرایی معتدلانه را بی‌ارزش توصیف کرد و گفت: راه و روش اصولگرایان روشن است و مواضع آن‌ها در برابر ستمگران برای همگان آشکار شده بنا بر این ایجاد گروه‌هایی به عناوین اصولگرایی معتدلانه بی‌معناست.
مرجع : فارس