به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۱۰۱۹۵۴

الهه کولایی: باید «گام دوم» را برداریم

گروه سیاسی: یک فعال اصلاح طلب با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان چهره‌های شاخص سیاسی را گرد هم آورد، گفت: ما در آستانه رویدادی بزرگ بعد از توافق هسته‌ای، گام دیگری برای همراهی با دولت برمی‌داریم.
الهه کولایی: باید «گام دوم» را برداریم
به گزارش فارس، الهه کولایی عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در همایش ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان که عصر امروز پنجشنبه در سالن حجاب تهران برگزار شد اظهارداشت: ما در راهی قدم گذاشته‌ایم که از یک سو آرمان‌ها و ایده‌های مندرج در قانون اساسی را تحقق بخشیده و از سوی دیگر شیوه اصلاحات و تلاش عقل محور را برای تامین آرمان‌ها تقویت می‌کند.

کولایی ادامه داد: شورای عالی اصلاح طلبان برای ساماندهی فعالیت‌ها مجموعه‌ای از احزاب و چهره‌های شاخص ملی و سیاسی را گرد هم آورد تا با تجربه‌ای ارزشمند در آستانه رویدادی بزرگ بعد از توافق هسته‌ای و برجام گام دیگری برای همراهی با دولت بردارد. این فعال اصلاح طلب تاکید کرد: ائتلاف اصلاح طلبان شکل گرفت و فهرست واحدی برای معرفی به مردم جهت نمایندگی عرضه کرد و این لیست حاصل تلاش چند ماهه احزاب و جریان‌های اصلاح طلب است.

وی با بیان اینکه ما آماده هستیم تا گام دوم را برای تحقق آرمان‌ها برداریم، افزود: با تلاش یکپارچه در روز 7 اسفند پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم تا مجلسی عقل‌گرا از زنان و مردان شکل دهیم. کولایی تصریح کرد: ما گام دوم را برای ارتقای ایران و تامین منافع ایرانیان بر می‌داریم و با توجه به اینکه در آستانه ایام فاطمیه هستیم باید با هوشیاری از این ایام استفاده و به تحقق آموزه‌های دینی کمک کنیم.