به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۱۰۵۴۶۹
باورنکردنی اما واقعی

مهرداد اولادی درگذشت

گروه ورزشی: مهرداد اولادی مهاجم کنونی ملوان و سابق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.
مهرداد اولادی درگذشت
مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال و تیم ملی که در ملوان بندرانزلی عضویت دارد، امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت. اولادی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و استقلال، پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی های اخیر برای این تیم به میدان رفت. یک مسئول بیمارستان شهدای تجریش، این خبر را تایید کرد. به گفته وی، این مهاجم اهل قائمشهر کمتر از نیم ساعت پیش در گذشته است.

2
به گفته مسئولان بیمارستان علت فوت ایست قلبی بوده است
طی تماس با بیمارستان شهدای تجریش، مشخص شد مهرداد اولادی در ساعت 14:56 به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشکان برای CPR (احیای قلبی ـ ریه) تلاش پزشکان به نتیجه نرسیده است. به گفته مسئولان بیمارستان علت فوت ایست قلبی بوده است؛ همان چیزی که هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس را هم از فوتبال ایران گرفت. در حال حاضر مسئولان بیمارستان از مردم درخواست دارند که به جهت رعایت حال بیماران از حضور در این مکان خودداری کنند.
آخرین حرف‌های اولادی پیش از فوت

یک شاهد عینی، از کادر بیمارستان شهدای تجریش گفت که اولادی در ساعت 13:30 امروز با پای خود همراه با یکی از دوستانش به بیمارستان مراجعه کرده است.  اولادی که در تیم ملوان بازی می‌کرد، همراه با سایر اعضای این تیم در سفر اهواز بازیکنان را همراهی کرده بود و در دقیقه 60 بازی زمانی که قرار بود به بازی بیاید به سرمربی تیم محمد احمدزاده اعلام می‌کند قادر به این کار نیست. جالب اینکه اولادی که به دلیل تنگی نفس و درد قفسه سینه به بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کرده، به کادر بیمارستان گفته است: از دیشب در پرواز درد قلبم بیشتر شده اما به هر طریقی دیشب را به صبح رساندم. از یک ساعت پیش درد در سینه‌ام به اندازه غیرقابل تحملی زیاد شد به طوری که قادر به رانندگی نبوده و با تماس با اورژانس خودم را به نزدیکترین بیمارستان یعنی اینجا رساندم.

مهرداد اولادی که بدون برانکارد و با کمک پرسنل بیمارستان از درب اورژانس وارد محوطه شده بود، دیروز از ملوانی‌ها اجازه گرفته بود تا در تهران بماند و مشکل سلامتی خود را رفع کند. او هنگام ورود به اورژانس ناگهان دچار دردی بیشتر می‌شود و از حال می‌رود. به نحوی که توسط پرسنل به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل می‌شود و پیشروی مشکل به حدی زیادی بوده که متاسفانه پرسنل قادر به احیای قلب وی نشده و او مقارن ساعت 14:56 دقیقه فوت شده است. البته هنوز هیچ گزارش رسمی درباره علت فوت مهرداد اولادی منتشر نشده است.

اولادی متولد 1364 بود و پس از جدایی حمید استیلی از ملوان انزلی به این تیم پیوست. مهرداد اولادی، در چهارم خرداد 1364 در قائم‌شهر به دنیا آمد. او فوتبال را از سنین پایین آغاز کرد و اولین حضور رسمی‌ در فوتبال را با تیم جوانان پرسپولیس قائم‌شهر تجربه کرد. او در سال 1381 به پرسپولیس تهران پیوست و سه سال در این تیم ماند. او در این مدت 43 بازی برای سرخ‌پوشان انجام داد و 9 گل نیز به ثمر رساند.

در سال 2006، اولادی با قراردادی قرضی به الشباب امارات پیوست و سال بعدش قرارداد رسمی با این تیم بست. اولادی در سال 2007، این بار به صورت قرضی به پرسپولیس آمد و در پایان فصل باز هم به الشباب رفت. او در سال 1388 برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان بندرانزلی پیوست و دو سال در این تیم بازی کرد؛ 32 بازی و 16 گل، حاصل کار اولادی در ملوان بود.

اولادی در سه سال بعد از آن به ترتیب در تیم‌های پرسپولیس، ملوان و نفت تهران بازی کرد و در اقدامی جالب توجه در تاریخ بیستم آبان ماه سال 92 با امضای قراردادی یک سال و نیمه به تیم استقلال پیوست؛ او در این تیم هفت بازی انجام داد ولی نتوانست گلی به ثمر برساند.

آخرین حضور مهرداد اولادی در فوتبال، به حضورش در ملوان مربوط است؛ حضوری که بسیار کمرنگ بود و اخیرا در اردوی تیم نیز کمتر حضور می‌یافت.

