به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۱۰۱۲۶۷
مهرعلیزاده: ما تابع قانون هستیم

کاش سعه صدرشورای نگهبان بیشتر بود

گروه سیاسی: معاون رییس جمهور دولت اصلاحات گفت: دوست داشتیم نهادهای مسئول و شورای نگهبان با سعه صدر بیشتری برخورد می‌کردند و ملاحظات بیشتری داشتند.
کاش سعه صدرشورای نگهبان بیشتر بود
محسن مهرعلیزاده، تاثیر رد صلاحیت‌ها بر حضور مردم در انتخابات گفت: به هر حال تعدادی رد صلاحیت‌ شده‌اند، اما ما دوست داشتیم نهادهای مسئول و شورای نگهبان با سعه صدر بیشتری برخورد می‌کردند و ملاحظات بیشتری داشتند ولی با این وجود ما تابع قانون هستیم چرا که مشارکت مردم در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رای امری بسیار ضروری و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست. مهرعلیزاده با بیان اینکه امیدوارم رد صلاحیت‌ها روی حضور مردم تاثیری نداشته باشد، تصریح کرد: باتوجه به فضایی که در کشور ایجاد شده ان‌شاءالله رد صلاحیت‌ها در میزان مشارکت مردم بی‌تاثیر باشد.

رییس سازمان تربیت بدنی در دولت اصلاحات ادامه داد: به نظر می‌آید مردم مسائل را از هم تفکیک می‌کنند، چرا که اصل نظام و حضورشان در انتخابات و همچنین تعیین سرنوشت و مشارکتشان در ترسیم آینده کشور اهمیت ویژه‌ای دارد و خود واقف‌اند که چگونه مسائل را از هم تفکیک کنند. او درباره عادلانه بودن شرایط انتخابات نیز گفت: مهم این است که مردم شرکت کنند. مهرعلیزاده با ابراز امیدواری از اینکه مردم با شور و شوق زیاد پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند، درباره رد صلاحیت سیدحسن خمینی گفت: در جریان کم و کیف آن قرار نگرفته‌ام، لذا نمی‌توانم نظر خاصی بدهم.
مرجع : ایلنا