به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۷ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۱۰۲۵۲۳

هادی خامنه‌ای هنگام رای دادن چه گفت؟

گروه سیاسی:دبیر کل مجمع نیروهای خط امام گفت که رابطه ایران و غرب باید بر اساس احترام متقابل و بدون کسب برتری شکل بگیرد.
هادی خامنه‌ای هنگام رای دادن چه گفت؟
 حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای با حضور در حسینیه جماران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شرکت کرد. وی هم‌چنین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم به دنبال نمایندگانی هستند که در خصوص اشتغال و رفع مشکل رکود تلاش کنند و برای رونق اقتصادی برنامه ریزی داشته باشند.
 
سید هادی خامنه‌ای با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با حفظ استقلال و بدون احتیاج به غرب مسیر خود را ادامه می‌دهد افزود: تا جایی که آن‌ها شرایط لازم را رعایت کنند ما ارتباط را لازم می دانیم اما این رابطه باید برابر و بر اساس احترام متقابل و بدون کسب برتری باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: غربی ها باید به خاطر رفتارهای گذشته خود عذرخواهی کنند زیرا 50 سال از عمر کشور پیش از انقلاب اسلامی در حالی گذشته که انگلیس ایران را تحت استعمار خود را گذاشته بود و به نظر می‌رسد که غربی‌ها باید روش های نادرست خود را جبران کنند.
 
سید هادی خامنه‌ای در پایان در پاسخ به سوال خبرنگارانی مبنی بر توهین به ملکه انگلیس از طریق نصب تصویر او روی یک شتر اظهار کرد: افراد غیر مسؤول این اقدامات را انجام می‌دهند و معیار ما کار حکومت است. این قبیل اتفاقات در آمریکا و انگلیس نیز رخ می‌دهد.
مرجع : ایسنا