به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۴
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۱۰۱۴۷۶

فرزندان داغدار: پدرمان را اعدام کنید!

گروه حوادث: 27 آبان ماه سال گذشته مأموران پلیس حسن‌آباد قم در جریان جنایت خونین خانوادگی قرار گرفتند که در آن مردی به نام احمد با ضربات چاقو همسرش فاطمه را از پای درآورده بود.
فرزندان داغدار: پدرمان را اعدام کنید!
این مرد پس از اقرار به جنایت و انگیزه‌اش که ناشی از بدبینی بود به بازسازی صحنه قتل پرداخت تا اینکه کیفرخواست صادر شد. صبح دیروز احمد در شعبه دوم دادگاه کیفری یک محاکمه شد و در ابتدای جلسه دختر 13 ساله و پسر خانواده نیز به عنوان قیم خواهر پنج ساله‌اش، برای پدر تقاضای قصاص کردند. احمد وقتی برای آخرین دفاع پشت تریبون رفت، قتل را به گردن گرفت و گفت: مدتی بود که به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم و به او بدبین بودم تا اینکه عصر روز جنایت وقتی خوابیده بود با چاقو به جانش افتادم و او را کشتم.

وی افزود: اکنون به شدت از عملکرد خود پشیمان هستم و تقاضای عفو و بخشش دارم. با توجه به اینکه، مادر و پسر قربانی در مراحل بازجویی رضایت خود را اعلام کرده بودند، دختر 13 ساله و این پسر در نقش قیم خواهر 5 ساله‌اش خواستار قصاص شدند. بنابر این گزارش دو قاضی عالی رتبه با توجه به درخواست دو فرزند دیگر قربانی، مرد بدبین را به قصاص نفس محکوم کردند.