به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۱۰۵۱۹۶

مشاور کلینتون در فهرست مرگ داعش

گروه بین‌الملل: گروه داعش به تازگی اعلام کرده که نام "هما عابدین" دستیار ارشد "هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه پیشین امریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 از حزب دموکرات را در فهرست مرگ خود قرار داده است.
مشاور کلینتون در فهرست مرگ داعش
به گزارش خرداد، رسانه های امریکایی گزارش داده اند که در شماره تازه نشریه داعش آن گروه تروریستی از مسلنانان برجسته در کشورهای غربی تحت عنوان "صلیبیون" یاد کرده و گفته که باید قوانین علیه کافران از جمله آنان اجرا شود و سزای آنان مرگ است. در این فهرست مرگ نام کیت الیسون اولین نماینده مسلمان کنگره نیز آمده است. این گروه تروریستی در بخش دیگری از گزارش های خود در شماره تازه نشریه اش اشکار ساخته که خالد و ابراهیم البکروری مسئول حملات تروریستی و بمبگذاری در پاریس و پایتخت بلژیک بوده اند.

در نشریه داعش از عابدین مشاور پاکستانی الاصل هیلاری کلینتون که از دهه 90 میلادی با اوهمکاری می کند تحت عنوان مرتد یاد شده است. عابدین با "آنتونی وینر" نماینده کنگره از نیویورک ازدواج کرده است. او از زمانی که در دانشگاه جورج واشنگتن مشغول تخصیل بود در کنار کلینتون قرار داشت. نکته جالب اینجاست که پیش‌تر جمهوریخواهان امریکا برای اعمال فشار بر کلینتون و دموکرات ها مدعی شده بودند که عابدین عامل نفوذی گروه اخوان المسلمین در نهادهای اجرایی امریکا است.