به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۱۰۲۲۱۶

سال آینده کلاه قرمزی نداریم

گروه فرهنگ و هنر: یکی از مجموعه‌هایی که هر سال در ایام نوروز مخاطبان زیادی دارد مجموعه کلاه قرمزی و پسرخاله است. شنیده می‌شود این مجموعه در نوروز 95 از شبکه دو پخش نخواهد شد.
سال آینده کلاه قرمزی نداریم
مجموعه کلاه قرمزی و پسرخاله به احتمال بسیار زیاد امسال و در نوروز ۹۵ پخش نمی‌شود اما دلیل این پخش نشدن دقیق و شفاف اعلام نشده است.یکی از دلایلی که برای این کار مطرح شده این است که تهیه‌کنندگان مجموعه کلاه قرمزی از ۶ ماه پیش اعلام کرده بودند که قصد دارند فیلم سینمایی کلاه قرمزی و دوستان را بسازند و به همین دلیل از مدیران شبکه دو تقاضا کردند تا بودجه این مجموعه به تهیه‌کننده دیگری داده شود اما مدیران شبکه دو همچنان علاقه داشتند کلاه قرمزی در نوروز ۹۵ ساخته شود.یکی از دلایل دیگری که برای پخش نشدن این مجموعه گفته می‌شود؛ مسائل مالی است. حمید جبلی صداپیشه کلاه قرمزی یک ماه پیش در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره تئا‌تر فجر گفته بود که امسال کلاه قرمزی پخش نمی‌شود زیرا صداوسیما و مدیران شبکه دو قبل از محمدرضا جعفری جلوه بدهی سال گذشته را پرداخت نکرده‌اند. هرچند این مسئله نیز از سوی مسئولان صداوسیما تایید نشد.

و دلیل دیگری که برای پخش نشدن مجموعه کلاه قرمزی بیان می‌شود؛ جدول فشرده پخش (کنداکتور) برنامه‌ها و حجم زیاد برنامه‌های متنوعی است که امسال ساخته شده و قرار است در نوروز ۹۵ پخش شود و به همین دلیل امکان قرار دادن یک برنامه جدید در کنداکتور وجود ندارد.هریک از دلایل بالا صحیح باشد نتیجه آن یکی است و در نوروز ۹۵ مجموعه کلاه قرمزی پخش نمی‌شود هرچند ممکن است مانند سالهای گذشته تا فرصت باقی مانده به نوروز تصمیمات دیگری از سوی مدیران صداوسیما و سازندگان مجموعه کلاه قرمزی و پسر خاله گرفته شود.
مرجع : ایلنا