به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۱۰۳۳۴۰
خیال کردند که بساطی درست کنند و پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است

تازه‌ترين كنايه‌هاي مبهم احمدي‌نژاد

گروه سياسي: محمود احمدی‌نژاد در یادواره شهدای عملیات خیبر که در شبستان گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزار شد، اظهار داشت: خیال کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است.
تازه‌ترين كنايه‌هاي مبهم احمدي‌نژاد
به گزارش فارس، وی گفت: انقلاب اسلامی مهمترین هدیه خداوند به بشریت عصر حاضر است. در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی خیلی کارها انجام شده است ولی انقلاب هنوز ناشناخته است. امروز بعضی‌ها تئوری پردازی می‌کنند و برای انقلاب‌ها دوره‌های مختلف را مشخص می‌کنند و اتفاقاتی را به‌عنوان شاهد قرار می‌دهند و می‌گویند که دوران انقلاب تمام است. وی بیان داشت: این افراد انقلاب کشورهای دیگر را در نظر می‌گیرند و می‌گویند که عمر انقلاب ما دیگر تمام است. آن کسانی که انقلاب را به این معنا تفسیر می‌کنند در ذهنشان این است که انقلاب حاصل تجمع انرژی‌های منفی در دل جامعه در طول زمان است.

رئیس دولت نهم و دهم گفت: آن کسانی که می‌گویند انقلاب دورانی دارد و تمام می‌شود منظورشان انقلابی است که مردم فشارهای مختلف را در دل خود جمع می‌کند و به یک باره فوران می‌کند و بعد از این‌که تخلیه شد این انقلاب تمام می‌شود. انقلاب عظیم ملت ایران از این جنس نیست چون اگر از این جنس بود پس دیگر این همه توطئه و دشمنی و فشار نیاز نبود.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران یک عنوانی دارد که در هیچ انقلابی نبوده است، خاطرنشان کرد: انسان می‌تواند از دل خاک به‌وجود آید و کاری کند که به جلوه خدا برسد. همه اسماء حسنی را در انسان‌های کامل و معصومین می‌بینیم پس انسان می‌تواند از این خاک به جایی برسد که به خلیفة الله برسد. خداوند متعال وقتی انسان را خلق می‌کند به خودش تبریک می‌گوید و این نشان از اهمیت این مخلوقش است.

وی گفت: رسیدن به خدا یعنی حرکت بی‌نهایت، قرار است که درون انسان‌ها تغییر پیدا کند که به تبع آن محیط اجتماعی آن‌ها نیز تغییر پیدا می‌کند. در درون مردم ما تغییری به‌وجود آمد و تحولات انقلاب ناشی از تحولات درونی مردم است که این دیگر نقطه پایانی ندارد و تا زمانی که مردم به‌دنبال تکامل و خداخواهی است به‌دنبال همین انقلاب نیز هست. اگر کسانی به خاطر منافع محدود و شخصی و گروهی قیام کنند اولاً آنقدر فداکاری نمی‌کنند که با دست خالی کفن بپوشند و به جلوی تانک‌ها بروند والا مانند سیاسیون عالم می‌شوند که مدعی سیاست‌مداری هستند ولی حاضر نیستند که سیلی به خاطر مردم بخورند و سختی بکشند.

رئیس دولت نهم و یازدهم با بیان این‌که ایثار و فداکاری رمز کمال انسان و راه رسیدن به خدا است، بیان داشت: انسان‌هایی که از درون خودشان به سمت خدا متحول می‌شوند، ایثارگر هستند. اگر شیاطین خیال کردند که حرکت انقلابی ملت ایران متوقف می‌شود این یک خواب بدون تعبیر است. دنیا بداند ملت ایران امروز بسیار بسیار مومن‌تر، انقلابی‌تر، عدالت‌خواه‌تر، شجاع‌تر و ایستاده‌تر از 50 سال قبل است. خیال کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است، به خدا انقلاب ملت ایران در اول راه است و تا برچیدن ظلم و ستم از تمام دنیا این انقلاب ادامه دارد.

