کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

علی مطهري: او رایي ندارد

احمدي‌نژاد اول بايد محاكمه شود، بعد نامزد

ایرنا , 7 ارديبهشت 1395 ساعت 9:38

گروه سیاسی: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور مجدد محمود احمدي‌نژاد در عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري گفت: احمدي‌نژاد ابتدا بايد محاكمه شود، بعد به عنوان نامزد انتخابات خود را معرفي نمايد.


به گزارش ایرنا، علی مطهری عصر روز دوشنبه در حاشیه نشست سالانه انجمن اسلامی آرمان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت كه در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری برگزار شد افزود: ایشان ابتدا باید در خصوص اقدامات دوران هشت ساله ریاست جمهوری خود در دادگاه حضور یافته و پس از آن خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده كند.

وی تصریح كرد: با توجه به عملكرد احمدی نژاد در طول ریاست جمهوری اش دیگر رایی نزد مردم نخواهد داشت. نشست سالانه انجمن اسلامی آرمان دانشجویان علم و صنعت عصر امروز و در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری با حضور جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد. پیش از آغاز سخنان علی مطهری دو تن از اعضای انجمن درباره نحوه شكل گیری انجمن و مطالبات دانشجویی از جمله فضای خفقان بجا مانده از دولت قبل در دانشگاه و محبوس بودن تعدادی از فعالان دانشجویی در زندان اوین مطالبی بیان داشتند.

عضو هیات رئیسه انجمن در خصوص مطالبات دانشجویی گفت: ما را چه شده است كه با گذشت 37 سال انقلاب هنوز به دنبال استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستیم. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان كسی به اندازه استاد مطهری در خصوص آزادی و آزادی بیان سخنرانی نكرده است.

مطهری درباره طرح نیروی انتظامی با عنوان 'گشت نامحسوس' نیز گفت: من از جزئیات آن مطلع نیستم و قرار است در جلسه ای با مسئولان نیروی انتظامی نظرات آنان را بشنوم. اصرار حضار و فریاد آنان درباره دانستن نظر شخصی علی مطهری دراین خصوص نیز بی نتیجه ماند. مطهری گفت: هنوز اطلاعی از ماهیت این طرح ندارم و در روزنامه های مطالبی به چاپ می رسد كه مسئولان نیروی انتظامی در واكنش به آن می گویند اینگونه نیست.


کد مطلب: 105907

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/105907/احمدي-نژاد-اول-بايد-محاكمه-شود-بعد-نامزد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir