به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۱۰۱۷۴۰

فتاحی: با دست‌های پاک وارد مجلس شوند

گروه سیاسی: یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس تاکید کرد که باید افرادی با دست ها و دستمال های پاک وارد مجلس شوند تا غبار بیکاری، گرانی و مشکلات را از کشور بزدایند.
فتاحی: با دست‌های پاک وارد مجلس شوند
عابد فتاحی با تاکید بر اینکه انتخابات را باید پاکیزه و با قلب و وجدان و افکاری پاک برگزار کرد، گفت: در انتخابات باید منافع و امنیت ملی و منافع مردم و کل کشور در نظر گرفته شود و در این راه کاندیداها از تخریب رقبای یکدیگر پرهیز کنند. همچنین به هوادارانشان تاکید نمایند که مبادا اقدامی انجام دهند که باعث خوشحالی دشمنان شوند. وی با پراهمیت خواندن انتخابات این دوره مجلس گفت: در کنار مهم بودن انتخابات این دوره و داشتن جو پرشور و پرهیجان در فضای انتخاباتی متاسفانه شاهد فضای پر از تخریب و دروغ و تزویر هستیم که قطعا این فضا اجازه شناختن درست کاندیداها را به مردم نمی دهد.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: اگر جو تخریب و دروغ در انتخابات حاکم شود در نهایت یکسری افرادی که منافع خود را بر منافع ملی ترجیح می دهند وارد مجلس می شوند، افرادی که مطمئنا اصلح نیستند و تنها با وعده های پوشالی می خواهند وارد مجلس شوند و در نهایت نمی توانند منافع کشور را تامین کنند. فتاحی در ادامه اظهار کرد: باید شرایط به گونه ای فراهم شود که افرادی با دست ها و دستمال های پاک وارد مجلس شوند و غبار بیکاری، گرانی و مشکلات را از کشور پاک کنند که این منوط به وارد شدن افراد اصلح به مجلس است. این نماینده اصلاح طلب مجلس در پایان با انتقاد از تبلیغات زودهنگام در بخشی از مناطق کشور گفت: برخی از کاندیداها از هفته ها پیش در ستادهای خود به سخنرانی و برگزاری جلسات پرداخته اند که باید نهادهای نظارتی با تذکرات لازم جلوی این رویه را بگیرد.
مرجع : ایسنا