 سوابق ملی:

اولادی در رده ملی هم حضور داشته و برای تیم‌های ملی جوانان، امید، تیم "ب" ایران و تیم ملی بزرگسالان بازی کرد. کارنامه‌ ملی اولادی یک گل ملی نیز دیده می‌شود. او 13 بازی برای تیم ملی ایران انجام داد و به همراه این تیم در بازی‌های آسیایی 2006 حضور داشت.


منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۵:۵۸
وااااای
باورکردنی نیست , چرا اینجوری شده . خدایا بازیکنامون تو سن سی سالگی چرا این اتفاق براشون میوفته (334903)
ياسين قاسمي
Romania
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۲۰:۰۰
روحش شاد ... واقعا باورنكردنيه ... (334946)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۲۳:۱۹
روانش شاد باد.علائمی که گفته نشان گرفتگی کرونری است.چند ساعت فرصت داشته طفلک اما خودش اهمیت نداده. نباید راه می رفته اصلا.با افتخار می گویند بدون برانکارد به بیمارستان آمده.همراهانش چه می کرده اند پس؟کافی بود دیشب و صبح دو قرص نیتروگلیسیرن استفاده کند.البته کسی باور نمی کند که ورزشکار گرفتگی عروق داشته باشد.اما چون اینها در سطح بالا کار می کنند وتعریق سنگین دارند و نمک هم مصرف می کنند زمینه استرس هم هست اینگونه می شود.این نوع ایستها فرق می کند با آن که در وسط زمین اتفاق می افتد.آن معمولا به دوپینگ ... (334963)
بازگشت همه بسوی اوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۶:۰۳
شوکه شدم (334904)
ساجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۶:۰۳
یا ابوالفضل....خدایا چی شده که همه جوونا دارن ایست قلبی میکنن اونم تو این سن...حالا اگه من بگم همه میگین باز ربطش دادن به دولت سابق...اما خدا وکیلی درون 8 سال چنان استرس سرخوردگی بدبختی افسردگی به 80 میلون وارد شد که این مسائل همش مربوط میشه به همون دوران...خدا رحمتش کنه و به خانوادش صبر بده... (334905)
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۷:۳۵
بخدا عین واقعیته (334914)
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۷:۳۹
خدا رحمتش کنه.ما نسل سوخته ایم.بله سوختیم در 8سال (334916)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۲۳:۵۳
احتمال داره این مرحوم و هادی نوروزی چون یه زمان هم تیمی بودن، دارای تقویتی خطرناکی بهشون داده باشن که اینطور شدن، پزشک قانونی و خانواده هاشون و بقیه هم تیمی های اون موقع باید پیگیر بشن (334973)
م
Romania
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۶:۱۱
باور کردنی نیست (334906)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۶:۲۵
چرا اینقدر جوونا میمیرن؟؟؟ (334908)
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۶:۲۵
خدابیامرزه ...روحش شاد (334909)
مینا
Malaysia
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۶:۲۹
اقا یعنی چه...یه بررسی بکنن اخه چرا ورزشکارامون اینجوری میشن....الکی که کسی ایست قلبی نمیکنه (334910)
ذبیح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۹:۴۴
از جناب آقای دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت خواهش میکنم دستور بفرمایند در این مورد رسیدگی و بررسی کامل بفرمایند چرا اشان با پای خود به بیمارستان رفته و این همه صحبت کردند توضیح کامل دادند چرا کادر بیمارستان زود تر اقدام نکردند تا انقدر حالشان بد بشود که دیگر نتوان کاری کرد؟ (334944)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۶:۴۳
وای وای (334911)
اﺣﻤﺪ اﺯ اﺳﺘﺮاﻟﻴﺎ
Australia
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۷:۵۶
ﻋﺰﺭاﻳﻴﻞ اﻓﺘﺎﺩﻩ ﺑﻪ ﺟﻮﻥ ﺟﻮاﻧﻬﺎﻱ ﻭﺭﺯﺷﻜﺎﺭ, ﻫﻨﺮﭘﻴﺸﻪ ﻳﺎ ﺧﻮاﻧﻨﺪﻩ و ﻏﻴﺮﻩ, ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮا ﺗﻮ ﻳﻪ ﻗﺸﺮﻱ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﻓﺴﻴﻞ ﻫﺎ اﻭﻧﺠﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺭﺧﻨﻪ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ,
ﻭاﻗﻌﺎ ﺧﺒﺮ ﻓﻮﺕ ﻣﻬﺮﺩاﺩ ﺑﺎﻭﺭﺵ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺳﺨﺘﻪ, ﺭﻭﺣﺖ ﺷﺎﺩ (334921)
فرخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۷:۵۹
باورم نمیشه .روحش شاد (334922)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۸:۰۷
حرفم نمیاد (334924)
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۸:۴۳
وای خیلی ناراحت شدم (334932)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۱۹:۱۲
هنوز نتونستم مرگ هادی نوروزی را هضم کنم اونوقت میشنوم مهرداد اولادی هم فوت کرده! ایکاش خواب بود.یادش بخیر ده سال پیش در دربی گل چیپ به استقلال زد.روحش شاد. (334938)