کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اگر اصلاح‌طلبان انگلیسی‌اند؛ شما هم حتما اسراييلي هستيد!

اتهام اصلاح‌طلبان؛ چرا مردم را تشويق به راي دادن مي‌كنيد!

همسويي دلواپسان تندروی مغالطه‌گر داخل و خارج

2 اسفند 1394 ساعت 7:01

گروه سياسي: در روزهاي منتهي به هفتم اسفند و برگزاري انتخابات مجالس شورا و خبرگان، بار ديگر همسويي افراطيون داخلي و خارج‌نشين عليه اصلاح‌طلبان تشديد شده و به عينه قابل مشاهده و رصد است.


اين بار ظاهرا اتهام!! اصلاح‌طلبان، دعوت مردم به مشاركت گسترده در انتخابات است! شبكه‌هاي اينترنتي، راديويي، تلويزيوني فارسي زبان خارج از كشور اين روزها مملو است از درخواست تحريم و عدم مشاركت مردم در انتخابات. براي مثال همين ديروز، شبكه ماهواره‌اي فارسي زبان انديشه با اختصاص 2 ساعت وقت به حسن داعي و نيك‌آهنگ كوثر به آنان اجازه داد تا هرچه بر زبانشان مي‌آيد عليه اصلاح‌طلبان داخل كشور بگويند، زيرا آنها از مردم دعوت كرده‌اند پاي صندوق ها راي بيايند. (اتهام و جرمي بالاتر از اين؟؟)

در داخل هم افراطيون دقيقا همان ساز افراطيون خارج‌نشين را مي نوازند. در اين زمينه سايت اصلاح‌طلب انصاف نوشت: «این تاکید رهبری در ۱۹ دی امسال است که مرور آن به رسانه ها و صاحبان تریبون های اصولگرا به ویژه روزنامه جوان به خاطر تیتر های صفحه ی اول امروز توصیه می شود: حضور مردم یکی از آن عناصری است که دشمن را ناکام می‌کند. اینکه ما تکیه می‌کنیم، تأکید می‌کنیم، اصرار می‌ورزیم بر اینکه مردم همه شرکت کنند در انتخابات و من بارها این را قبلاً گفته‌ام که حتّی آن کسانی که نظام را قبول ندارند، برای حفظ کشور، برای اعتبار کشور بیایند در انتخابات شرکت کنند. ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد، عیبی ندارد امّا انتخابات مال رهبری نیست، مال ایران اسلامی است، مال نظام جمهوری اسلامی است. همه باید بیایند در انتخابات شرکت کنند؛ این موجب میشود که نظام جمهوری اسلامی تقویت بشود، پایداری آن و ماندگاری آن تأمین بشود، کشور در حصار امنیّت کامل باقی بماند -که خب بحمدالله امروز هست- این موجب میشود که ملّت ایران در چشم ملّتهای دیگر آبرو پیدا کند و اعتبارش بالا برود؛ در چشم دشمنانش ابّهت پیدا کند ملّت ایران؛ انتخابات این است. بنابراین اصل انتخابات حضور مردم در پای صندوقهای رأی و رأی دادن آنها است. همه باید شرکت کنند؛ شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است، آبروی اسلام است، آبروی ملّت ایران است، آبروی کشور است.

آیا شرکت همه ی ایرانیان و تشویق به مشارکت در انتخاباتی که شورای نگهبان از ورود مخالفان و حتی بسیاری از منتقدان سلیقه ها برای کاندیداتوری جلوگیری کرده است، دلواپسی دارد؟ آیا ولایت مداری مدعیان علی رغم تاکید رهبری بر «رای دادن» همه حتی کسانی که نظام را یا ایشان را قبول ندارند، این است؟

از سوي ديگر، پس از پروژه نفوذ اکنون کلید واژه جدید دلواپسان در برابر اتحاد و همبستگی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری استفاده از الفاظ "کاندیداهای مورد حمایت انگلیس" است و با بوق و کرنا کردن این کلمات می‌خواهند اتحاد مردم را در انتخابات نشانه روند و مانع تحقق یک مشارکت بالا شوند و جالب اینکه مدعی دغدغه مند بودن برای تشکیل مجلسی «سالم» هستند! حال آنکه وقتی 175 کاندیداي دو دوره قبل مجلس، از معاون اول رئیس‌جمهور دولت پاک‌دستان برای ورود به مجلس هشتم پول! گرفتند چنین دغدغه و نگرانی نبود و نمایندگان راه یافته به مجلس هیچگاه نفوذی و مورد حمایت شیطان به حساب نیامدند و همگی در زمره ی پاکان به شمار می‌روند و در این دوره نیز عده‌ای از همان نمایندگان در بین کاندیداهای تایید شده مجلس هستند و با خرج پول‌های گزاف و هنگفت در صدد ورود مجدد به بهارستان هستند اما اینها هیچگاه نفوذی و انگلیسی نیستند چون اصولگرا و دلواپس‌ند!

محمد یوسفی آرامش هم در شبكه اجتماعي تلگرام نوشت: این روزها فضای اینترنت ایران پر شده است از عکس ها و پیام های مغالطه گرانه در مورد اصلاح طلبان! با سیاست های نا به خردانه خود هشت سال کشور را در سخترین شرایط قرار داده اند و حال دو قورت و نیمشان هم باقی است! تندروها این روزها پا را از حدشان بسیار فراتر گذاشته اند و به شکلی کاملا ویروسی سعی در تخریب مردان نیک این کشور دارند. همان تندروهایی که گاه پا را از حرف و مغالطه هم فراتر می‌گذارند و دست به تخریب ماه ها تلاش دیپلماسی یک کشور می‌زنند و تمامی زحمات یک دولت را در عرض چند دقیقه با حمله به هر سفارت خانه ای که عشقشان می‌کشد بر باد می‌دهند.

تمامی این کارها را خیانت به یک نظام و مردان انقلابی اش نمی‌دانند، کوتاه نمی‌نشینند و حال با مغالطه‌گری‌های مضحك خود اصلاح طلبان را مخالف نظام و همنوا با بی بی سی می‌دانند! می‌گویند چرا بی بی سی از لیست های اصلاح طلبان حمایت می‌کند و... پاسخ به اين مغالطه بسيار ساده و ابتدايي است: «اگر حمایت بی بی سی بر خلاف خواسته اصلاح طلبان از لیستی وجود دارد و اصلاح‌طلبان با آنها هم دست هستند، پس در مسئله برجام چه باید بگوییم که تندروها و دلواپسان با اسرائیل و نتانياهو یک دست بوده‌ و يك نفس و يك صدا، خواهان عدم اجرای برجام بوده‌اند؟! آيا با اين منطق شما اسراييلي‌ نيستيد؟»


کد مطلب: 102159

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/102159/اتهام-اصلاح-طلبان-چرا-مردم-تشويق-راي-دادن-مي-كنيد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir