به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۱۰۶۲۵۷
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران:

امنیت شهر آفتاب مورد تایید است

گروه فرهنگي: معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر تلاش برای ایجاد تمهیدات لازم برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب گفت: شهر آفتاب به لحاظ امنیتی و ایمنی در درجه قابل قبولی قرار دارد و مورد تایید استانداری تهران است.
امنیت شهر آفتاب مورد تایید است

محسن همدانی گفت: در مجموعه شهر آفتاب هیچ گونه نگرانی امنیتی وجود ندارد و تنها برخی نگرانی های ایمنی پیش بینی می شود که قطعا با مساعدت دستگاه های متولی تا قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مرتفع خواهد شد. وی افزود: در شهرآفتاب با برگزاری جلسات متعدد جهت بهره برداری این مجموعه در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب حداکثر حالت مناسب امنیتی و ایمنی ایجاد شده است و امنیت فعلی این مجموعه در درجه قابل قبولی است اما مطلوب و عالی نیست. وی تاکید کرد: متاسفانه این مجموعه به شرایط عالی ایمنی و امنیتی نرسیده است اما باید این موضوع را در نظر بگیریم که این اولین دوره برگزاری نمایشگاه در مجموعه است و بی تردید پس از برگزاری چند نمایشگاه در این جغرافیا ایرادات و ضعف ها مشخص و برطرف خواهند شد.

 

وی ادامه داد: به عنوان قسمت تصمیم ساز و تصمیم گیرنده در حوزه استانداری تهران در جلسات مشترک مانع این رویداد در شهرآفتاب نشدیم و تلاش کردیم سایر دستگاه ها را پای کار بیاوریم تا این اتفاق به بهترین شکل انجام شود. همدانی ابراز امیدواری کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب تر در دوره‌های آینده همه دستگاه‌های ذیربط تلاش کنند و با همکاری و همدلی اگر ضعفی وجود دارد بزرگ نمایی نشود و به گردن یکدیگر واگذار نکنند. قطعا اگر هر دستگاهی وظایف خود را مسئولانه انجام دهد این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همانند دوره های گذشته به خوبی برگزار خواهد شد.

مرجع : ايسنا