به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۱۰۴۰۴۴

سفر دلپذیر با تورهای ارزان به روسیه و ترکیه

گروه گردشگری: اگر قصد سفر به کشور زیبای روسیه را دارید، سفربانک در کنار شما و همراه شماست.
سفر دلپذیر با تورهای ارزان به روسیه و ترکیه
بهترین تور ارزان روسیه را از لیست تورهای ارزان روسیه که در زیر آمده انتخاب و سفری دلپذیر را تجربه کنید.توریست هایی که قصد دارند سفری به روسیه داشته باشند با مراجعه به بخش تور روسیه – مسکو می توانند به راحتی از فرصت های گردشگری منظم در روسیه و در شهر مسکو با خبر شده و با توجه به قیمت تورها و سرویس های ارائه دهنده سفری خوش به این شهر در کشور روس اقدام کنند.

روسيه با توجه به وسعت و تنوع جمعيتي ، از ديدنيهاي تاريخي و طبيعي و هنري زيادي برخوردار مي باشد، همچنين بدليل اينكه در قرنهاي اخير يكي از كشورهاي قدرتمند جهان بشمار مي آمده ، داراي قصرها ، ساختمانها و موزه هاي زيادي مي باشد و شهر مسكو به عنوان پايتخت آن از بخش زيادي از اين ديدنيها بهره جسته است.

ولي در سايت شركت نسيم شب پرواز سعي شده است بخشي از اين ديدنيها به زبان ساده و مختصر جهت آشنايي مسافرين ترجمه و قرار داده شده است. مراكز ديدني شهر مسكو عبارتند از: ميدان سرخ، آرامگاه لنين، موزه آرموري، محوطه كاخ كرملين، تئاتر بلشوي، سيرك مسكو، موزه پوشكين، پارك ودنخا، موزه كا.گ.ب، آسمان خراشهاي استالين، باغ گياهان دارويي، موزه جنگ ومتروي مسكو .

هر سال گردشگران روس زیادی به ترکیه سفر می کنن . تور ارزان ترکیه بیشترین توریست های ترکیه را پس از آلمانی ها، روس ها تشکیل می دهند. اما با درگیری نظامی-سیاسی روسیه و ترکیه،‌ به نظر می رسد ترک‌ها یکی از پر درآمدترین منابع‌شان، گردشگری را از دست بدهند. ترکیه یکی بزرگترین مقاصد توریستی جهان است.