به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۱۰ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۱۰۴۱۱۶

عمان میزبان نمایندگان ایران برابر عربستان

گروه ورزشی: مدیر رسانه ای فدراسیون فوتبال عربستان مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور عمان را به عنوان میزبان بازی های نمایندگان ایران با عربستان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.
عمان میزبان نمایندگان ایران برابر عربستان
به گزارش روزنامه دار الحیاة، هر چند فدراسیون فوتبال ایران هنوز نظر خود را به صورت رسمی درباره بازی کردن در کشور ثالث اعلام نکرده است اما فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا عمان را به عنوان میزبان نهایی بازی های نمایندگان ایران برابر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده است.

طلال آل الشیخ رئیس کمیته رسانه ای فدراسیون فوتبال عربستان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور عمان را به عنوان میزبان بازیهای نمایندگان ایران برابر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده است. AFC منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال عمان است و قرار شده است که عمانی ها جواب نهایی خود را روز چهارشنبه اعلام کنند.

فدراسیون فوتبال عربستان پیش از این دو کشور امارات و قطر را به عنوان میزبان بازی های خود برابر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد این درحالی است که فدراسیون فوتبال ایران هنوز واکنشی در این زمینه نداشته است.
مرجع : ایسنا