به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۱۰۱۲۳۵

کودکان ایرانی تالار وحدت را شاد می‌کنند

گروه فرهنگی: سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از چهارشنبه ۲۱ بهمن تا پایان روز جمعه ۳۰ بهمن ماه به مدیریت حمیدرضا نوربخش و دبیری حسن ریاحی برگزار می شود.
کودکان ایرانی تالار وحدت را شاد می‌کنند
دو کنسرت ویژه بانوان، یک کنسرت با هنرمندی کودکان و نوجوانان به همراه یک اجرا از کشور اسلواکی در دومین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می رود.  سه گروه در قالب دو کنسرت ویژه بانوان با هنرمندی پری زنگنه از ایران و آرزو علیوا از کشور آذربایجان، یک کنسرت با هنرمندی کودکان و نوجوانان به رهبری ارکستر ناصر نظر به همراه یک مجموعه از کشور اسلواکی آثار خود را روز پنجشنبه ۲۲ بهمن ماه در دومین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر اجرا می کنند.

در ساعت ۱۸:۱۵ رسیتال ویولن دالیبور کاروای از کشور اسلواکی در تالار رودکی میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود. این نوازنده چهارشنبه شب ۲۱ بهمن ماه نیز در تالار وحدت همراه با ارکستر سمفونیک تهران به عنوان سولیست ویولن حضور داشت. در تالار وحدت نیز از ساعت ۱۵:۳۰ کنسرت ویژه بانوان گروه موسیقی «مهر نوا» به سرپرستی نازلی بخشایش، هنرمندی پری زنگنه و چند هنرمند نابینا برگزار می شود. در این کنسرت موسیقی که در دو بخش به مخاطبان ارائه می شود قطعاتی چون «باغ ما پرچین داره»، «شکاراهو»، «همه چیم یار»، «توبیو»، «دای بلال»، «جای آهو»، «درنه جان»، «سه گدار»، «بارون بارونه»، «ای ایران» و چند قطعه خارجی اجرا می شود.

ساعت ۱۸:۲۵ همین روز هم در تالار وحدت آرزو علیوا هنرمند سرشناس کشور آذربایجان با همراهی سمیرا جلیلوا و زرگلام جعفروا تازه ترین اجرای زنده خود را در قالب کنسرت ویژه بانوان برگزار می کند. ارکستر موسیقی «پارس» به سرپرستی ناصر نظر هم که از سال ۶۴ به طور مستمر در حوزه موسیقی کودک و نوجوان فعالیت مستمری دارد ساعت ۲۱ روز پنچشنبه ۲۲ بهمن ماه تازه ترین کنسرت موسیقی خود را با رهبری ارکستر ناصر نظر و رهبری کُر علیرضا شفقی نژاد در تالار وحدت برگزار می کند.

سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از چهارشنبه ۲۱ بهمن تا پایان روز جمعه ۳۰ بهمن ماه به مدیریت حمیدرضا نوربخش و دبیری حسن ریاحی در تالارهای وحدت، رودکی، برج میلاد، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، فرهنگسرای نیاوران، فرهنگسرای ارسباران در بخش های مختلف برگزار می شود.
مرجع : مهر