به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۱۰۲۷۲۲
از خوشحالی نمایندگان پیروز تاگفت‌گوی پایداری ها با حدادعادل

حواشی اولین جلسه مجلس پس از انتخابات

گروه سیاسی: جلسه علنی روز دوشنبه مجلس با 196 نماینده آغاز به کار کرد یعنی 94 تن از نمایندگان حضور نداشتند.
حواشی اولین جلسه مجلس پس از انتخابات
** نمایندگانی که در انتخابات هفتم اسفند به مجلس دهم راه یافته اند یکدیگر را در آغوش گرفته و این انتخاب مجدد را به هم تبریک می گفتند. اما غالب نمایندگانی که به مجلس بعدی راه نیافته اند به آرامی در گوشه ای نشسته و نظاره گر این شادی بودند.

 ** علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه ، حضور پرشور مردم در انتخابات را تبریک گفت و تاکید کرد: حضور یکپارچه مردم وزن ایران را در جایگاه بین المللی بالا برد.
 
** بازار دیده بوسی و عکس گرفتن نمایندگان مجددا راه یافته به مجلس، در جلسه علنی امروز مجلس داغ داغ بود. این نمایندگان به شکل دسته جمعی در برابر جایگاه خبرنگاران می ایستادند و عکس یادگاری می گرفتند. علی مطهری، غلامعلی جعفرزاده، غلامرضا تاجگردون، ابراهیم بای سلامی، بهروز نعمتی، کمال علیپور، محمدرضا تابش و تعداد دیگری از نمایندگان از این جمله بودند.
 ** غلامعلی حداد عادل، احمد توکلی، مرتضی آقای تهرانی، حسین طلا، علی اصغر زارعی و دیگر نمایندگان راه نیافته به مجلس دهم نیز امروز در این جلسه حضور داشتند.
 
** چهارپایه کنار صندلی غلامعلی حداد عادل هر چند لحظه یکبار پر و خالی می شد و اعضای جبهه پایداری نزد وی آمده و با سرلیست ائتلاف اصولگرایان گفت و شنود می کردند.  اعضا جبهه پایداری که در انتخابات مجلس دهم نتوانستند از تهران کرسی ای از مجلس را به دست آورند گوشه و کنار مجلس با یگدیگر خوش وبش می کردند.
 
**بازار نشان دادن مطالب و عکس های گوشی نمایندگان به یکدیگر امروز داغ بود و نمایندگان گوشی های خود را به یکدیگر نشان می دادند و مطالب آن را مطالعه می کردند.
 **علیرضا محجوب نماینده تهران برای دقایقی به سمت غلامعلی حداد عادل آمد و او را در آغوش گرفت و با وی خوش و بش کرد.
مرجع : ایرنا