به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۱۰۳۷۲۴

200 گیگابایت در یک بند انگشت!

گروه فناوری:کمپانی "پاتریوت" (Patriot) یک تولید کننده پیشرو در صنعت حافظه های موقت،رم،فلش درایو،کارت حافظه،کارت حافظه،SSD،اوازم جانبی کامپیوتر و لوازم جانبی موبایل است.
200 گیگابایت در یک بند انگشت!
این برند به خوبی در ایران شناخته شده و مورد اعتماد کاربران است.اما اینبار شاهد یک شگفتی از این برند هستیم. پاتریوت به طور رسمی کارت حافظه های جدید و منحصر به فرد خود را معرفی کرد. این محصولات که در طبقه بندی microSDXC قرار می گیرند،دارای 200 گیگابایت فضای ذخیره سازی هستند.پاتریوت در باره این محصولات گفت:به دلیل ارائه فرمت هایی با بیت ریت بالا و همچنین نیاز به فضای بیشتر در گوشی های هوشمند و تبلت،پاتریوت سری جدید حافظه های SD خود را به منظور پوشش این قسمت روانه بازار کرد.علاوه بر آن دوربین های فیلم برداری و عکس برداری حرفه ای نیز قادر به ضبط بدون محدودیت خواهند بود.
 
پاتریوت این محصولات را در استاندارد UHS-1 تولید کرده است و این بدان معنی است که حداکثر سرعت خواندن 90 مگابایت بر ثانیه برای خواندن و 40 مگابایت بر ثانیه برای نوشتن در دسترس سخت افزار است.پاتریوت یک گارانتی 5 ساله را برای حمایت از کاربران آنها در نظر گرفته است و این خانواده تحت عنوان 200GB LX از اواخر ماه مارس در بازار خواهند بود.در حال حاضر قیمت دقیق آنها اعلام نشده است.
مرجع : سخت افزار