وي با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران دشمن دارد، خاطر نشان کرد: افرادی این صحبت‌ها را افراطی‌گری و تندروی می‌دانند، که اگر این را به‌عنوان افراطی‌گری قبول کنیم نعوذبالله باید بگوییم خدا نخستین افراطی‌گر است؛ زیرا خداوند متعال زمانی که گفت به انسان سجده کنید همه قبول کردند به جز شیطان که استکبار و تکبر کرد و خودش را برتر دانست که آن زمان خدا او را رجیم خواند. خداوند می‌گوید مگر من از شما عهد نگرفته‌ام که شیطان را پیروی نکنید و این دشمن قطعی و آشکار شما است.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که شیطان نمی‌خواهد بگذارد انسان‌ها در درون خودشان تکامل پیدا کند، گفت: انسان‌ها به‌صورت فطری خداجو هستند ولی شیطان بسیار ظریف کس دیگری را به جای خدا قرار می‌دهد. وی تصریح کرد: نخستین کاری که شیطان می‌کند این است که به ما می‌باوراند که اصلاً دشمن ما نیست و بعد از آن نیز شروع به آدرس انحرافی دادن، می‌کند و تا بی‌انتها می‌برد زیرا مسیر گمراهی همانند مسیر کمال انتها ندارد.

وي گفت: انقلاب یعنی اینکه ما در فقر نباشیم و اگر مسئولین وعده می دهندکه تحریم ها را از بین ببرنند، واقعا به آن عمل کند. وی با اشاره به برکات تحقق وعده های داده شده از سوی مسئولان، بیان داشت: وقتی مسئولی به وعده خود عمل کند، در میان مردم به چهره ای انقلابی و خدایی تبدیل می شود. وي در ادامه با انتقاد از سیاستمدارانی که از راه دور دستور می دهند، تأکید کرد: خاک بر سر آن سیاستمدار که فقط از راه دور دستور می دهد و انگار نه انگار که مردمی نیز وجود دارند. وی به مسأله برجام اشاره و یادآور شد: اگر دشمنان ما فکر می کنند که با مسأله برجام می توانند بر مردم ایران غلبه کنند، کور خوانده اند.

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۱:۳۳
آقاي هميشه ....دو باره بوي كباب حس كرد! (333392)
علی
United Arab Emirates
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۲:۵۶
کی باید ایشون پاسخ خاوری دزد و زنجانی و و چند معاون زندانی خودشو بده، نکنه ممنوع ال تصویری سید به خاطر دزدهای زمان احمدی نژاد باشه گنه کرد در بلخ آهنگری ..... (333445)
طرفدار احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۲:۵۹
دکتر بر قلبها حاکمیت می کنه . خیلی دلم براش تنگ شده بود . با دیدنش یاد بهار افتادم. دمتون گرم به خاطر مطلبتون. (333446)
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۳:۰۴
طرفداری از احمدی نژاد با وجود کارنامه ی خسارت بار مادی و معنوی 8ساله, یا ریشه در فقر علمی, فرهنگی و اخلاقی دارد, یا ریشه در تامین منافع عده ای به شکل غیرقانونی دارد...! (333500)
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۱
انگلیسی ها خوب می دانستند که جهان سوم بستر مناسبی برای شعار "تفرقه بنداز حکومت کن" می باشد . بنده حقیر دو طرف را به خویشتن داری و رعایت اخلاق دعوت می کنم.رئیس جمهور وقتی می گوید ما به برجام دوم در داخل کشور نیاز داریم حرف بسیار خوبی گفته اند لکن سخنان ایشان در یزد و حمله به دولت قبل خلاف شعاری است که داده اند. ایشان باید از تنش ها بکاهد و کلیه قوای کشور را برای توسعه کشور بسیج کند .اینکه ما در داخل کشور توی سر و کله ی هم بزنیم و دیگران از این آب گل آلود ماهی بگیرند صحیح نیست.همه با هم برای ایران (333454)
امیر
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۲:۱۶
از سایت خوب بهار میخواهیم که در راستای پخش اخبار با دید انصاف عکس ها و فیلم های استقبال خداوکیلی پرشور مردم ورامین از دکتر احمدی نژاد را منتشر کند. با سپاس (333393)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۵:۱۱
