به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۱۰۵۹۰۷
علی مطهري: او رایي ندارد

احمدي‌نژاد اول بايد محاكمه شود، بعد نامزد

گروه سیاسی: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي‌نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي‌نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.
احمدي‌نژاد اول بايد محاكمه شود، بعد نامزد
به گزارش ایرنا، علی مطهری عصر روز دوشنبه در حاشیه نشست سالانه انجمن اسلامی آرمان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت كه در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری برگزار شد افزود: ایشان ابتدا باید در خصوص اقدامات دوران هشت ساله ریاست جمهوری خود در دادگاه حضور یافته و پس از آن خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده كند.

وی تصریح كرد: با توجه به عملكرد احمدی نژاد در طول ریاست جمهوری اش دیگر رایی نزد مردم نخواهد داشت. نشست سالانه انجمن اسلامی آرمان دانشجویان علم و صنعت عصر امروز و در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری با حضور جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد. پیش از آغاز سخنان علی مطهری دو تن از اعضای انجمن درباره نحوه شكل گیری انجمن و مطالبات دانشجویی از جمله فضای خفقان بجا مانده از دولت قبل در دانشگاه و محبوس بودن تعدادی از فعالان دانشجویی در زندان اوین مطالبی بیان داشتند.

عضو هیات رئیسه انجمن در خصوص مطالبات دانشجویی گفت: ما را چه شده است كه با گذشت 37 سال انقلاب هنوز به دنبال استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستیم. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان كسی به اندازه استاد مطهری در خصوص آزادی و آزادی بیان سخنرانی نكرده است.

مطهری درباره طرح نیروی انتظامی با عنوان 'گشت نامحسوس' نیز گفت: من از جزئیات آن مطلع نیستم و قرار است در جلسه ای با مسئولان نیروی انتظامی نظرات آنان را بشنوم. اصرار حضار و فریاد آنان درباره دانستن نظر شخصی علی مطهری دراین خصوص نیز بی نتیجه ماند. مطهری گفت: هنوز اطلاعی از ماهیت این طرح ندارم و در روزنامه های مطالبی به چاپ می رسد كه مسئولان نیروی انتظامی در واكنش به آن می گویند اینگونه نیست.
مرجع : ایرنا

صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۰۹:۴۴
تنها رقیب آقای روحانی، عملکرد آقای روحانی است... جریانی مثل احمدی نژاد تنها زمانی دوباره می تونند قدرت بگیرند که ببینند روحانی هم عملکرد مناسبی نداره... امیدوارم دولت آقای روحانی در سیاست هاش خصوصا سیاست های اقتصادیش که تکرار دستورات بانک جهانی پول هست و ثمره اش افزایش فاصله طبقاتی است رو کنار بگذاره و به یک اقتصاد داخلی با رشد آرام اما با ثبات برسیم... (335260)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۰:۱۷
رای ندارد ولی پشتش به جاهایی گرم است. (335263)
يك رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۰:۵۸
احتمالا به ايران رادياتور گرمه /مومن اين چه حرفيه ميزني پشتش به هر كيم غير از خدا گرم باشه شكستنيه عزت دست خداست قبلا هم پشتش به جهل گرم بود كه آنهم يخ كرد (335271)
سید احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۱:۰۴
اگر رأی نداره که اصلا نیازی به این حرفا نیست
مخالف خوانی نتیجه ترسه
تموم شده دوره خلیفه گری به سال 72 دیگه بر نمی گردیم

بهار تو که از بقیه سایت های اصلاح طلب (مثل انتخاب که تا 76 یه چیز بود و بعدش یه چیز شد) آزادی بیان تری منتشر کن نظرات و دیگه (335274)
صادق
Portugal
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۴:۱۹
درود بر مرد جسور ایران کسی که فقط به فکر کردم هست خدا یا سایه استاد مطهری رو از ما نگیر
آمین (335290)
صادق
Portugal
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۴:۲۰
اقای مطهری درست میگن اول اقای احمدی نژاد محاکمه بشن به عنوان رئیس دولت پاکدستان با این همه دزدی و اختلاسی که روی داده پاسخکو باشن (335291)
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۵:۰۲
هزارآفرین به مطهری (335295)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۶:۲۹
کاملا موافقم با دکتر مطهری شجاع و فراجناحی (335300)
کرامت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۶:۴۴
یاد این جمله افتادم که میگه تاریخ دوبار تکرار میشود بار اول به صورت تراژدی و بار دوم به صورت کمدی .. فکر کنم لحظات مضحک و خنده داری پیش رو داریم.. (335302)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۷:۱۶
زنده و پاینده باد علی آقا مطهری ،در خصوص محاکمه آقای احمدی نژاد ضمن تایید فرمایش شما ، اما شتر در خواب بیند پنبه دانه!!چون محاکمه ایشان تبعات بسیاری برای عده ای در پی دارد (335303)
روز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۸:۰۵
احمدی نژاد اگه بیاد سطح نا رضایتی بالا میره و این برای کل انقلاب خوب نیست (335307)
سید مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۱۹:۱۹
بیایید واقع بین باشیم
جناب روحانی دیگر رای نخواهد اورد.
جناب روحانی بفکر وزیر ی جدید برای وزارت کشور باش
بعضی استانداران و فرمانداران باید تغییر کنن
مطمئن باشین با این اوضاغ وزارت کشور روحانی رای نخواهد اورد (335310)
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۰۷ ۲۲:۳۶
دولت روحانی باید وزیر کشور را عزل کند.وزیری که وزارتخانه اش قدم به قدم در برابر بدعتهای غیر قانونی عقب نشینی میکند.ابتدا رای خالقی را باطل کردند و وزارت کشور گفت نفر ششم به مجلس میرود.اقتدارگرایان که این عقب نشینی را دیدند جسورتر شده و حکم من در آوردی برگزاری انتخابات میان دوره ای را دادند.یعنی تا انتخابات ریاست جمهوری، اصفهان یک نماینده کم خواهد داشت! ولی بازهم وزارت کشور عقب نشینی کرد.جالب اینجاست که آقای روحانی به این امید که بتونه چانه زنی کنه وزیر اصولگرا انتخاب کرد! (335315)