به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۱۰۱۹۴۷

جوانترین کاندیدای ائتلاف اصلاح‌طلبـان

جوانترین کاندیدای ائتلاف اصلاح‌طلبـان
گروه سياسي: سیده فاطمه حسینی کاندیدای لیست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان با اشاره به اهمیت انتخابات 7 اسفند برای تشکیل مجلسی برخواسته از تعقل و اعتدال، گفت: در سی و چند سالی که از انقلاب می‌گذرد تجربه‌های انتخاباتی زیادی را پشت سر گذاشتیم که اغلب پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شده است. گرچه گاها نیز مردم به خاطر سرخوردگی از محقق نشدن خواسته‌ها و انتظارات شان از صندوق‌های رای فاصله گرفتند.

وی در مصاحبه با سايت عصر ایران تصریح کرد: تجربه نشان داده است که هرچه مردم کمتر به صندوق های رای مراجعه کنند نه تنها در ایران که در هیچ نظام سیاسی راهکار درستی برای رسیدن و تحقق خواسته‌های مردم نبوده است، نیاز امروز کشور در دوران پسابرجام این است که با همدلی، اتحاد و بهره گیری از شور و نشاط جوانان مجلسی روی کار بیایید که همراه با دولت یازدهم در مسیر رشد و توسعه کشور گام بردارد نه آنکه درگیر حزب بازی و سیاسی کاری باشد.

جوانترین کاندیدای ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان با اشاره به اینکه کشور از افراط گری و تندروی در سالهای گذشته بسیار آسیب دیده است، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم دولتی برخواسته از رای و عقلانیت مردم بود، بدون شک مردمی که خرداد 92 را رقم زدند باز هم می توانند در 7 اسفند با رای دادن به تشکیل مجلسی معتدل، متخصص و عقلایی کاری کارستان کنند.


سیده فاطمه حسینی که با 30 سال سن، نماینده نسل سوم در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی است، با تاکید براینکه باید به جوان امید داد نه وعده‌های شعاری و توخالی، گفت: معتقدم در برهه ای از انتخابات هستیم که نسل جوانان فقط نسل رای دهنده نیست، امروز نسل سوم ما به درجه ای از توانایی و تخصص رسیدند که می توانند در متن تحرکات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش آفرین باشند و مشارکت کنند. می توان امیدوار بود که با رای نسل سومی های انقلاب، نسل سومی ها هم از صندوق رای بیرون بیایند. در چهارمین دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اکنون مجالی فراهم شده است که نسل اولی‌های انقلاب به نسل سومی‌ها اعتماد کنند و آنان را در تصمیم گیری برای سرنوشت آینده ملک و ملت سهیم کنند.

وی که دانشجوی دکترای مدیریت مالی دانشگاه تهران است، در ادامه این گفتگو مهمترین اولویت مجلس دهم را توجه به مباحث اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: بدون شک دغدغه اصلی جوان امروز ایرانی اشتغال و رفع دغدغه‌های اقتصادی است، در همین راستا مجلس دهم باید رسالت اصلی خود را ریل گذاری قانونی در مسیر تحقق مطالبات اقتصادی مردم به ویژه نسل جوان قرار دهد.

وی شرایط فعلی دولت در بعد اقتصادی را بسیار حساس و دشوار عنوان کرد و افزود: انتخاب میان مهار تورم و افزایش رونق اقتصادی همراه با افزایش اشتغال، سال هاست که چالش دولت ها از منظر اقتصادسیاسی بوده و هست، ولی به نظر می رسد، شرایط حادتری هم برای دولت ها می تواند وجود داشته باشد و آن گرفتاری در تناقض رکودتورمی است آن هم رکودتورمی تاریخی و عمیقی که دولت یازدهم در بدو آغاز به فعالیت با آن مواجه بود.

سیده فاطمه حسینی گفت: البته عملکرد دولت یازدهم با وجود افت درآمدهای نفتی کشور، موفقیت آمیز بوده چرا که از نرخ رشد اقتصادی از منفی شش در دولت گذشته به صفر است و چشم انداز آتی روشنی در پیش است که به نرخ رشد اقتصادی مثبت و اهداف تعیین شده در سند چشم انداز نزدیک شویم.