آره عکسهارا بزار مگه چیه یه مسجد کوچک جمعیت 500 نفری که با عنواع و اقسام شگرد های عکس برداری زیاد نشان داده میشود ! اونم نصفش ...بودند ! استقبال پرشور از نفر 16 لیست خبرگان هم صورت گرفت ! یادتونه ؟؟؟ عکسهاش هم 3برابر این جمعیت 500 نفره بود !((البته فکر نمیکردم بعد از سفر روحانی به شهری ری و یزد بازم ازشیوه ی مسخره ی عکسهای دستکاری شده استفاده کنید ولی با این حال سایت بهار عکسهارانشون بده )) (333468)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۵:۳۳
همون روزنامه های خودشون خبر ارسال می کنند کافی است با این بلایی که این اقا سر مملکت اورد نمی خواهیم دیگر ایشان را ببینیم (333471)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۲:۲۰
واقعا ایشون مثل اینکه قسم خوردن همه مردم دنیارو بدبخت کنن:))این فکر کرده همه مثل ملت بدبخت ایرانن که صداشون به گوش هیچ کس نرسه.......این ها اصرار دارن چیزی از ایران نمونه.......البته انصافا هر چی سرمون بیارن حقمونه (333394)
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۲:۲۹
این ادم را رها کنید . شماها اخرش اورا .......میفرستید (333395)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۲:۵۴
همیشه وقتی ایشان را میبینم یاد این قسمت از دعای ابو حمزه می افتم:

" ...وَلاتُسَلِّطْ عَلَىَّ مَنْ لا یَرْحَمُنى وَاجْعَلْ عَلَىَّ مِنْکَ واقِیَهً باقِیَهً "
" و مسلط مکن بر من کسى را که به من رحم نکند و بنه بر من از نزد خود نگهبانى همیشگى..." (333397)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۲:۵۵
انشا الله خداوند همه ما را مورد هدایت قرار دهد..... (333398)
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۳:۰۱
کانال هواداران دکتر حسن روحانی را به دوستان خود معرفی نمایید .
https://telegram.me/HavadaranRohani
___________________________________ (333399)
محمد
Canada
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۴:۳۵
والا موندم چي بگم البته حق هم داره وقتي تو روي مردم توي برنامه هاي تلويزيوني نگاه كرد و اون جور حقيقتها رو ١٨٠ درجه چرخوند ديگه خب اين هم دنبال همون قضيس فقط دلم ميخواد بدونم كه كي ميخواد .... (333400)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۶:۳۶
دولت شما بیشترین حمایت بزرگان نظام بیشترین درامد و... اما بیشترین تورم رانت اختلاس مشکلات با کشورهای دیگر اختلافات جناحی و... بود دوران شعار و حرف گذشته و نوبت عمل ب وعده هاست (333401)
مهربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۶:۴۲
نکنه میخاد برا بار سوم کاندیدا بشه در سال ۹۶
البته فکر کنم اگه بیاد شانس موفقیتش خیلی کمه
دو واژه بدشگون فتنه و تحریم در دوران دولت ایشان معروف شدند (333402)
خندان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۲:۴۱
مگه قبلا شانس اش بیشتر بود؟؟؟؟!!!!!! (333443)
]زین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۹:۴۱
نه تنها این واژه ها معروف شدن واژههایی مثل نخبه، صداقت، پاکی، پاسخگو بودن معنای واقعی خود را از دست دادن (333484)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۷:۱۶
خدایا ما را از خواب بیدار کن!!! (333403)
محموت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۷:۲۷
این آدم چهره واسمش آشناست.ولی هرچی فکر میکنم کجادیدمش یادم نمیاد. (333404)
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۹:۳۷
