به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۱۰۳۷۱۸
آن شو؛ نرم افزاری جامع و تخصصی

اپلیکیشن سبک زندگی طراحی شد

گروه فناوری:برنامه‌نویسان دانشگاه صنعتی شریف در آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه این دانشگاه اپلیکیشن سبک زندگی با نام تجاری «آن شو» را طراحی کردند.
اپلیکیشن سبک زندگی طراحی شد
«آن‌ شو» نرم‌افزاری جامع و تخصصی در بستر تلفن همراه برای ارائه محتواهای چند رسانه‌ای در زمینه سبک زندگی است. مطالب ارائه‌ شده در «آن شو» تخصصی، بروز و با توجه به جنبه‌های مختلف زندگی روزمره ایرانی است و هر فرد با هر جنسیت و رده سنی می‌تواند از بین دسته مطالب مختلف ارائه شده در این نرم‌افزار مطالب مورد علاقه خود را انتخاب و استفاده کند.
مطالب موجود در هر دسته از «آن شو»، توسط متخصصان و اساتید برتر آن حوزه با توجه به فرهنگ بومی و فضای داخلی تولید شده و این امکان را فراهم می‌آورد تا با افراد حرفه‌ای در فضای مجازی به صورت مستقیم ارتباط داشت.
 
هدف «آن شو» بر این است که با بهترین اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف و کاربردی سبک زندگی، این امکان را به کاربران بدهد تا سبک زندگی منحصر به فرد و به روز خود را بسازند.  بر اساس استراتژی این سرویس و هدف از توسعه اپلیکیشن «آن شو»، این سرویس در تمام حوزه‌های زندگی فردی و اجتماعی نظیر طراحی لباس، دکوراسیون، آشپزی، نقد کتاب و فیلم، آداب تشریفات، هنرهای دستی، خیاطی و ... محتوای غنی و اصیل به صورت دسته‌بندی و طبقه‌بندی شده ارائه خواهد داد و در فاز اول دسته‌بندی‌های طراحی لباس، آشپزی، دکوراسیون بهاری و پکیج نوروزی ارائه شده است.
 
ارائه محتوایی جذاب، حرفه‌ای، کاربردی و اصیل توسط اساتید و متخصصان در حوزه‌های مختلف با توجه به سبک زندگی ایرانی یکی از خدماتی است که نرم‌افزار «آن شو» به کاربران ارائه می‌کند.  همچنین ارائه سبک زندگی فردی و اجتماعی با بررسی و در نظر داشتن ابعاد مختلف، ارائه محتوا همراه با عکس و فیلم برای آموزش و راهنمایی بهتر کاربران، ارائه بروزترین و در عین حال کاربردی‌ترین مطالب، دسته‌بندی دقیق مطالب جهت سهولت و راحتی دسترسی، امکان اشتراک‌گذاری مطالب جذاب با دوستان و آشنایان خود از طریق راه‌های ارتباطی مختلف، امکان ذخیره مطالب مورد علاقه در بخش علاقه‌مندی‌ها و امکان ثبت نظر و پیشنهاد مطالب درخواستی خود در برنامه از دیگر خدماتی است که توسط این نرم‌افزار ارائه می‌شود.  علاقه‌مندان جهت دریافت این نرم‌افزار می‌توانند از طریق لینک Onshow.ir/android اقدام کنند.
مرجع : ایسنا