به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب : ۱۰۲۷۰۵

آیا حدادعادل رییس صداوسیما می‌شود؟!

گروه سياسي: کانال تلگرامی «حامیان دکتر حدادعادل» یکشنبه شب در ادعایی اتهام زننده به حامیان دولت، نوشت: «موج گسترده ي تخريب و توهين نسبت به دكتر حداد عادل توسط حاميان دولت راستگويان!».
آیا حدادعادل رییس صداوسیما می‌شود؟!
به گزارش انصاف نیوز، حدادعادل که روز شنبه در آمار شماره آرای انتخابات مجلس تهران در میان ۳۰ منتخب بود و در آمار جدید روز یکشنبه از فهرست ۳۰ نفره خارج شده، شایعه ای درباره ی او در شبکه های اجتماعی منتشر شده که با توجه به راه نیافتن به مجلس آینده احتمالا به ریاست صداوسیما خواهد رسید اما مشخص نیست که منبع این خبر یا شایعه کجاست.

اما همان کانال هواداران او در تلگرام که بالای ۳۰ هزار دنبال کننده دارد، روز یکشنبه خود این خبر یا شایعه را منتشر کرده بود و سپس با حذف آن نوشت: «در حجم بالای خبری، به اشتباه، خبری در كانال از روی کانال های منتقد گذاشته شده است مبني بر رياست دكتر غلامعلي حداد عادل بر سازمان صداوسيما، كه اين خبر به شدت تكذيب مي شود و مورد تاييد نیست».

خبر یا شایعه ای که همین کانال منتشر یا بازنشر کرده بود، این است: «غلامعلی حداد عادل، تابستان سال ۱۳۹۵ به سمت ریاست سازمان صداوسیما منصوب خواهد شد. شنیده شده که محمد سرافراز، مدتی پیش استعفای خود را تقدیم کرده است. علت این استعفا مشخص نیست اما رییس فعلی سازمان صداوسیما به خاطر ماجرای شهرزاد میرقلی خان تحت فشار زیادی قرار گرفته است. میرقلی خان بازرس ویژه سرافراز بود که به تازگی به عمان مهاجرت کرده و مطالب و عکس‌هایی مغایر با شان یک مسوول نظام جمهوری اسلامی را منتشر کرده است».