ایشان همان فرد همیشگی ست .ایشان همان صاحب نظریه مدیریت جهانی ست
ودارای هاله نور...!!!!! حالا شناختی عزیزم.!!! (333483)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۷:۳۸
چه انقلابی شده شروع کرده برا تایید صلاحیتش .میخواد خونه نشینیشو جبران کنه خخ (333405)
علی
United States
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۷:۴۹
جالبه به جای توضیح راجع به عملکردش از انقلاب حرف میزنه ، فرار به جلو با حرف زدن از موضوعات قدیس شده که کسی نتونه چیزی بگه ايول (333407)
فرد (بهار کامنتو بذار)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۷:۵۳
بله! ایشان تازه بعد از سه سال استراحت تازه فهمیدند چه..... به مملکت زده اند. .... (333408)
خندان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۲:۴۷
سخنان مهندس نشون میده بعد 3 سال هنوز در عالم هپروتن اینجوری پیش برن 1000 سال دیگه هم ، امیدی واس فهمیدنش نی!!! (333444)
رضوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۸:۰۴
متاسفانه احمدی نژاد تمامی تخیلات وتوهمات خود را اندیشه وتفکربرترمی پندارد و غالبا آن رابه دین ومذهب هم گره می زندواین روندبسیار خطرناک است .آدمی که درطی 8سال آسیب های بعضا جبران ناپذیر به این ملک وملت زده به جای پاسخگویی در محکمه ای صاف صاف راه میرودو افاضه کلام می فرماید (333409)
عیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۸:۱۱
هنوز در توهم ایدئولوژیک خود ساخته سیر می کند. البته وقتی در چارچوب این ایدئولوژی و با قالب های فکری ساخته شده توسط افرادی مثل ......سیر می کند ، اگر انقدر میلیارد دلار بر باد رفت نعمت بزرگی بر مردم ایران عطا شد: بیداری. (333410)
حقوقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۸:۲۶
با پولهایی که انباشتند معلوم است که ممکن مثل سریال شهرزاد از بزرگ آفا دیوان سالار ها و کلاه مخملیها استفاده کنند. برای بعضیها کاری ازاد است . در مملکتی رییس دوره اختلاسها آزاد و رییس دوره یی که حتی یک شکایت اختلاس بر علیه کابینه و اطرافیانش نشد .ممندع التصویر و ممنوع ال .......باشد ایشان باید جنین ادعا هایی بکند . ولی دادا فرمایشت یادتته ...... لولو برده دستت برای همه رو شده به شعور ملت توهین نکن ...... (333411)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۸:۳۲
با همین حرفا مردم عوام رو فریب دادی برو بابا،
شما جواب فساد های مالی و اخلاقی وزیراتو هنوز ندادی این نشون می ده شما نمی تونی یه وزیر سالم انتخاب کنی حالا اومدی به ما راه نشون بدی بابک زنجانی ها وخاوری ها و... نتیجه تحریمهایی است که شما به خرد مردم دادی و مردم رو تو فلاکت انداختی ویه سری ....دور برت خوردند ازاین صحبتها واسه مردم نون نمیشه
می فهمی یا هنوز هم تو جو قرار داری ،.....مردم قضاوت می کنند. (333412)
محمد جسبن
United States
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۸:۳۹
......
متاسفم از این مردمی که بیش از هفتصد هزار میلیاردشون در دولت نهم ناپدید میشه(منبع: دکتر عراقچی) ولی بازم ........متاسفم از مردمی که از دولتی که هزاران بابک زنجانی رو ساخت ،هنوز طرفداری میکنند
بگذریم،....شاید لیاقتمان همین است. (333413)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۲:۱۷
دوست عزیز اینا همش شو هست !متاسفانه یک نهادی در ورامین این اجتماعات را درمحیط های بسته برگزار میکنه ! ....هم دراین مراسم البته در روزهای ابتدایی اسفند دعوت شد کلی عکس وفیلم از جمعیت ساختگی نشون دادند !
