کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ اصفهانیان به اعتراض ملوان

ایسنا , 22 فروردين 1395 ساعت 16:40

گروه ورزشی: رییس کمیته‌ داوران می‌گوید داور دیدار پرسپولیس و ملوان عملکرد خوبی داشته است.


فریدون اصفهانیان درباره دیدار روز گذشته (شنبه) ملوان و پر‌سپولیس که تا حدودی هم جنجال برانگیز شد، اظها‌ر کرد: گزارش بازی روز گذشته به دستمان رسیده و قضاوت داور اشکال نداشته است. به نظرم داور قضاوت خوبی داشت.او درباره اظهارات مدیر‌عامل باشگاه ملوان مبنی بر این که قضاوت داور پر از ایراد بود نیز گفت: صحبت کردن در این‌باره آن هم در رسانه‌ها درست نیست. ما باید حر‌فه‌ای باشیم و از گفتن بعضی مطالب خودداری کنیم.

 

رییس کمیته‌ داوران درباره این که آیا کمال کامیابی نیا مستحق اخراج بود، افزود: من آن صحنه را ندیدم چرا که در هنگام بازی در جلسه هیات رییسه بودم و پس از آن راهی زنجان شدم و بازی را از رادیو شنیدم.اصفهانیان درباره ادعای ملوانی‌ها مبنی بر این که در 12 بازی گذشته از داوری‌ها ضرر دیده‌اند گفت: داوری‌ها فقط به نفع یا ضرر تیم خاصی نیست. ممکن است داوران اشتباه کنند. کلیه داوران ما سالم هستند و هیچ مشکلی نداریم. آنها صادقانه قضاوت می‌کنند و نباید آنها را متهم کنیم.

 

رییس کمیته‌ داوران درباره انتخاب داور داربی 82 نیز تاکید کرد: چند گزینه را در دست بررسی داریم و به موقع داور داربی را اعلام خواهیم کرد.


کد مطلب: 104812

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/104812/پاسخ-اصفهانیان-اعتراض-ملوان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir