به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۱۰۵۸۸۴

یک‌بازیگر: بخاطر چهره‌ام فحش‌ می‌خورم!

گروه فرهنگی: یک بازیگر می‌گوید نصف فحش‌هایی که در کامنت‌های اینستاگرام نثارش می‌کنند به خاطر چهره اوست و این‌که چرا عمل زیبایی انجام نمی‌دهد!
یک‌بازیگر: بخاطر چهره‌ام فحش‌ می‌خورم!
سوسن پرور  بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: نصف فحش‌هایی که در کامنت‌های اینستاگرام می‌خورم به خاطر چهره‌ام است؛ به خاطر اینکه چرا عمل زیبایی نمی‌کنم. برخی حتی می‌گفتند که من برای جراحی می‌خواهم به تایلند بروم اما این موضوع واقعاً خنده‌دار است. وی با اشاره به جراحی‌های زیبایی که برخی بازیگران انجام می‌دهند، اظهار کرد: زیبایی می‌تواند بخشی از بازیگری باشد. از نگاه من در کار بازی 40 درصد زیبایی و بقیه توانایی افراد است که اهمیت دارد. زمانی جراحی زیبایی تنها به عمل بینی منحصر می‌شد اما حالا آن قدر جراحی‌های متعددی وجود دارد که یک فرد نمی‌تواند ری اکشنی بر روی چهره خود داشته باشد.

جالب است این را هم به شما بگویم نصف فحش‌های کامنت‌های اینستاگرامم می‌خورم به خاطر چهره‌ام است، به خاطر اینکه چرا عمل زیبایی نمی‌کنم. برخی حتی می‌گفتند که من برای جراحی می‌خواهم به تایلند بروم، اما این موضوع واقعا خنده‌دار است. این بازیگر ادامه داد: خدا را شاکرم که چهار ستون بدنم سالم است. زیرا من صفت زشتی و زیبایی را مربوط به چهره نمی‌دانم. از کسانی که در اینستاگرام به من فحش می‌دهند عذرخواهی می‌کنم و باید بگویم که من این چهره را دوست دارم و هیچ‌گاه حاضر به تغییر آن نیستم.
مرجع : میزان