این جمعیت یکسوم جمعیت استقبال کننده گان از کاظم جلالی در شاهرود نیست (333440)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۸:۴۷
کار شما رو هم 96 تموم میکنند مردم آقای دکتر (333414)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۲:۲۱
شوخی میکنی !البته ایشون فکر کاندیداشدن هم نباید بکند چون بنابر قانون شرط اول کاندیداتوری نداشتن سو سابقه است .ایشان پرونده های بسیاری را درمحاکم قضایی دارد . میخواهد مدل هاشمی و سید را درسال 96 اجراکند غافل از اینکه..... (333441)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۶:۱۰
اشتباهی منفی دادم. (333472)
ج ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۸:۵۵
تو را به خدا خبری از یارو پخش نکنید. (333415)
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۹:۰۱
شما به من بگید چرا فکر می کنید من نمی تونم دنیا رو مدیریت کنم؟ چرا فکر می کنید امریکا در حال متلاشی شدن نیست؟ (333416)
خندان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۲:۳۳
آقا تو عالم والای تخیلات مدیریت کل جهان مال تو ،مدیریت کن و حالشو ببر.ولی تو رو حضرت عباس مدیریت عالم خاکی رو ول کن.ما که تو اون 8سال سیاه فلج شدیم. بذار بندگان دیگر خدا آب خوش از گلوشون پایین بره! (333442)
مجتبي
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۹:۰۴
محمود کاري كه تو با ايران كردي نه امريكا نه انگليس نه ..... هيچ كس ديگه نتونست اين بلا را سر كشور بياره (333417)
ابوذر از قوچان
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۹:۱۶
يكي نيست به اين بگه تو برو جواب فساد و حيف و ميل بودجه در 8 سال رياست جمهوري خودت (كه باعث ايجاد هزاران مشكل و فلاكت براي مردم شد) را بده و ديگر به مسائل كشور كاري نداشته باش و نظر نده!! (333418)
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۹:۱۹
از اختلاس ها و دوستان اختراستگرتان چه خبر، جناب انقلابی مدافع حقوق فقرا؟! (333420)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۰:۱۴
.....بازهم جمع کوچکی از مردم درمکان کوچکی را با وعده های هر نامه100 هزارتومان جمع کرده اندغافل از اینکه بابا اول باید 21 پرونده ی قضایی را حسابرسی کنی ! هر متهم ومفسدی در دادگاه حاضر میشه بخشی از اتهامش دررابطه با دولت توست !بعد دادگاه جهانگیری که نتونستی از خودت دفاع کنی 10 اتهام سنگین به تو وارد شده از جمله گم کردن درمجموع 300 میلیارد دلار ! (333424)
هاشم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۰:۲۴
دوباره میخواهد بیاد خدا به خیر کنه (333426)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۲
خودش خیره. پس به خیر میشه. احمدی بیا که فصل خزان آمده است/بلبل به کناری و فغان آمده است./ رفتند کبونران عاشق به بری/ در می کده ساقی به کنار آمده است. (333456)
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۵:۱۳
برفرض هم بیاد یعنی تایید صلاحیت میشه؟ یعنی شورای نگهبان کسی رو که چند روز برخلاف دستور رهبری خانه نشین شد و انتخابات 88 با توهین و تهمت باعث اون اتفاقات تلخ شد را تایید میکنه؟ اگر یه اصلاح طلب چند روز نه فقط یک ساعت برخلاف نظر رهبری خانه نشین میشد چکارش می کردند؟
شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری :
1- از رجال مذهبی ، سیاسی
2- ایرانی الاصل
3- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
4- مدیر و مدبر
5- دارای حسن سابقه و امانت و تقوا
6- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور
------------
مگر (333469)
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۰:۲۵
باز هم صحبت هایی از جنس هاله که برای برای مردم ملموس نیست!
آقا با منابع و ثروت مردم چه کردید؟ چه شده که صنعت نابود، کشاورزی معدوم و این همه جوان بیکار؟ جستجوی پتانسیل بی پایان انقلاب با این ادبیات مساله مردم نیست (333427)
محدثه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۰:۳۵
این مراسم به کمک ....برگزار شده ! اتوبوس اتوبوس آدم آوردند مانند مراسمی دیگر که درهمین ورامین برگزار کردند گویا فکر میکنند با این جمعیت سازی ها میتوانند نمایش قدرت نشان دهند !
نکته ی جالب این است که نفر 7 لیست اصلاح طلبها چندروز پیش درشاهرود سخنرانی داشت 3برابر این جمعیت اومده بودند . (333428)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۱:۲۲
خواهش میکنم طرفداری ازیک نفرروباتعدادکسانیکه به سخرانی اوگوش میدهندارزیابی نکنیدحتی باآمارهاهم قابل سنجش نیست درهمین انتخابات هیچ آماری بانتیجه همخوانی نزدیک هم نداشت (333492)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۰:۳۵
خیلی جالب است که آقای دکتر افراطیون رو در جایگاه نعوذ بالله خدا نشانده و رقیب رو در موقعیت شیطان،نمیگم این جابجایی حاصل شعبده آقای معجزه است!میگم آقای دکتر ی لیوان آب سرد بخور خیلی داغ نکنی! (333429)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۰:۳۹
البته آقا محمود همان کسی است که در مدت ریاست جمهوریش به تمام وعده هایش عمل کرد و در میان مردم به چهره ای خدایی تبدیل شد و الان معاون اولش در زندان به خاطر اختلاس به سر نمی برد.
همچنان او کسی است که تورم و بیکاری را به بالاترین سطح خود در تاریخ انقلاب رساند و در دوران ریاست جمهوریش بزرگترین اختلاس ها توسط معاونین و همراهانش صورت نگرفت..... (333430)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۰:۵۸
زهی خیال بطل , در زمان دولت جنابعالی بود که بساط فقر و فساد و دزدی و دروغ وبی اخلاقی و .....گسترش یافت !!!!! این بود منظور از نقلابی که شما و کسانتان از آن دم میزنید ؟؟؟؟؟؟
تحریمها هم که در زمان دولت شما و به جهت رفتار تهدید آمیز و عملکردتان وبا اجماع جهانی علیه کشورمان وضع گردید و ......
بس کنید دیگر ول کنید این مردم را , اگر مردم نخواهند شما دوستشان نداشته باشید چیکار باید بکنند ؟؟؟؟؟؟ (333432)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۱:۱۳
زنده.باد احمدی نژاد تنها مرد ایرانی (333433)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۲:۱۴
ما که ازمرد بودنمون مطمئن هستیم اگر تو مشکل داری دیگران را متهم نکن !در ضمن جوگیر نشید برای خبرگان این مراسم را گذاشتند آخر سر 16 شد ند .... (333439)
کیا
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۹:۲۸
ریاست جمهوری با خبرگان فرق داره زمین تا آسمون ! (333481)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۰:۴۴
هوشنگ اول کامنت رابخون ! مال نفر 16 خبرگان هم همچین برنامه ای چیدند تو ورامین !عکساش هم هست (333486)
پاسخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۷:۱۷
تنها مرد کابینه هشت ساله آقای احمدی نژاد فقط سرکار خانم دستجردی بود که آنرا هم تحملش نکردند و کنار گذاشتند. (333475)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۱:۴۵
باز هم همان سخنان ،همان ایده و اندیشه ، تعجب است چرا به انتخاب و خواست ملت بها نمی دهند چرا سخن از خواسته ملت نمیگویند!!! (333434)
خندان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۰:۵۶
چون فاصله خیلی خیلی زیــــــــــــــــــــــــــــاده، از زمین تا آسمان !!! (333488)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۱:۴۹
در تابستان که شهدای غواص راتشییع میکردند ملاحظه کردید ایشان یک دفعه بالای صحنه میاندار شد؟؟
حواسمان باشد و دکتر روحانی انی را تنها نگذاریم.

8 سال رییس جمهور بودید وشاهکار وشعار چرا دوباره؟؟/؟/مردم حافظه ندارند ؟؟/
کارنامه قابل دفاعی اقای احمدی نژاد ندارد متاسفانه. (333435)
حمیدنظریان
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۱:۵۰
احمدی نژادفکرکرده مردم عقل ومنطق ندارندوفقط این اقاداره همین که مارابه خاک سباه نشاندکافی نبودکه بازهم ...ابراز نظرمیکنداین شخص بایددادگاهی بشودکه هشت سال کشورراصدسال به عقب بردوابروی ایران رادرجهان لکه دارکردباصحبتهای نسنجیده اش (333436)
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۱
تو برو بابک زنجانیت رو بزرگ کن. (333455)
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۳:۱۸
بابا ولش کنین ...!یعنی واقعا در این حد هست که واسش جوش میزنین...؟ (333457)
محمود احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۳:۲۶
از سایت خوب بهار میخواهیم که در راستای پخش اخبار با دید انصاف عکس ها و فیلم های استقبال خداوکیلی پرشور مردم ورامین از دکتر احمدی نژاد را منتشر کند. با سپاس


چه ساده هستی برادر سایت ضد احمدی نژاد میتواند این کار را بکند ؟ (333459)
م مرادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۴:۰۶
من جای ایشون باشم میشینم یه کوشه و دسته گل هایی که به آب دادم رو تماشا میکنم یکی به این بابا بگه دوست عزیز عطای سیاست را به لقایش ببخش. حالا بعد ازاین همه مشکلات مدافع حق ملت شدید؟!! (333460)
kian
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۴:۱۴
به مردم به دوستانتون توضیح بدین که این آقا با ملت چیکار کرد. نکنه دوباره برگرده. (333461)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۴:۲۳
