به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۱/۱۲ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : ۱۰۱۳۹

کریمی: نگذاشتند یک نوزاد به تیم بیاریم!

گروه ورزشی: فیروز کریمی:ما بردیم چون قرار شده گل به خودی های کاملی را به نفع ما حساب کنند/ جایی نگذاشتند که یک نوزاد به تیم اضافه کنیم
کریمی: نگذاشتند یک نوزاد به تیم بیاریم!
فیروز کریمی بعد از باخت به پرسپولیس حسابی همه خبرنگاران را سر کیف آورد. او می گوید گل کاملی به نفع آنها حساب می شود و این تیم برنده است چون کاملی با تلاش توپی که اوت می شده را گل کرده است. سرمربی پیکان در جمع خبرنگاران گفت:« با سازمان لیگ صحبت کردیم تا گل هایی که کاملی مفرد به خودمان می‌زند از این به بعد به سود ما حساب شود. با سازمان لیگ به توافق رسیدیم و بنابراین ما پیروز بازی هستیم.اعتقاد دارم وقتی هر مربی که جانشین مربی قبلی می‌شود نباید گذشته را فراموش کرد. هفته ۲۴ به پیکان آمدم و نیم فصل را از دست داده بودیم و نمی‌توانستم بازیکنی هم به تیم اضافه کنم. با همان نفرات باید کارمان را ادامه می‌دادیم و بازیکن خارجی هم رفت. با همین موجودی تلاش کردیم و زحماتمان را هم کشیدیم اما محسابات گاهی اوقات درست درنمی‌آید.»

کریمی تاکید کرد:« کادر فنی قبلی بازیکنانی را جذب کرد که با تفکراتش جور درنیامد. بنابراین تلاش کردیم اگر نمی‌توانیم نتیجه بگیریم بازی زیبایی ارایه کنیم و دیدید که وقت کشی نکردیم و می‌خواستیم بازی زیبایی ارایه بدهیم. بعد از گل اول می‌توانستیم دو سه گل دیگر به پرسپولیس بزنیم و اگر مهاجمان ما خوب عمل می‌کردند می‌توانستند گلزنی کنند یا مدافع حریف را اخراج کنند.فوتبال زمانی خوب است که مهاجم با دروازه بان حریف تک به تک شود. یا اینکه تاکتیکی دیگر بیاوریم که مدافعان حریف کنار بروند و مهاجمان ما در موقعیت تک به تک قرار بگیرند که با عصای حضرت موسی این کار شدنی است. تلاش می‌کنیم بازی های آبرومندی انجام بدهیم و با توجه به حذف ۴ و نیم تیم از لیگ برتر محکوم به سقوط هستیم ولی باید شرافتمندانه بازی کنیم و بازی ‌های ما در خاطره ها بماند.»

کریمی در پاسخ به این سوال که چرا مدافعان امید پیکان را به لیست تیم اضافه نمی‌کنید، گفت:« تیم بسته شده و نمی‌توانستیم بازیکن دیگری اضافه کنیم. دو مدافع وسط خوب در پیکان داریم و می‌توانستیم از آنها به جای مدافعانی که سن و سال بالا دارند استفاده کنیم چون در صورت اشتباه آنها دیگر مشکلی برای تیم ایجاد نمی‌شد. سه مدافع داریم و هر هفته از بالا تا پایین بدنشان دچار مشکل می‌شود و هر هفته یک بازیکن دیگر را به عقب می‌آوریم زیرا با دو دفاع نمی‌توان فوتبال بازی کرد. از شانس بدمان علی کریمی هم به بازی امروز رسید و بازی تاثیرگذاری انجام داد. بازی را سه دفاعه کردیم ولی متاسفانه یک جای خالی در فهرست ما باقی نمانده که بتوانیم بازیکن نوجوان، نونهال، نوزاد یا نطفه را در فهرست تیم قرار بدهیم! امروز جلال کاملی مفرد تلاش زیادی کرد تا توپی که به بیرون می‌رفت را وارد دروازه مان کند و باید از او تشکر کرد. از طرف ملکیان به من تکلیف شد در پیکان باشم و دوست نداشتم بعد از دو سال و نیم در لیگ برتر با این شرایط باشم.»

سرمربی پیکان در مورد تغییر تعویض بازیکنان تیمش گفت:«مهدی زاده دستش را گرفته بود و گفت خونریزی دارد. به دستش نگاه کردم که دیدم آنقدر دستش را فشار داد تا یک قطره خون آمد و بعد با خوردن بطری آب حواسم را پرت کرد و دستش را گاز گرفت و خون آمد. به همین دلیل رضا طاهری را ناچار به جای او آوردیم.»