به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۳ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۱۰۲۲۹۴
سخنرانی بی منطقی نداشته‌ام

احمد خاتمی: من تندرو نيستم

گروه سياسي: سید احمد خاتمی در جمع شماری از مردم در مسجد الزهرا رفسنجان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند متدینین را تندرو نخوانید اما علیرغم فرموده رهبرمان، برخی اینجانب را تندرو می خوانند در حالی که بنده هیچ سخنرانی بی منطقی تاکنون نداشتم لذا در بحث ولایت با هیچ کسی معامله نمی کنیم.
احمد خاتمی: من تندرو نيستم
نامزد انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان کرمان گفت: خطر نفوذ، خطری جدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. سید احمد خاتمی در جمع شماری از مردم در مسجد الزهرا رفسنجان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند متدینین را تندرو نخوانید اما علیرغم فرموده رهبرمان، برخی اینجانب را تندرو می خوانند در حالی که بنده هیچ سخنرانی بی منطقی تاکنون نداشتم لذا در بحث ولایت با هیچ کسی معامله نمی کنیم و اگر در سنگر خبرگان باشیم سنگر تقویت رهبری را درست می کنیم و اگر سنگر خبرگان نباشد تمام وجودمان را فدای رهبری می کنیم.

خاتمی افزود: ما اعتدال را با رهبر معظم انقلاب می شناسیم و هرکس با ایشان است معتدل است و هرکس با ایشان کوچکترین مشکلی داشته باشد، تندرو است. دشمنان به دنبال این هستند تا با نفوذ در عرصه های تصمیم گیری این کشور دخالت کنند و ایران را به نابودی بکشانند. وی با اشاره به اینکه براندازی اسلام و ارزش های نظام جمهوری اسلامی هدف نفوذ است تصریح کرد: اگر کسی بخواهد سوژه نفوذ را از دیدگاه قرآن بداند باید بگویم که در این کتاب کلام الله 350 مرتبه در رابطه با نفوذ و منافقین بیان شده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب از عید فطر تاکنون 80 بار کلمه نفوذ را بر زبان جاری ساختند، این کلمه یک کلمه کلیدی است به این معنا که دشمن جنگ تحمیلی به راه انداخت و با ترورهای کورکورانه بیش از 17 هزار شهید در کشور داریم. چهار روز مانده به انتخابات هم مردم و هم نامزدها هوشیار باشند که خطر نفوذ دشمن در عرصه های تصمیم گیری جدی است.

وی خاطرنشان کرد: انصراف نماینده فعلی رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از ادامه فعالیت در این دوره از انتخابات کاری بسیار شایسته است زیرا بر هوای نفس خود غلبه کرده است. در همین راستا به تمامی نامزدهای این دوره از انتخابات توصیه می کنم که اگر اقدام به موقع در انصراف نداشته باشند و مجلس شورای اسلامی به نوع دیگری شکل بگیرد در تمام چهار سال آینده، بخشی از گناه بر گردنشان است.

وی افزود: حدود 8 سال از فتنه 88 می گذرد و رهبر معظم انقلاب بارها کلمه نفوذ و بصیرت را بیان فرمودند. دشمن امروز از فضاهای رسانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند. متاسفم بر کسانی که در کانال های تلگرام و فضاهای مجازی پایشان را جای پای انگلیس و آمریکا می گذارند.