بهارعزیز،اگه بالای این خبر،سخنان نورانی و اهورایی نوه امام رو نمی ذاشتید دق مرگ میشدم.شما هم تو کارتون استادید با تناقض نمایی (آوردن خیر مطلق در کنار شر مطلق) دل ما خوانندگان بی نوا را هم داغ می کنید هم مرهم روش میذارید.!!! (333462)
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۴:۵۳
وقتی روحانی وعده های غنی کردن ایران ومردم رافراموش کرده وهرروزمتاسفانه اعلام میکنداز روکود و.........و.و خارج شدهایم پس بهترهمان احمدی نژاد شجاع بیاید (333464)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۴:۵۳
این دولت برجام 10 رو هم اجرا کنه، باید غزل خداحافظی رو بخونه. (333465)
خندان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۱:۱۳
باور کن نه تنها این دولت 8 ساله خواهد بود بلکه خیز کشور به سمت کندن غده سرطانی افراطه! (333491)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۳:۳۶
پس وعده ما، انتخابات 96. (333509)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۵:۰۹
کاش صلاحیت معین و مهرعلیزاده سال ۸۴ تایید نمیشد تا پدیده احمدی نژاد بوجود اید (333467)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۵:۲۸
چه طنزی تلخ تر از این که این بابا با خساراتی که بیشتر از جنگ تحمیلی به ایران در دوره ریاست جمهوری وارد کرده است باید به راحتی سخن بگوید و سید مظلوم خدا ممنوع از تصویر و صدا شود عجب صبری خدا دارد (333470)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۰:۵۳
به قطار در حال حرکت سنگ می زنند نه قطاری که ایستاده است. (333487)
احمد
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۸:۱۶
تو برو بابک زنجانیت رو بزرگ کن
اتفاقا باید بیاد تا حروف الفبا تکمیل بشه
ب ز م ر ح ب م خ و.... (333476)
احمد
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۸:۲۵
از22 بهمن94 تا7 اسفند 94 پانزده روز بیشتر نمی گذرد جل الخالق در این 15 روز مردم تهران 180 درجه عوض شدند؟ (333477)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۰:۱۱
معجزه هزاره سوم در ورامین: چاوز تو بخواب ما که هستیم...
بیچاره مردم ورامین وقتشونو با درشت گویی و حرفای صد من یه غاز پوپولیستی حروم کردن (333485)
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۳:۲۷
بیچاره تویی که تحمل سخنان حق رانداری (333506)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۱:۰۷
در همین جلسه گفته عباسیان 10 پیامبر را کشتند! آقای کارشناس ارشد تمام امور دوباره سوتی داد. (333490)
حمید
Germany
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۲:۲۰
محمود آقا درسته که مردم ایران حافظه سیاسی خوبی ندارند اما شاهکارهای جناب عالی را هیچکس فراموش نمی کنه بیخود دست وپا نزن. (333496)
سيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۲:۵۹
تزوير اين مرد باعث پيروزي مجددش ميشه
اقاي روحاني بهتره از بودجه سهم قابل توجهيي به روستاها بده تا راي اين اقا تو اونحاها بشكنه (333498)
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۳:۰۹
بهار این همان دکترمان است که کابوس 3سال شماهاست وبد بهتان انداخته (333502)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۳:۳۳
حیف است دیگرممالک دنیا از وجود چنین فردی بهره باشند.کشوریک ونیم میلیارد نفری چین سالهاست حسرت می خورند که چرا چنین رئیس جمهوری نداشته اند تاکشورشان را ابادودرجهان سربلند کند. (333508)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۳:۵۵
خیلی از نظرات را خواندم
متاسفم که بگم ما اولین مشکلمون خودمونیم
بی منطق
صفر یا صدی
متعصب
بی تحلیل و جوزده
و ...
بابا یکی نیست بگه ما تا کی باید اینقدر سطح پایین ببینیم و بگیم و بشنویم
چندسال دیگه دوباره احمدی نژآد رو هم مثل هاشمی حلوا حلوا می کنیم
مثل همون هاشمی که یه روز هرچی می تونستیم نثار می کردیم حال شدند آیت اله و ...
بابا منطق هم چیز خوبیه (333512)
Behnam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۲۳:۵۸
بابا تو برو بوتاکست رو تزريق کن ... (333514)