کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مواضع خود را عوض نمی‌کنم!

وقاحت‌هاي قاضي‌پور ادامه دارد!

13 اسفند 1394 ساعت 11:27


گروه سياسي: نادر قاضی پور، در واکنش به بازتاب سخنانش گفته است: من منافق نیستم و مواضع خود را عوض نمی‌کنم، من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم، ما برای گرفتن حق مان گریه نمی‌کنیم به گریه می اندازیم!!

چكيده‌اي از اظهارات طلبكارانه اين فرد كه نمايندگي مجلس را هم يدك مي‌كشد اما انتشار سخنان اخيرش، افكار عمومي را از اين همه وقاحت و پرده‌دري حيرت زده كرده است را در زير بخوانيد:
...من از حرف هایم که باعث آزرده خاطر شدن بانوان ارومیه شد عذر خواهی می کنم چراکه اصلا روی سخنم با بانوان ارومیه نبود. هستند خانم هایی که در مجلس شرایط به نفعشان نبوده است!!

... ما مذهبی هستیم و با سه چهار تا پیام تلگرام تکان نمی خوریم، عده ای می خواهند مرا تخریب کنند چرا که من سرباز و نوکر ولایتم. ولی باید بدانند سرباز امام خامنه ای «مدظله العالی» بیدی نیست که با این بادها بلرزد!

... کسانی که جاسوسی کردند و فیلم گرفتند و پخش کردند باید به خود شک کنند چرا که می خواستند با تخریب قاضی پور رای شما مردم را زیر سوال ببرند. چرا نگفتند ستاد قاضی پور فقط مستضعفین و فقیران بودند؟

... صاحبان زر و زور و تزویر به برخی سایت ها پول می دهند و آن رسانه ها نوکر پولدارها می شوند چرا همین ها نمی گویند ستاد ما همیشه با قرآن آغاز و با دعای فرج تمام می شد؟ چرا نمی گویند در ستاد ما همیشه مداحی برپا بود و همین برادران سنی ما هم در ستاد همراه با ما اشک می ریختند؟

... من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم، چندین بار فرمانده خط شکن شدم و در میدان تنها ماندم، مرگ را پذیرفتم، ولی عقب نشینی نکردم...


کد مطلب: 102851

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/102851/وقاحت-هاي-قاضي-پور-ادامه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir